Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.10.2011 Maanantai  (Luettu 374 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 31.10.2011 Maanantai
« Vastaus #15 : 31.10.11 - klo:12:09 »

Ja nyt synttäreille.  [:51]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 31.10.11 - klo:12:12 »

Huomenta.

Olin eilen niin yltiöahkera, että tänään saan vaikka laiskotella, mutten tiiä onnistunko... [:-I] :-)) No tätä pirteyspuuskaa oon oottanut monta kuukautta, luulin, ettei semmoista enää tuukkaan, mut tulihan se. Kaks päivää ollut Oikein Ahkera ja se alkaa jo näkyä talossa ja pihamaalla. :-)) Tästä on hyvä jatkaa.

Tarkoitan, että mun remppakaaosta EI ole vielä selvitetty, alkuunkaan. Tai nyt voi siis sanoa, että ALKU on selvitetty. Ihan hyvät suunnitelmat on myös aika valmiiksi pohditut. [:-)]

Hyvää tätä viikkoa kaikillen! [:45]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #17 : 31.10.11 - klo:12:13 »

Ai se onkin jo päivä... Päivää, siis! [:-DD]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #18 : 31.10.11 - klo:12:16 »

Ja nyt taitaa olla kello niin paljon, että pitää lähteä liikkeelle, että ehtii tankata auton matkalla.  [:-I]
Nopsaan se meni taas aamupäivä....

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 31.10.11 - klo:12:24 »

Mielenaurinkoista Maanantaita!  :-))

Meilläkin yrittää paistella, saa nähä jaksaako se.  :-))

Kaarinin päälle ja koko Anniinalle paranemistoivotuksia.  [:1]

Yksi tuttuni sai  myyräkuumeen ja käy nyt 2 kertaa viikossa
dialyysissä. Toivottavasti paranis.  [:-I]

Positiivarit

TENAVAT TERÄVINÄ

Veljeni kutsui minut päivälliselle.
Ruoka oli erinomaista ja söin niin
paljon, että jouduin kieltäytymään
jälkiruuasta. "Mitä?" nelivuotias
veljentyttäreni huudahti. "Söitsä
kaiken ton ruuan ihan turhan takia?"
-Mari

Kaksivuotias Henni antoi pehmolelu-
Nipsun valita ruokansa. Kun ruoka
oli lautasella odottamassa, tokaisi
tyttö: "Emmää toota söö, Nipsu
valehteli." Eikä syönyt. -Ulla

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #20 : 31.10.11 - klo:12:44 »

Onks teillä käynyt Halloween-paholaisia ovella koskaan? Meinaan, tästä alkaa muodostua perinne vissiin Suomessakin pikkuhiljaa. Mulla ei oo käyny enkä ois osannut varautuakaan, mut onneks naapurin nuori äiti eilen mulle vihjas, että he ois illalla tulossa, siis tänään... Lapsillehan  pitäis antaa joku "palkkio", siis karkkii tms. niinku pääsiäisenäkin pikkunoidille.

Kauppamatkalla pitää muistaa ostaa jotakin. Naapurin pojat on 1- ja 4-vuotiaat. Toiset ei näistä jutuista tykkää, mut mää kyl oon sen verta leikkimielinen ja lapsenmielinen (enkä ihan vähääkään :-)) ) että tykkään. :-)) Ajattelin valokuvatakin heidät sitte. yksivuotias tulee kuulemma oleen "piru", mut nelivuotias on vielä salaisuus...  [:4] [:67]

Naapurin äitee eilen sanoi, että hän mielellään vähä ilmoittaa etukäteen ennen ku lähtee soittelemaan ihmisten ovikelloja, että mukavampi niin. [:-)] Itte oon iloinen kun vihjas, koska mulla ei ois ollut täälä kerrassaan mitään lapsille antaa.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #21 : 31.10.11 - klo:12:49 »

Tuokin on niin mukava naapuri. Eilen ohimennessä piipahdin pihalla jutskaamassa, ni miepä sainkin maistiaisiksi kookkaan savustetun ahvenen. [:-)] Savustivat pihassa niitä juuri, isäntä oli käynyt kalassa. Samalla sain urkittua heidän horoskooppimerkkinsä. [:-DD] Oli se jo aikakin, kun ovat tässä jotain 5 vuotta asuneet. [:-DD]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #22 : 31.10.11 - klo:14:39 »

Marleenalta jälleen hauskat lasten jutut! :-))

Sairastaville toivotaan paranemista!   [:1]

Iltapäivää jälleen!
Olen iltapäivä kaffeella ja samalla tulin tänne lukemaan viestejä. :))
Asioita on ollut tänään ohjelmassa ja kohta mentävä ulkoilemaan sitten.

