Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 18.10.2011  (Luettu 709 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Tiistai 18.10.2011
« : 18.10.11 - klo:00:15 »

Tänään pitäisi mennä mettään. Mää valivaliin ku tuo selkä renuaa ja nilkkakin. Mutta mähän menen mettään, en toki yksin. Jos kunto pettää saa ystäväni raahata mun sieltä pois. No "koodit" on matkassa jos niiden avulla. Mutta kun en ole pitkään aikaan metsässä ollut niin odotan
innolla sinne menoa [:-)] Nyt vois vaikka mennä ensin untenmaille. Toivottavasti unimattikin käy heittämässä unihiekkaa silmien päälle.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 18.10.2011
« Vastaus #1 : 18.10.11 - klo:00:29 »

Ihana kuva.  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #2 : 18.10.11 - klo:01:43 »

Yö on pimeä ja pitkä valvoa. Ylimääräinen yövuoro menossa, jouduin vapaapäivänä tulemaan kun ei saatu sijaista. 10 päivän putki tuli... ei ehkä ihan lain mukaista tai jaksamisen mukaista. Mutta onneksi nää yöt on yleensä rauhallisia ja menevät kyllä...

Meillä on töissä kirkasvalolamppu ja sen valossa tässä naputtelen, mutta enpäs tiedä auttaako mitään. Onko kellään kokemusta näistä lampuista, onko niistä oikeasti mitään apua??

Ai juu, mä en tainnutkaan kehuskella vielä, mä oon muutaman kerran käynyt työkaverin kanssa kuntosalilla, mun työpaikalla on kaksikin kuntosalia mitä saadaan käyttää. Eilen kävin sitten ihan itsekseni Järvenpään uimahallin kuntosalilla pitkästä aikaa. Tuntui tosi kivalta ja pitänee jatkossakin taas koittaa itseään sinne houkutella  [:-)]
Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 18.10.11 - klo:05:47 »

Huomenta Oulusta!

työviikko alkanut.. piti olla vapaat ma-ke, mutta porukkaa lomalla ja sairaana, pitää sitten olla töissä..

ulkona aika lauhaa edelleen... +6 nyt... pilvinen sää..

Mukavaa Tiistaita Kaikille!
 [:43] [:44] [:45] [:45] [:45]

kuva kalevan lukijakuva: Kirkkomaja Utsjoen Mantojärvellä...

Kirjattu
#Jani#

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #4 : 18.10.11 - klo:07:49 »

Huomenia,
Ihania kuvia täällä.
Mitähän mieltä virkistävää tänään olisi ohjelmassa?
Itse aion viedä kassillisen tavaraa SPR:n kirppikselle mm. eilen toiselta kirppikseltä ostetut kengät. Ne piti ostaa korujen takia, jotka olivat kengän koristeina. Koko oli liian pieni, mutta joutavat kyllä jonkun muun jalkaan ilman timantteja.

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #5 : 18.10.11 - klo:07:52 »

Tänään on muuten valtakunnallinen Sadun-päivä.
Tehtäskös satu?
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 18.10.11 - klo:08:18 »

Huomenta. Onkos täällä ketään...

Aamu alkanut ja Nyt on vuorossa

Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 18.10.11 - klo:08:25 »

Tänään on muuten valtakunnallinen Sadun-päivä.
Tehtäskös satu?

Hyvä idea. Pitäis vaan kaivaa se luovuus esille... [:-I] :-))

Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #8 : 18.10.11 - klo:08:36 »

Huomenia Satakunnasta.  [:-)]

Kauniita kuvia olette heti aamusella laittaneet.  [:-)] [:-)] [:-)]

Pilvistä, tuulista ja utuista on ilma tällähetkellä ulkona, lämpöä kuitenkin jo 8 astetta, onkohan tänään jo sadetta tulossa, illaksi on ainakin ennustettu.  [:-I]
Oravilla ja tinteillä kiirettä, kun aamumurkinoita napostelevat.
Kohta myös aamukupposelliset juomaan ja sitten kaupassa käväisemään, päivän jatkopuuhastelut riippuu ulkoilmasta.  :-))

Mukavaa tiistaipäivää kaikille.  [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #9 : 18.10.11 - klo:08:51 »

Ai juu, mä en tainnutkaan kehuskella vielä, mä oon muutaman kerran käynyt työkaverin kanssa kuntosalilla, mun työpaikalla on kaksikin kuntosalia mitä saadaan käyttää. Eilen kävin sitten ihan itsekseni Järvenpään uimahallin kuntosalilla pitkästä aikaa. Tuntui tosi kivalta ja pitänee jatkossakin taas koittaa itseään sinne houkutella  [:-)]

[:5]

Samoin kävin viimeviikolla tiistaina ekakerran työpäivän jälkeen työpaikan kuntosalilla työkavereiden kanssa, oli mukavaa ja teki tosi mahtavaa kropalle ja koitan myös käväistä kerran viikossa kutosalilla perjantaisen Tyky-liikunnan lisäksi.
Tiedä minkälaisessa "huippu" kunnossa me Zeener ollaan keväällä.  [:68] [:69] [:42] [:69] [:71]   :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #10 : 18.10.11 - klo:09:11 »

Huomenta,

Miulla on sairastelun takia repsahtanut kuntokuuri lähes nollaan. Nyt vois jo alkaa kevyesti taas liikkumaan, vaikka edelleen tuo nuha vaivaa kyllä. On aika sitkeessä tämä tauti, kolmatta viikkoa jo mennään. Kohta alkaa palaveri. Kahvit jo kävin keittelemässä ja piirakat päällystämässä. Ihan mukavaa vaihtelua  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 18.10.11 - klo:09:18 »

Huomenta.Kyllä on ihanan värinen toi iipan lehtikuva...ai että.
Minunkin pitäisi varmaan mennä kuntosalille mutta kun ei yksin oikein viitteisi.Ja täällä ei ole mulla ketään semmoista joka lähtis...
Kirjattu

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #12 : 18.10.11 - klo:09:25 »

Huomenta kaikille, terveille ja vähemmän terveille  [:-)]  Itsellä on selkä niin jäykkänä ja jumissa, etten muista milloin viimeksi on ollut......Meillä jytisee katolla. On uusi katto tulossa ja rohkeat miehet siellä heiluvat :-)) Etsin kuvia kisoihin....tiukassa on, kun ei oikein kelepaa mikään mulle.......
Nyt on aika harkita töihin lähtöä.
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #13 : 18.10.11 - klo:09:33 »

Huomenta  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #14 : 18.10.11 - klo:09:37 »

mä en tainnutkaan kehuskella vielä, mä oon muutaman kerran käynyt työkaverin kanssa kuntosalilla, mun työpaikalla on kaksikin kuntosalia mitä saadaan käyttää. Eilen kävin sitten ihan itsekseni Järvenpään uimahallin kuntosalilla pitkästä aikaa. Tuntui tosi kivalta ja pitänee jatkossakin taas koittaa itseään sinne houkutella  [:-)]

Joku saisi raahata mutkin sinnen Järvenpään uimahallin kuntosalille ja se saattaisi tuo teinikin lähteä mukaan. Täytynee tutustua aukioloaikoihin ja sitten tutkia, että mistä saisi salikengät halvalla, että pääsisi alkuun. Mä en muuten edes tiedä, missä koko uimahalli on.... no, vastahan tässä on 3,5 vuotta asuttu....  [:-I]

Sivu luotiin 0.217 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.