Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.10.2011  (Luettu 739 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Lauantai 29.10.2011
« Vastaus #60 : 29.10.11 - klo:18:11 »

Aika rajun näköinen mimmi :-)) [:-)] se kait lienee tarkoituskin.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 29.10.11 - klo:18:16 »

Wau!!! Kaikessa karmeudessaan tosi hyvän näköinen  [:5]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 29.10.11 - klo:18:24 »

Kiitos Tiina...

Kuinkas se teitin juttu silloin meni?

Jos sitä keskiviikon Queens on wheels-drag-showta meinaat niin sehän oli aivan mahtava, Repekin tykkäs ihan oikeesti. Keskiviikon ketjussa kerron enempi tunnelmia, mutta tosiaan oli ihan mahtava ilta, musiikki oli hienoa ja menoa ja meininkiä riitti.
Kiva jos sullakin toi Yön jutska oli semmoinen kun odotit. Tai ehkä jopa parempi. [KIPPIS]

Tiina,en ole varmaan sitä keskiviikon ketjua katsonut kun pirulainen näin eläkkeellä pitää niin kiirusta että ei oikein ehdi.Ja hieno homma jos sekin oli eitten hyvä ja Repekin siitä tykkäsi.

Siis tiesinhän minä että se kponsertti on hyvä ja oli kyllä sitten niin hyvä...Ja ei seurassakaan ollut valittamista.Ja eturivissä oltiin niin nähtiin niin likeltä että ei ole tosikaan...
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #63 : 29.10.11 - klo:18:25 »

Siunaustilaisuus ja muistotilaisuus sujuivat varsin hyvin. Ajatelkaa, että äitini oli 92-vuotias ja hänen
hautajaisiinsa tuli koko oppikouluajan samalla luokalla ollut henkilö. Minusta se oli hienoa! Luokalta on
elossa enää kaksi.
3v. ja 7kk tulivat vasta muistotilaisuuteen ja voi miten kauniisti käyttäytyivät [:34]
Mieheni ja vävyni purkavat nyt paineita hakkaamalla halkoja pihalla. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 29.10.11 - klo:18:38 »

On se hienoa että tuon ikäisenä on vielä noin hyvässä kunnossa, että pystyy menemään hautajaisiin.

Hyvinpä on pienet käyttäytyneet.  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #65 : 29.10.11 - klo:18:40 »

Harvoin on näin iäkästä ihmistä enää lähes samanikäinen saattamassa. Kyllä varmaan silmät kostuivat jo tämänkin vuoksi äidin suremisen ohessa. Voimia Lauralle ja läheisillesi surutyön tekoon. [:30]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #66 : 29.10.11 - klo:19:45 »

Lauralle ja perheelle voimia  [:1]

Suurin suru kestää aikansa ja pienenee pikku hiljaa rakkaiksi muistoiksi.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #67 : 29.10.11 - klo:19:48 »

Ai Mirin asuinseudulla ei ole suppiksia. Minä luulin, että niitä on joka paikassa, kun täällä on niin paljon.

Joo, eipä ole kuin nimeksi yksi siellä, ja toinen täällä, harvemmin muutaman rypäs.
Mutta ihan sienettömäksi en jää, rouskuja ja tatteja oli syksyllä tosipaljon ja niitä säilöin pakkaseen ja kellariin.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #68 : 29.10.11 - klo:20:31 »

Siunaustilaisuus ja muistotilaisuus sujuivat varsin hyvin. Ajatelkaa, että äitini oli 92-vuotias

Pitkän elämän sai äitisi elää. Ja sä sait pitää äitisi mukavan pitkään. Kyllä mä totesin äidin kuollessa, että 30v tarvisi vielä äitiä. Mulla on vielä isä jäljellä ja kyllä mä sitä tarviisin vielä 20v kertomaan, että mun auton vaihdot yms on tyhmiä!  [:-DD]

Sus

• Vieras
« Vastaus #69 : 29.10.11 - klo:20:42 »

Ai Mirin asuinseudulla ei ole suppiksia. Minä luulin, että niitä on joka paikassa, kun täällä on niin paljon.

Joo, eipä ole kuin nimeksi yksi siellä, ja toinen täällä, harvemmin muutaman rypäs.
Mutta ihan sienettömäksi en jää, rouskuja ja tatteja oli syksyllä tosipaljon ja niitä säilöin pakkaseen ja kellariin.

Tässä mun lähellä on kahden tyyppistä metsää, kuivempaa maastoa, jossa on varsinkin rouskuja paljon. Sit ihan toisessa ilmansuunnassa semmoista kosteaa lehto- sekametsää, jossa on soistuneita alueita (rahkasammalta mm.). Sieltä kosteemmasta maastosta löytyy todella paljon suppiksia, paras paikka yksi suonreuna, keskellä rahkasammalikkoa. Rouskualueelta en löydä suppiksen suppista.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #70 : 29.10.11 - klo:20:43 »

Tytöt, ilman tiskikonetta tulee kyllä toimeen, mutta ajatelkaapas lakananvaihtopäivää ilman pyykkikonetta! Eli mun suurin rakkaus (Pasin jälkeen, tietty) on pyykkikone. Miele, 6kg:n kone.  [:-)]

Meidän talossa on onneksi pyykkitupa [:-DD]
Tai sit vois viedä lakanat pesulaan, mutta viepä tiskit :-)).

Tähän asti luin ketjua ja kyllä tuo pyykinpesikone on IHAN EHDOTON! :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

• Vieras
« Vastaus #71 : 29.10.11 - klo:20:44 »

Lauralle lämmin osanotto ja halaus. [:30] Voimia koko perheelle. Pitkän elämän sai äitisi elää. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #72 : 29.10.11 - klo:20:45 »

Tytöt, ilman tiskikonetta tulee kyllä toimeen, mutta ajatelkaapas lakananvaihtopäivää ilman pyykkikonetta! Eli mun suurin rakkaus (Pasin jälkeen, tietty) on pyykkikone. Miele, 6kg:n kone.  [:-)]

Meidän talossa on onneksi pyykkitupa [:-DD]
Tai sit vois viedä lakanat pesulaan, mutta viepä tiskit :-)).

Tähän asti luin ketjua ja kyllä tuo pyykinpesikone on IHAN EHDOTON! :-)) [:-)]

Joo, mut kuten Tiina sanoi, viepä tiskit pesulaan. [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #73 : 29.10.11 - klo:20:46 »

Hei minun pihallakin on kukassa pari pikkulupiinia.

Kaija, pyykkikone on niin "tavis"... ja pakollinen joka tapauksessa, mut astianpesukone ja tulisija on jo luksusta! [:-DD]

No näin ajatellen tää on totta, mutta silti, ...kun ei astianpesikonetta omista, niin kyllä tuo pyykinpesukone on ehdoton. [:-)]

Hienoja kuvia ketjussa ...ja täytyy jatkaa ketjun lukimista vielä eteenpäin. [:-DD] :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #74 : 29.10.11 - klo:20:49 »

Me ollaan täällä ihan silmät ristissä, kun molempia väsyttää niin vietävästi. Herättiin tänä aamuna kuudelta ja sit on oltu kaiken päivää ulkona ja syöty ja saunottu. Mutta jos nyt käy nukkumaan, niin huomenna aamulla herää varmaan jo klo 5, jolloin kello on oikeasti vasta 4. [:67]
Radiostakaan ei oikein tule mitään kivaa piristävää kuunneltavaa.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sivu luotiin 0.278 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.