Pilvistä, mutta aikas tyyntä on nyt.
Mittarissa nyt +7,8 astetta.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 31.10.11 - klo:15:39 »

Kiitokset toivotuksista  [:-)]

Nyt, kun lääkärivuoro on saatu, tuntuu tautikin paranevan  [:-DD]
Noh, eiköhän se kurkunpää taas aamuyöllä tukkeeseen mene. Räkäisyys on onneksi kyllä vähentynyt. Menen kyllä silti huomenna lääkäriin, koska ei tuo kurkunpää ja hengitys missään nimessä normaali ole. Aamulla Otsolla olisi myös hammastarkastus. Saa nähdä mitä siitä tulee  :-))
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #24 : 31.10.11 - klo:16:39 »

Taas on tunti vedessä vetreydytty. Kivaa jumppaa.  [:-)]

Mene Anniina vaan lääkäriin, on se tauti jo niin pitkään kestänyt, jospa onkin jo jälkitaudiksi kääntynyt. Niihinhän antibiotitkin purevat.

Hyvin se Otsolla hammastarkastus menee.  [:-)]

« Viimeksi muokattu: 31.10.11 - klo:16:44 kirjoittanut annulix »
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #25 : 31.10.11 - klo:16:51 »

Lainaus
Kiva juttu, kun Pilvikin tulee Kreikkaan meidän seuraksi.

Krnauuu... (= jeeeeeeeeeeeeee) [:10]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 31.10.11 - klo:16:57 »

Minä olen tänään ollut ahkera. Laitoin etu- ja takapihan talvikuntoon. Haravoin loput lehdet ja leikkelin kaikki röntit pois. Pikkusydämistä leikkelin kaikki lehdet pois, ja siitäkös tintit tykkäsivät. Menivät heti katsomaan, onko mullan seassa mitään syötävää, -ihanat  [:-)].

Tällaisen kukan jätin, kun näyttää vielä kukkivan. En kyllä tiedä mikä se on, mutta nätisti on kukkinut, vaikka on ollut vähän "pahuutensa vallassa", eli huonossa hoidossa.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 31.10.11 - klo:17:54 »

Kiitos Marleenalle paranemistoivotuksesta.  Jouduin ottamaan tabun.  Vähän se auttoi ja ulkoilma paransi kokonaan.
Olen kuin uudesti syntynyt.  [:22]
Äkkiseltään on niin hölömöä, kun pimee tulee niin aikaisin.  Tekis mieli viritellä jo lamppuja partsille valoa antamaan.
Keittiössä on jo matalassa kynttelikössä valot.  En laita vielä sitä ikkunalle, ennen kuin joulukuun alussa, kun kaupunki virittäytyy jouluvaloihin.  [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #28 : 31.10.11 - klo:19:09 »

Äkkiseltään on niin hölömöä, kun pimee tulee niin aikaisin.  Tekis mieli viritellä jo lamppuja partsille valoa antamaan.
Keittiössä on jo matalassa kynttelikössä valot.  En laita vielä sitä ikkunalle, ennen kuin joulukuun alussa, kun kaupunki virittäytyy jouluvaloihin.  [:-)]

Meidän rivitaloyhtiössä on jo monella ulkona pieniä valoja. Kukka-asetelmissa ja
pihapensaissa. Myöskin kynttilälyhtyjä on monella. Itse en ole laittanut kun on se muutto parin viikon kuluttua. Yleensä olen Pyhäinpäiväksi laittanut. Nythän syksy on pimeimmillään joten minusta ihan hyvin voi laittaa.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #29 : 31.10.11 - klo:19:37 »

Oli ihania kissan pentuja, yhden kotikutosen Jani valitsi ja haetaan se kolmen viikon päästä, kun on luovutusiässä. Kuvia otin, mutt olivat älyttömän vikkeliä.
Sain jopa ulkonakin jotain aikaan, raivasin villiviiniköynnöksen. ja muuta pientä. Tyytyväinen olenkin itseeni.  [:-DD]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.283 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.