Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 8.11.2011  (Luettu 546 kertaa)

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 8.11.2011
« Vastaus #30 : 08.11.11 - klo:14:11 »

Päivää.  [:-)]
Täällä ei nyt ihan aurinoa näy, kuitenkin huomattavasti eilistä kirkkaampaa.
Pesin ikkunat ulkoa, siihen sää oli just passeli. Siivousfirma hoitaa sitten muuttosiivouksessa sisäpuolet.
Illalla on aika silmäpolille, katsotaan onko siellä verkkokalvossa muutoksia puoleen tai toiseen. Itse en kyllä ole muutosta huomannut. Toivottavasti menis näin, ei tarvitsis mennä leikkaukseen.  [:-)]
Mukavaa tiistaiehtoopäivää karvaiset ja vähemmän karvaiset pönttökaverit !  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 08.11.11 - klo:15:10 »

Tervehdys....
Tilattu ja maksettu liput Marko Maunukselan joulukonserttiin 1.12...
Ja voi kuinka kauniit punaset korvikset(kahdet erilaiset) ja rannekorun posti toi mulle tänään.Kyllä kannatti tilata ovat just mun näköset,kiitos vaan Sirpalle!

:-)) :-)) :-))
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 08.11.11 - klo:15:47 »

Voisinpa piipahtaa katsomassa katsomassa, onko terkkarissa paljon porukkaa jonottamassa rokotuspiikkiä ottamaan.  Jos ei, niin voisin samalla reissulla piikityttää itteni.

Hyvä, kun muistutit. Pitäisi Otso varmaan piikityttää. Eli pitää heti tarkistaa milloin rokotukset täällä on. Nyt ne taitaa olla menossa...
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 08.11.11 - klo:15:52 »

Rokottaa ne näköjään joka päivä tällä viikolla. Pitäs vaan nyt muistaa mennä.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 08.11.11 - klo:16:23 »

Krnauuu... Kiitti paljon terkuista Kirsikka, Jaakkokulta Säntäryntä ja Nöpö Nokisutari. Teitillä on hauskat nimet. Mun nimen vähän mokas ottovanhemmat, kun ne luuli mua ekaks tytöks. Kyllä nyppii poikakissaa tommonen - vieläkin. Mutta toisaalta alan tottua siihen, minkäs teet.
Terkkuja multakin kaikille pönttölän karvaisille kuonoille. [:10]

Kiitos terveisistä.  [:-)] Älä Pilvi välitä, täälläkin asui yksi ihana poikakissa nimeltään Hilkka. No kön omistaja kertoi luovuttaessa, että tämä on tyttö, ja kissan mami, eli minä, sanoi jo eteiseen kisun kanssa päästyä, että tämän nimi on Hilkka. [:-I] :-)) Osoittautui myöhemmin pojaksi hän...

http://www.youtube.com/watch?v=nR5SIgtcXY4  ( [:-I] :-)) Poika nimeltä Päivi..)
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #35 : 08.11.11 - klo:18:03 »

Huomenta!  [:-)]
Mua väsyttää... hiukan loppui unet kesken. Aamulla piti pysytellä hereillä sen kukkakaupan aukeamista odotellen ja sitten ei heti uni tullut. 6,5 tuntia nukuin.  [NUT]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 08.11.11 - klo:18:34 »

Mä poltin n 20 v  onneksi lopetin!  Veljelläni siis on puolet keuhkoista männyt, poltti liian kauan, varmaan 35-40 vuotta.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/tama-vaarallinen-tauti-on-todettava-ajoissa/art-1288426563206.html
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #37 : 08.11.11 - klo:18:39 »

Arghhh kun oon ihan raato... mutta ei vielä oikein vois mennä nukkumaankaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 08.11.11 - klo:18:50 »

