Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 29.10.2011  (Luettu 744 kertaa)

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Lauantai 29.10.2011
« Vastaus #30 : 29.10.11 - klo:14:02 »

Päivää pönttölään...

Pitäähän minun tänne myöskin kehua sitä viime öistä Yön konserttia.Se on vaan jotain niin mahtavaa että ei oikein osaa edes sanoa...Ehkä himppusen verran yli kaksi tuntia sitä kesti mutta olis kyllä vielä jaksanut kuunnella ja niin....tietty katsella kun kerrankin "vanha nainen pääsi hunningolle".Täpinöissä olen vieläkin...huh huh.

On kyllä pientä flunssan tuintua mutta toivon että ei tästä pahene...
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 29.10.11 - klo:14:05 »

Punikselle [:5]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 29.10.11 - klo:14:24 »

Kiitos Tiina...

Kuinkas se teitin juttu silloin meni?
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 29.10.11 - klo:14:32 »

Nyt mä oon ihan ulalla... Suokaa se anteeksi. Luin ketjua ja kaikenlaista kommentoitavaa siinä oli..., mutta mitä se olikaan...  [:-I] [:-DD] :-))

Nyt vasta olen iltapäivän kaffeella ja ihana mansikkakääretortun pala odottaa syöjäänsä, eli tätä nautintoa seuraavaksi täällä edessä. [:-)]
Mä sen puoleen olen ollut ahkera ja olen jo siivonnut, mutta ne pyykkien silitykset vielä kuitenkin odottaa vuoroaan. Onneksi tuo homma ei ole päivästä kiinni, joten jos en ehdi/jaksa tänään niin sitten ensi viikolla on hyvää aikaa hoitaa tuo homma. [:-)]

Säätilasta, puolipilvistä on nyt, muttaa tuulta aikas lailla.
Mittarissa nyt +5,8 astetta.

Ja nyt siihen kaffeen juontiin.. [:27]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 29.10.11 - klo:15:01 »

Kiitos Tiina...

Kuinkas se teitin juttu silloin meni?

Jos sitä keskiviikon Queens on wheels-drag-showta meinaat niin sehän oli aivan mahtava, Repekin tykkäs ihan oikeesti. Keskiviikon ketjussa kerron enempi tunnelmia, mutta tosiaan oli ihan mahtava ilta, musiikki oli hienoa ja menoa ja meininkiä riitti.
Kiva jos sullakin toi Yön jutska oli semmoinen kun odotit. Tai ehkä jopa parempi. [KIPPIS]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #35 : 29.10.11 - klo:15:03 »

heippatirallaa.. Suppiksia käytiin iso kori keräämässä tänään. Metsään jäi niin paljon että ihan pahaa teki, mutta kun ei niitä kaikkia millään kerättyä saa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 29.10.11 - klo:15:36 »

Suppiksia on tänä syksynä metsät pullollaan. Itse en kerää, eikä ole näyttänyt muillekaan kelpaavan.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #37 : 29.10.11 - klo:15:55 »

Puniksella ja Tiinalla sekä Repellä ollut sellaiset konsertit jotka olisivat kelvanneet minullekin. Ja arvasinkin että ovat olleet upeita. Sitäpaitsi konserttisalissa, paikan päällä kuunneltuna muun yleisön seassa, saa noista esityksistä irti moninkerroin. Niskatukka pystyssä niitä saa kuunnella. Ja jos kehtais vanha, niin nousis aina välillä hyppimään ja seisaallaan taputtamaan. Mutta eihän sitä. Pitää ootella että joku toinenkin  [:-DD]

Tänään on aivan ihastuttava syyspäivä. Viimeisiä kesäkukkaruukkuja tyhjenneltiin ja pesin ne odottelemaan kevättä. Lintujen automaatteja tarkistin että ovat kunnossa kun pakkaset tulevat.
Onni nuuskutti ja tönki innoissaan hommissa mukana. On se vaan tuo aurinko joka antaa potkua syyshommia kaihtavalle minullekin. Ihan nautti moisesta.

Huomenna on paikallisen teatterin esitys Kultalampi. Ovat saaneet mahdottoman hyvät arvostelut. Aiemmin tekivät kappaleen "Yksi lensi yli käenpesän" . Ja vaikka olin nähnyt elokuvan ja  katsonut kaupunginteatterin vastaavat esitykset, oli tämä heidän versionsa ehdottomasti parempi.
No, huomenna näkee täyttyvätkö odotukset.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 29.10.11 - klo:16:06 »

Onkos tuo Kultalampi se missä Katherine Hepburn teki viimeisiä roolejaan elokuvassa. Ainakin elokuvana on tosi hieno.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 29.10.11 - klo:16:13 »

Voin nähdä apuri Onnin auttamassa puutarhahommissa [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 29.10.11 - klo:16:16 »

Samoin  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 29.10.11 - klo:16:30 »

Tiina :-)) Sulon jälkeen mun kakkosrakkaus on EHDOTTOMASTI TISKIKONE! [:-DD] Ennen Suloa se oli ykkösrakkaus. [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #42 : 29.10.11 - klo:16:34 »

Tytöt, ilman tiskikonetta tulee kyllä toimeen, mutta ajatelkaapas lakananvaihtopäivää ilman pyykkikonetta! Eli mun suurin rakkaus (Pasin jälkeen, tietty) on pyykkikone. Miele, 6kg:n kone.  [:-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #43 : 29.10.11 - klo:16:37 »

Tytöt, ilman tiskikonetta tulee kyllä toimeen, mutta ajatelkaapas lakananvaihtopäivää ilman pyykkikonetta! Eli mun suurin rakkaus (Pasin jälkeen, tietty) on pyykkikone. Miele, 6kg:n kone.  [:-)]

Meidän talossa on onneksi pyykkitupa [:-DD]
Tai sit vois viedä lakanat pesulaan, mutta viepä tiskit :-)).
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #44 : 29.10.11 - klo:16:38 »

Kattokaa, mie löysin leipäkorisieniä. Tää on mun LEMPISIENI! [:36] Tossa niitä on eri kehitysvaiheissa. Ihan kunnon leipäkoria ei kuvassa näy, on siellä niitäkin, kuhan tässä kerkiin...

Ja siis, nyt mie lähen pihalle keräämään kukkia! Tää on jotain ihan uskomatonta, tiistaina on marraskuu ja mun pihalla on unikot, ruiskaunokit ja se ikikukka (joka käy kuivakukaksi) alkanut uudestaan availla nuppuja ja kukkimaan! :-O Yks piskuinen auringonkukkakin ja yks anemone oli auennut/aukeamassa. Ihana päivä! Oon ihan onneni kukkuloilla ruusuilla tanssinut, kun pihalta on löytynyt kaikkee kivaa ja aurinkokin helottanut koko päivän! [:33]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.229 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.