Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sunnuntaina 6.11.2011  (Luettu 654 kertaa)

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Sunnuntaina 6.11.2011
« Vastaus #15 : 06.11.11 - klo:10:50 »

Iloa ja valoa tähän harmaaseen sunnuntaipäivään [:-)]

Kylmä tuulinen aamu on meilläpäin ja niin sumuisen ankeaa.

Just kuuntelin tätä kappaletta suomeksi radiosta ja tuli niin nostalginen olo.

http://www.youtube.com/watch?v=S0eObiMUYvQ

puikot heiluu minullakin eli pipoa ja kaulaliinaa syntyy [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 06.11.11 - klo:10:55 »

Huomenia harmaasta mutta lämpimästä Helsingistä. Lintuja liikkuu pähkinöillä eestaa. Muffia ei ole vielä näkynyt.  Mä tulen hulluksi mun pääni kanssa! Eilen piti illalla ottaa yksi tipletti mutta olivat päässeet loppumaan. Vein torstaina  yhden toisen reseptin uusittavaksi ja toivon että eilisen lääkkeen resepti olisi siiinä mukana koska en löydä sitä kotoa. Viime viikolla luulin että olin hukannut lääkkeet jotka ostin apteekista kun en löytänyt niitä mistään. Kävin sitten kertomassa respassa että tarvitsisin uuden reseptin. Tulin kotia ja kävin  vielä kerran kaikki mahdolliset paikat läpi. Ei missään!  Sitten olin ulos lähöillään ja pysähdyin kamerarepun luo ja ajattelin että täytyy ottaa vesipullo pois taskusta. Otinkin mutta sitä ennen sieltä tulla tupsahti ne lääkkeet. Mulla on kohta muisti 0, kaikki tarkeät asiat pitäisi kirjoittaa ylös. Ostanpa Tiimarista muisti kirjan [:-(] [:-)]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #17 : 06.11.11 - klo:12:03 »

Puoltapäivää :-))
Pari tuntia pihahommia takana. Tulispa lumi ja peittäisi lehdet ja muut
tekemättömät työt :-)) Ei vaineskaan, ei tartte tulla ennen joulua ja silloinkin vain vähän.
Leppoisaa lepopäivää kaikille!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #18 : 06.11.11 - klo:12:24 »

Juu ei lunta vielä tarvitsis tulla. Vaikka kerrostaloissa lehdet hoituvat ikäänkuin itsestään pois [:-)], niin ymmärrystäja myötätuntoa löytyy teille kenen ne itse tarvitsee haravoida.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #19 : 06.11.11 - klo:12:47 »

Krnauuu...   Huoltojoukko kirjoittaa:
Pilvi istuu tässä läppärin vieressä ja nuolee mun kättä. Kai se haluaa lohduttaakin. Tuli otettua "teetä" illalla ja taisin kirjoitella vähän mitä sattuu, anteeksi. Muuten mennään edelleen päivä kerrallaan, mutta jotain muutosta tapahtuu, kuten olette varmaan huomanneet. Onneksi on näitä harrastuksia, paitsi nekin välillä tökkii. Semmoinen ilo on jonnekkin piiloutunut ja illalla etsin sitä väärästä paikasta. Mutta uskon että tämä tästä vielä joskus paranee. Aurinkoa risukasaankin, paitsi että nyt on pilvistä. Onneksi meillä on Pilvi koko ajan, nyt hän nukkuu vieressä sohvalla kun tätä kirjoitan. [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #20 : 06.11.11 - klo:13:00 »

Tsemppiä Pilvin huoltojoukolle!  [:1]
Päivä kerrallaan.... Eihän sellaisesta tapahtumasta voi ihan noin vaan päästäkään yli, kun niin paljon jäi avoimia kysymyksiä!  [:´((]

Jatkan vielä sen verran, että mullekin, joka olen vain "pönttökaveri", tapaus oli tosi järkyttävä. Se leimasi koko viime syksyn ja telven; aiheutti alakuloa.

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 06.11.11 - klo:13:03 »

Paljon mielenaurinkoisen paistetta harmaaseen sunnuntaihin kaikille! [:-)]

Erityisesti Pilvin Huoltojoukolle lämpimiä ajatuksia ja Pilville paljon rapsusilityksiä.
Aika parantaa, mutta joskus varmaan tuntuu siltä, että sen kulkua vois vauhdittaa.
Välillä puoli päivää kerrallaan etteenpäin, välillä taaksepäin on ihan tuttu kaava
meilläpäin. Ja välillä sinne risukassaan on sytytetty sähkövalot. Ja pilvien takana
paistaa aina aurinko!  Ja teillä se paistaa aina Pilven edessä.  [:-)] Voimia Teille!

[:1] [:30]

Positiivarit

Näytin neljävuotiaalle tyttärelleni
Kiralle kuvia lapsuudestani. Alussa
kuvat olivat mustavalkoisia, mutta
vuodesta 1965 alkaen suurin osa
kuvista olikin jo värillisiä. Kira
kysyi, ääni hämmästyksestä
madaltuneena: "Äiti, milloin työ
aloitte nähhä väreissä?" -Raisa

:-))

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #22 : 06.11.11 - klo:13:06 »

Pilvin perheelle voimahali minulta myös. [:30]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 06.11.11 - klo:13:17 »

Pilville ja huoltojoukoille paljon lämpimiä ajatuksia ja haleja.  [:30]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #24 : 06.11.11 - klo:13:26 »

Mua palelee. Vaikka täällä on +22. Pakko oli pistää uudet tulet, nyt keitän lämmintä teetä ja villapaita pistetty päälle. Rupes nimittäin tuntumaan kurkussakin ja väsyttää kauheesti.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 06.11.11 - klo:13:29 »

Kyllä on tympeitä nämä yövuoronaloitussunnuntait!  [:-(]
Päätin nukkua pitkään ja sitten aloin heräillä jo kuudelta  [:-/]  Sisukkaasti käänsin kylkeä. Katselin välillä telkkaria; tuli kiva pätkä sinisuohaukasta.
Nyt hiukan pyykinpesua ja lisää kahvia. Jos sitten kohta vaikka päikkäreille  [:-I]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 06.11.11 - klo:13:40 »

Pilvin huoltojoukoille   [:1]
Pilville silityksiä.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #27 : 06.11.11 - klo:13:58 »

Ihana kun Pilvi ja huoltaja antavat kuulua itsestään.
 [:1]

Soittelin äsken kaikki asianomaiset perunkirjoitukseen 16 päivä tätä kuuta. Päästäisiin taas askel eteenpäin.
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #28 : 06.11.11 - klo:14:31 »

Krnauuu...   Pilvi ja huoltojoukko kiittää. [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 06.11.11 - klo:14:54 »

Meillä riittää puuhaa noiden kuvien kanssa varmasti jouluun asti. Nyt mä kyllä meinaan olla rintamakarkuri, ja jättää Pasin ihan itsekseen käsittelemään MUN lintukuvia. Valkattiin kyllä yhdessä kultakin päivältä parhaat; toisen ottamista kuvista on meinaan tosi vaikea valita!  [:-I]
No, eikun sänkyyn kokeilemaan, jos vaikka saisi muutaman tunnin nukuttua. Mua kyllä ahdistaa niiin ajatus ananastynnyreistä, että en tiedä, onnistuuko nukkuminen  [:-/]

Sivu luotiin 0.109 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.