Pasi on tänään käyttänyt Bemarin huollossa; ihan merkkiliikkeessä, ja lasku oli "vain" reilut 400€. Kia piti käyttää Delta-huollossa 15 000km välein ja ne oli aina kalliita ne huollot; varmaan muistatte  [:-/] mun rutinat? Bemppu sen sijaan ilmoittaa itse, milloin on huoltoaika. Edellinen huolto on ollut 37 000km sitten eli entisen omistajan aikana, hiukan ennen kuin me ostettiin se. Eli Kiaa piti huoltaa 2 kertaa vuodessa ja tuota reilun vuoden välein!  [:-)]  Eli yksi asia löytyy, missä bemari on parempi. Jos nyt unohdetaan, että kuinka paljon se on sitten muuten viettänyt aikaa pajalla  [:-//]
Toinen, missä se voittaa, on kiihtyvyys. Mutta siinä ne sitten onkin ne plussat!  [:-I]

Sain Tainalta epätoivoisen puhelun.... se kiertelee pitkin Keravaa keksimässä jotain loistavaa ideaa isänpäivälahjaksi.  [NUT] Nyt sitä jo kaduttaa, kun se nakitti kukkalaitteen hankkimisen mulle!  [:-DD]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 08.11.11 - klo:18:59 »

Mua tekee pahaa ja viluttaa  [:-(]. Toivottavasti menee ohi, ettei tarvi yökätä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 08.11.11 - klo:19:00 »

Mua tekee pahaa ja viluttaa  [:-(]. Toivottavasti menee ohi, ettei tarvi yökätä.

Uhhh... peukut pystyssä. Mikään ei ole niin kamalaa kuin oksutauti  [:18]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #41 : 08.11.11 - klo:19:58 »

Ehtoota.  [:-)]

Paranemisia kaikille pönttölän poteville.  [:30]

Tänään olikin taas aherruksen jälkeen kuntosalipäivä  [:71] [:69] [:71]  ja kohta saunan lämpöön rentoutumaan.  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 08.11.11 - klo:21:19 »

Totta!  Varsinkin jos yrjöttää, eikä tule mitään, vaan aivot pullistuu päässä.
Paranemista Mesikselle ja kaikille sairautta poteville.  [:30]

Voisinpa piipahtaa katsomassa katsomassa, onko terkkarissa paljon porukkaa jonottamassa rokotuspiikkiä ottamaan.  Jos ei, niin voisin samalla reissulla piikityttää itteni.

Hyvä, kun muistutit. Pitäisi Otso varmaan piikityttää. Eli pitää heti tarkistaa milloin rokotukset täällä on. Nyt ne taitaa olla menossa...
Täällä rokotetaankin kolmena keskiviikkona.  Huomenna on terkkarissa ainakin tunkua, joten otan piikin vasta seuraavana keskiviikkona.

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #43 : 08.11.11 - klo:22:52 »

Kolmas päivä jo illassa ilman savua. Hitsi kun eilen kävin kaupassa, niin kassajonossa oli mies joka tuoksahti niin pahalle tupakalle, että mun piti siirtyä kaks metriä poispäin  :-O. Ja auto se vasta tuoksuikin...no ikkuna auki. Eikä ole tehnyt ees mieli... tupakkaa meinaan. Saas nähä kuinka kauan kestää...
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 08.11.11 - klo:23:21 »

Kiitos Kaijalle ja kaikille muillekin. Otin yhden B-vitamiinivalmistepillerin ja menin sohvalle huovan alle. Heräsin vartin yli kymmenen ja olo oli jo parempi. Ei siis tarvinnut oksentaa. Join jopa iltakahvin ja söin pienen voileivän, ja otin vielä yhden pillerin varmuuden vuoksi. Ei varmaankaan ollut sitten mikään oksennustauti, vaan epäilin, että tulikohan paha olo jäätelön syönnistä. Tuli syötyä sitä vähän enemmän kuin tavallisesti. Tuli mistä tuli, mutta onneksi meni ohi.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.119 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.