Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.10.2011 Torstai  (Luettu 673 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 20.10.2011 Torstai
« Vastaus #15 : 20.10.11 - klo:10:14 »

Pasi valtasi tuon koneen, jolla kuvat on, ja uurastaa omien kuviensa kanssa. Eli mä en pääse tänä aamuna ollenkaan kuvien kimppuun  [:´((]   Heh, oikeesti olen ihan helpottunut!  :-))

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 20.10.11 - klo:10:27 »

Taitaa sittenkin tulla kaunis päivä, aurinkoa näkyilee pilvien lomasta [:-)] eikä enää sada.
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 20.10.11 - klo:11:10 »

Aamupäivää  [:-)]
Tasaisen harmaa aamu, eilen illan suussa ukkosti täälläkin  :-O :-O no vanhan kensan sanonnan mukaan se tietää pitkää lämmintä syksyä  [:-)] sen näkee sitten myöhemmin minkälaista sää on ollu. Harvoin osuu lounastuoko sellaisen matkan varrelle,että voi käydä kotona syömässä. Tänään on sellainen päivä :-)) Eli kohta matka jatkuu naapurikuntaan työasioille. Vielä huominen olisi töitä ja sitten olisi viikko lomaa [:5]
Lapsenlapsen kanssa taidetaan piipahtaa pohjoissemmassa reisuussa, Kuusamoa ollaan ajateltu.
Töissä ilmoittauduin koulutukseen joka kestää 2v, pikkusen vaikuttaa haastavalta jutulta tulikohan väärä valinta kun lupauduin. No projektisuunnitelmaa olen väänänyt muutaman illan ajan :-)) :-)) :-))
nyt kone kiinni ja töiden kimppuun..
Toiveikasta torstaita kaikille [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 20.10.11 - klo:12:22 »

No niin pääväri korjattu. Koira oli 3 tuntia yksin ja pissis oli kova, yhdet jo lattialla, tietty.
Aurinko yrittää päästä paistamaan pilvien raosta.
Kirjattu

Luscinia

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 20.10.11 - klo:12:35 »

Eilinen myräkkä vei mennessään puista lehdet! Melkoinen ukonilma rae- ym sateineen.

Ootko iipa kokeillut sanomalehtikonstia koirun pissakoulutuksessa?
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 20.10.11 - klo:12:38 »

Evikselle tsemppiä opiskeluhin ja mukavaa lomaa sekä sen odotusta  [:5]

Roosan pisuista tuli mieleen, että Otso ei ollut pissinyt viime yönä vaippaan ollenkaan  [:-)] Hirmuisen pissin teki kyllä pottaan heti herättyään.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #21 : 20.10.11 - klo:12:52 »

Auringon paistetta torstaipäivään. Täällä ainakin paistaa. Siis sateen jälkeen on poutasää. Kyllä illalla olikin kurja keli, vettä tuli ja ukkonen jyrräsi.
Nyt nautitaan tästä päivästä hienon kelin myötä.

Kyllä se Roosa sisäsiistiksi oppii kun vaan jaksatte ulos viedä usein. Vera oli myös 4kk kun oppi ulos tarpeensä tekemään kuten Mesiksen Serikin on ollut.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #22 : 20.10.11 - klo:12:53 »

Lähe Annulix iltapäivällä mukaan   :-))  ,oon menossa vesijuoksuun.
Mä ostin 20 sarjalipun ja sitten vielä saan yhdistykseltä lippuja ilmaiseksi.En ilmoittautunut mihinkään ryhmään.Pitää vaan potkia itteensä,että tulee lähdettyä.Nyt vielä innostaa lähteä,mutta saapa nähdä sitten talvipakkasilla.  [:-I]

Inke kiitos kutsusta.  [:-)]
Sain kuitenkin itseni liikkeelle jo aamupäivällä ja nyt on päivän liikunnallinen osuus suoritettu.
Minulla se vesijumppapäivä on maanantai jolloin on ne kaksi puolen tunnin jumppaa.
Nyt ostin eläkeläisten kausikortin, 30€. Sillä voin käydä arkipäivisin klo 11 -16 välillä niin usein kun haluan. Pitää nyt taas patistaa itsensä liikkeelle.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 20.10.11 - klo:13:30 »

Vera oli myös 4kk kun oppi ulos tarpeensä tekemään kuten Mesiksen Serikin on ollut.

Aida oli huono oppimaan sisäsiistiksi. Kyllä itseasiassa Unakin, mutta siihen vaikutti sekin vahvasti, että Una oli jo 4 kk, kun se tuli kasvattajalta minulle. Eikä todellakaan ollut sisäsiisti tuolloin. Molemmat pissi sisälle ainakin silloin tällöin vielä reilusti yli 6 kk.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 20.10.11 - klo:13:35 »

Tervehdys!

Parveketta siivosin.  Orvokit sai lähdöt.  Niihin tuli kirvoja, eikä olleet enää nättejä.
Kaksi pelargoniaa ja maljaköynnös sai vielä jäädä.  Köynnöksestä otin nuppuisen oksan sisälle kukkavaasiin.  Sehän on nätti.  [:-)]
Kaikille kivaa päivää.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #25 : 20.10.11 - klo:14:28 »

Kyllä se Roosa sisäsiistiksi oppii kun vaan jaksatte ulos viedä usein. Vera oli myös 4kk kun oppi ulos tarpeensä tekemään kuten Mesiksen Serikin on ollut.
Meillä mennään pihalle melkein kerta/ tunti ja silti losottaa sisälle ja tulee kohta 4,5kk, pikkusen ottaa päähän. Lindalla kaikki kävi helpommin. Roosaa kehutaan kovasti ulkona ja taas siällä paikka putsataan eikä olla koiraa huomaavinaan.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 20.10.11 - klo:14:57 »

Hitsi, et minuu ottaa pannuun yksi työjuttu  [:-/] jopa  [:-//]
Tää liittyy yhteen konsulttiin, mut ei tästä enempää täällä...
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 20.10.11 - klo:15:46 »

Harmi Roosan hidas oppiminen. Meillä tosiaan kaikki kävi helposti siis sisäsiisteyteen oppiminen, mutta muutenhan niitä huonoja tapoja oli ihan riittämiin, että jossain asioissa meilläkin oli vähän hampaiden kiristymistä :-))
Nyt on kaikki ihan jees...

Anniinalle kestämistä toivotan "pannunsa" kanssa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 20.10.11 - klo:15:49 »

Kauniita kuvia oli ketjussa! [:-)]

Täällä edelleen pilvistä ja kovaa tuulta ja tuulen puuskia.
Mittarissa nyt +6,5 astetta.

Asioita tässä olen järjestellyt ja koitin vähän aikaa huilata (päikkäreillä), mutta aina tuli jokin asia mieleen, eikä oikein onnistunut.  [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 20.10.11 - klo:15:56 »

Anniinalle kestämistä toivotan "pannunsa" kanssa [:-)]

Kiitos  :-))

Jos miulla olis kavereita täällä kylällä, niin nyt olis just sellanen olo, et pitäis mennä työpäivän päätteeksi nollaamaan pää muutamalla huurteisella   [NUT]  [KIPPIS]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.238 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.