Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 24.10.2011 Maanantai  (Luettu 738 kertaa)

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: 24.10.2011 Maanantai
« Vastaus #30 : 24.10.11 - klo:16:35 »

Jos silmälaseista irtoo sanka, niin nehän on ylleensä ruuveilla kiinni, eikä ruuvit maksa ku euron pari.
Jos taas on jostain juotoksesta irronnut, niin sitä suuremmalla syyllä luulis, että on tekovika ja takuu-
korvattava. Paitsi joillakin on se tyyli, että, jos et oo näitä meiltä ostanu, ni ei me näille mittään tehä...  [:-I]

Ei se ruuvin kohdalta irronnut, vaan kun niissä on joustosanka ja joustoliitoksessa sellainen vipujuttu, mikä liittyy sankaan, siitä se oli irronnut, eikä pysynyt enää paikallaan. Valmistusvialta se kyllä minustakin vaikuttaa. Kakkoslaseina mä olen niitä pitänyt, koska näillä uudemmilla näen paremmin.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #31 : 24.10.11 - klo:16:39 »

Ehtoopäivää.  [:-)]
Aamupäivän pilvisyys vaihtui iltapäivän aurinkoiseen säähän.
Vedessä taas tuli jumpattua, kivalta aina tuntuu.
Mesiksen säikähdys onneksi päättyi onnellisesti.  [:-)]
Iipalle  [:30]
Kaijan jouluvalmistelut taitaakin olla meille itse kullekin maistuvaa laatua. :-))  [KIPPIS]
Hienosti on Otsolla tutittomuus alkanut, hyvää jatkoa vaan.
Onhan Otso todella jo iso poika.  [:-)]
Kaikille mukavaa iltaa !  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 24.10.11 - klo:17:46 »

Iltaa!

En mä ihan vielä joulutunnelmissa ole ja Kaijakin taitaa tosiaan olla ihan vaan työn puolesta jouluisissa tuoksuissa.

Niin se on taas tämäkin päivä hurahtanut. Asioilla kävin kaupungilla ja varmaan liki tunti meni S-pankissa Sokoksella kun piti yhtä asiaa selvitellä. Meinasin jo ihan uupua, ja kaikenlisäksi just kun olin saanut asiat selvitettyä ja kerkisin alakertaan elintarvikeosastolle, niin se pankkilikka soitti, että kun oli ottanut kopioita perukirjasta niin kaksi ekaa sivua oli jäänyt kopioitumatta. Joten eikun uudestaan sinne pankin puolelle. [:-/]

Ostin täään itselleni uuden talvitakin. Rupesin oikein miettimään, että milloinkohan olen viimeksi ostanut uuden talvitakin ja tulin siihen tulokseen, että siitä on useita vuosia. Joten jo oli siis aikakin :-)).

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 24.10.11 - klo:19:14 »

Tehvehdys pönttölään jälleen! :-)) [:-)]
Reissu heitetty ja tänään onkin ollut aivan mahdottoman hieno syyspäivä, aurinkoineen, mutta tuulta on ollut aikas lailla.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +7,4 astetta ja nyt +3,9 astetta.

Rauhaisaa iltaa vietetään ja hieman myöhemmin menen laittamaan iltapalaa jne. :))
Luen kohta tän ketjun ja muutakin mitä ehdin täällä. [8-)]

Hyvää maanantai iltaa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #34 : 24.10.11 - klo:21:11 »

Päivällä oli masis ja sitten tuli panis = paniikki. Sain uutisen jota en toivonut. Tätini sairaus oli ollut piilossa varmaan hyvän aikaa ennenkuin minä sen tajusin ja nyt on yksi suuremman luokan juttu menossa päin sanonko mitä. Käteni ovat tärisseet koko ilan.
Toivottavasti asialle on jotain vielä tehtävissä, jos ei niin tulen kyllä huolehtimaan että se julkistetaan varoituksena muille.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 24.10.11 - klo:22:10 »

Tervehdys Depille [:-)]

Iipalle paniikkiin helpotusta [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 24.10.11 - klo:23:54 »

Iipalle  [:1] [:30]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.