Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 28.10.2011  (Luettu 519 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Perjantai 28.10.2011
« Vastaus #30 : 28.10.11 - klo:16:07 »

Lauralle voimia huomiseen päivään.  [:30]

Tiinalle ja Repelle hyvää viikoloppua mökkeilyn merkeissä.  [:-)]

Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 28.10.11 - klo:16:31 »

Mitenkähän sitä saisi Syriltä kynnet leikattua? On alkanut kuulua sellaista rapsutusta kun se juoksee olohuoneen matolla, että ihan kuin kynnet ottaisi kiinni. Saan sen kyllä käteeni selälleen, ja se kyllä pysyykin siinä, mutta en millään uskalla leikata, kun sillä on niin pienet varpaat, että ei vaan mene koko varvas. Heh! Murheensa kullakin, vai mitä?  :-))

Tätä Mesis kutsutaan välittämiseksi ja huolenpidoksi :-))
tästä linkistä voisi olla kysymykseesi joitain apua [:-)]

http://www.kolumbus.fi/satumetsan/docs/kysytty1.html
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 28.10.11 - klo:16:53 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Mahtavan hieno päivä töissä; saatiin koko valmistusosasto niin siistoon kuntoon, että oli ilo tehdä siisteystarkastus....  [:52]  Pomokin pölähti sopivasti paikalle ja pääsin sillekin kehumaan, kun meidän väki oli ollut ahkerana. Meidän pojatkin kunnostautuivat!  :-))  No, oikeesti mä vain olen olevinaan ahkera siivoamaan. Kaikki se märkä homma sujuu multa, mutta jauhotilan järjestäminen ja imuroiminen on mulle kauhistus ja sen mä ilomielin jätän muille, eli valtaan painepesurin heti aamusta!  [:-DD]
Koko viikko ollut hiukan sellaista joutenoloa, kun meitä oli kaksi kasivuorolaista. En saanut juuri mitään aikaan. Tänään tuntui hyvältä tehdä töitä.

Kauppareissu tehty ja nyt odottelen Pasia messuilta kotiin.  [:-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 28.10.11 - klo:16:55 »

Lauralle voimia huomiseen.  [:1]

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 28.10.11 - klo:16:56 »

Perjantain iltapäivää  [:-)]
Aamupäiväksi suunniteltu kylällä käynti venyi pitkälle iltapäivään  :-)) no nyt on kaffiteltu sukulaisissa oikien urakalla [:27] [:14] ihan oli mukavaa. Pimiä päivä ollut tänäänkin sumuista edelleenkin. Kävin vaihtamassa Dna:n puhelinliittymäs Saunalahdeksi koska  [:-/] jo pidemmän aikaa on herjannut soittaessa ja pätkinyt puheluja poikki alvariinsa. Aika monella ollut samanlaisia ongelmia tällä seudulla. No jospa nyt toimisi paremmin jatkossa. Lapsilla myös Saunalahden liittymät, joten saattaa näkyä myös puhelinlaskussa jatkossa.  [:-)] Hitto, nää kellonavihdokset ei oikein sovi mulle, herään siis jatkossa vielä pitkään puoli 5, no täytyy alkaa käydä aamu-uinnilla ennen duuniin menoa, niin tulee sitten hyödynnettyä sekin yksi valveilla-olo tunti ja sit voikin illalla jo pikku kakkosen jälkeen mennä nukkumaan  [:-DD]
Lauralle huomiselle  [:1] [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #35 : 28.10.11 - klo:17:55 »

Iltapäivää!

Aamulla oli näin, mutta ei jaksanut aueta enempää, nyt illansuussa oli jo sulkeutunut.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #36 : 28.10.11 - klo:17:58 »

Lauralle voimia huomiseen!  [:1]  [:30]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 28.10.11 - klo:18:13 »

Kaunis kukka Mirillä.

Lauralle voimia huomiselle  [:1]

Telkkiselle kiitos linkistä. Siellä oli paljon hyödyllistä tietoa. Täytyy koittaa uskaltaa leikata, vaikka kyllä se hirvittää.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #38 : 28.10.11 - klo:19:13 »

Kaunis kukka Mirillä.

Telkkiselle kiitos linkistä. Siellä oli paljon hyödyllistä tietoa. Täytyy koittaa uskaltaa leikata, vaikka kyllä se hirvittää.

Otsalamppu käyttöön.

Ehtoon puolelle on päivä kääntynyt, eikä taaskaan oikein mitään aikaan saanut.
Langoistani tein inventaarioo ja totesin että kasvivärjättyjä olisi syytä alkaa käyttämään.
Kelloköynnösvärjäys onkin jännä valkonen nalle värjääntyi kai parhaiten ruskeaksi, ryijylangat, harmaa vihreäksi ja valkonen jäi hailuksi.
Kuvaan huomenna, kunhan kuivuvat.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 28.10.11 - klo:19:19 »

Kaunis kukka Mirillä.

Otsalamppu käyttöön.
Sinäpä sen sanoit. Ei tullut vaan itselle mieleen  [:-)]

Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #40 : 28.10.11 - klo:19:50 »

Iltapala on ihan kohta vuorossa ja sitten siitä hetken päästä nukkumaan.
Huomenna voisi koittaa valvoa pidempään, kun on se kellon kääntö talvi- eli normaaliaikaan. :))

Päivän ylin mittarilukema oli +7,4 astetta ja nyt +6,9 astetta. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 28.10.11 - klo:20:02 »

Mulla on vuorotyön takia niin sekava rytmi, että talviaika ei paljoa sitä heilauta. Toista oli ennen, kun maitoaikaan piti mennä sunnuntaisin töihin klo 05.... silloin se tunti tuntui paljon. Talviaikaan vaihtaessa pystyi lauantai-iltana menemään vaikka baariin (ei kyllä onnistuisi enää tässä iässä!!!) mutta keväällä oli ikävämpää!  [:-)]

Ollaan onneksi hiljalleen palauduttu Suomen aikaan. Eka viikko oli ihan hirvittävä: klo 11-19 väsytti ihan sikana, eikä se mun mielestä edes ollut reissun nukkuma-aika?  [:-I]  Siellää oli silloin klo 03-11, ja me herättiin aika säännöllisesti klo 5. Aikaisin oli 3.30 ja myöhäisin heräämisaika varmaan klo 7. Eli Suomen aikaa 15. Sinne mennessä kyllä sujahdettiin sikäläiseen rytmiin ekana päivänä, sillä majapaikkaan päästessä syötiin lounas ja lähdettiin retkelle.... ei puhettakaan päikkäreistä!  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 28.10.11 - klo:21:34 »

Soneran netti taas pätkii....  [:-//]  Joutui seuraamaan kuorosotaa, kun ei pöntölle päässyt!  [;-)]
Niko, meidän kaveri, on Espoon kuorossa (vaikka onkin Vammalasta kotoisin) .... en kyllä ehtinyt esityksestä paikallistaa sitä, mutta näyttivät kyllä Teuvon katsomossa!  :-))
Kohta nukkumaan. Pasilla työpäivä huomenna ja mä olen noussut aamulla 04.07!  [NUT]

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #43 : 29.10.11 - klo:09:44 »

Kiitos voimatoivotuksista [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.316 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.