Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Poistuin sitten  (Luettu 686 kertaa)

kolmas sisko

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
Poistuin sitten
« : 09.11.11 - klo:19:12 »

Nimittäin facebookista lopullisesti joku aika sitten, mutta tulipahan sekin kokeiltua.  :-))
« Viimeksi muokattu: 11.11.11 - klo:15:05 kirjoittanut kolmas sisko »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Poistuin sitten
« Vastaus #1 : 09.11.11 - klo:20:11 »

Melekosen viisas temppu... ketä enää kiinnostaa, onko tarakka tarakka vai tuima suolaton? :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 09.11.11 - klo:20:33 »

Olen vastanut nuihin kysymyksiin ja samalla ihmetellyt, miksi tuollaisia kysytään?  [:-I]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #3 : 09.11.11 - klo:20:48 »

Mä en ole koskaan ollutkaat fb:ssa, joten ei tarvitse poistuakaan. [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 09.11.11 - klo:20:49 »

Enkä minä  [:-)]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 09.11.11 - klo:20:51 »

En myöskään minä  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 10.11.11 - klo:00:06 »

Ei oo tuo naamakirja oikein sopinu minun ruumiinrakenteelle,
eikä mielentillaan.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 10.11.11 - klo:07:01 »

En poistunut eikä ole aikomustakaan.  [:-)] Mitä noihin kyselyihin tulee, niihin voi vastata tai olla vastaamatta. Kaikkeen ei tarvitse osallistua. Onhan siellä myös se suljettu ( [:-DD]) Pönttöosasto johon voi käydä huomenet huikkaamassa jos tahtoo.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #8 : 10.11.11 - klo:07:05 »

Ei ole mullakaan aikomustakaan poistua, mut en poistu täältäkään. Molemmat hyvät ja viihtyn [:-)]
En pelaa, en vastaa jonninjoutaviin kysymyksiin!
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #9 : 10.11.11 - klo:08:45 »

Juu, varmaan tarkka saa olla mitä siellä tekee ja mihin osallistuu.
Kaikkeen ei tosiaankaan ole pakko osallistua.

Mulle on vielä riittänyt tämä pönttöfoorumi ja täällä on hyvä olla. [:-)]

Aikaakaan ei sitten sen enempää ole, ettei haluja fb:hen ole ollut liittyä.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #10 : 10.11.11 - klo:14:26 »

Juu, en ole mäkään kiinnostunut Fasepookista ja sen mitä täältäkin olen lukenut, niin vaikuttaa vaaralliselta jutulta, niinkuin yksityisyyden puolesta. Eipä kiinnosta semmonen.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #11 : 10.11.11 - klo:15:30 »

Ei facebookia ja pönttölää voi verrata toisiinsa, ne on ihan eri juttuja. Facebookin kautta mä pidän yhteyttä esimerkiksi Viljamin vanhempiin, tosi kätevää kun nuoret ihmiset on facebookissa joka tapauksessa.
Ja ihan kaikkia kauhujuttuja facebookistakaan ei kannata uskoa, ainakaan mulla ei ole ollut siellä mitään ongelmia sen paremmin yksityisyyden kanssa, kun muutenkaan. Enemmän mä pöntölläkin kerron asioitani kun facebookissa, itsestähän se on kiinni mitä sinne laittaa. Molemmat on hyviä omalla tavallaan, niin Pönttölä kuin Facebookikin. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 10.11.11 - klo:15:33 »

Itsekään en pelaa facebookissa. Itselleni facebook on kuitenkin lähes ainoa kanava, jota kautta pidän yhteyttä muihin tuttaviin/sukulaisiin/kavereihin, poislukien pönttöläiset, koska teihin tulee pidettyä yhteyttä myös tätä kautta. Tänne kirjoittelen huomattavan paljon enemmän edelleen. En edes läheskään joka päivä kirjoita omaan profiiliini mitään, mutta toisten juttuja kommentoin ja luen miellelläni. Lisäksi tuolla facebookissa on hirmuinen liuta "viherpiipertäjä"-kavereitani, joiden kanssa ruoditaan kaikki kamalat luonnontuhoamisuutiset päivittäin. Pois en lähtis, taukoa voi joskus pitää  [:-)] Molemmista, sekä täältä että facebookista  [:-)] Yleensä niihin taukoihin liittyy sama mielentila, jota en muiden kanssa halua jakaa.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 10.11.11 - klo:16:27 »

Minäkään en ole fb:ssa eikä siihen ole senkummempaa syytä. En vain jostain syystä ole siihen innostunut.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #14 : 10.11.11 - klo:16:45 »

Joo ja mulle facebook on äärimmäisen ihana ja tärkeä. Ja kaikkiin kauhujuttuihin, vaaroihin, sun muuhun mitä näköjään mielellään hysteerisesti lietsotaan, ei todellakaan kannata uskoa. Jos oma järki toimii niin eipä oo ainaskaan mulle ollu hengenvaarallista.

[:-I]

Sen sijaan mulla on tuttavia ja muita kavereita ihan ympäri maailman ja rakastan sitä! Mulla on omat vanhat tutut, joita löytyy vähä joka kolkasta ympäri maailmaa ja uusia ihania kansainvälisiä tuttavuuksia vaikka mistä. I JUST LOVE IT! Myös hyviä ihania ystäviä muista harrastuspiireistä. Yhteydenpito olisi jo loppunut, tai ainakin ollut hyvin vähäistä, lähes olematonta, erinäisten, kuitenkin hyvin ihanien ihmisten kanssa. Niin käy useinkin elämän pyörteissä. Facebookin välityksellä löysin heidät takaisin. :) Murrosikäaikainen kirjeenvaihtoystävä, vaihto-oppilasvuoden aikaisia ystäviä... vaikka mitä, sellaista, joihin yhteydenpito yleensäkin vaan puolivahingossa katkeaa... oon ollut todella iloinen löytäessäni heidät takaisin.  [:-)]

Olen myös huomannut, että eniten Facebookia kritisoivat ihmiset, jotka eivät ole siellä. Silloin ei voi edes tietää mikä se on. Kaikki tieto tulee (usein negatiivisten) huhupuheiden kautta. Iltapäivälehdet ovat muutes tärkeimpiä tietojen/vaaroje/hysterian levittäjiä. [:-I] ihmiset kuitenkin uskovat niitä yllättävän usein.

Facebookia voi käyttää hyvin erilaisin tavoin, jokaisen omia tarpeita ajatellen. Ei oo kahta samanlaista ihmistä, ei myöskään kahta samanlaista Facebookin käyttäjää. Sen voi jopa räätälöidä omanlaisekseen. Tiesitteko sitä?

Joskus on tehnyt mieleni jopa sanoa, että se, joka ei oo viittinyt käydä edes tutustumassa (sinnehän ei tarvitse kirjautua edes omalla nimellä), ei yksinkertaisesti tiedä mitä menettää. (Tämä ei ole mainos, en ole töissä Facebookissa.) En vaan oo viittiny mennä sanomaan, eiköhä tuostaki negatiivista palautetta tule (?), mut nyt sanoin kuitenkin. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.535 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.