Joo ja mulle facebook on äärimmäisen ihana ja tärkeä. Ja kaikkiin kauhujuttuihin, vaaroihin, sun muuhun mitä näköjään mielellään hysteerisesti lietsotaan, ei todellakaan kannata uskoa. Jos oma järki toimii niin eipä oo ainaskaan mulle ollu hengenvaarallista.
Sen sijaan mulla on tuttavia ja muita kavereita ihan ympäri maailman ja rakastan sitä! Mulla on omat vanhat tutut, joita löytyy vähä joka kolkasta ympäri maailmaa ja uusia ihania kansainvälisiä tuttavuuksia vaikka mistä. I JUST LOVE IT! Myös hyviä ihania ystäviä muista harrastuspiireistä. Yhteydenpito olisi jo loppunut, tai ainakin ollut hyvin vähäistä, lähes olematonta, erinäisten, kuitenkin hyvin ihanien ihmisten kanssa. Niin käy useinkin elämän pyörteissä. Facebookin välityksellä löysin heidät takaisin. :) Murrosikäaikainen kirjeenvaihtoystävä, vaihto-oppilasvuoden aikaisia ystäviä... vaikka mitä, sellaista, joihin yhteydenpito yleensäkin vaan puolivahingossa katkeaa... oon ollut todella iloinen löytäessäni heidät takaisin.
Olen myös huomannut, että eniten Facebookia kritisoivat ihmiset, jotka eivät ole siellä. Silloin ei voi edes tietää mikä se on. Kaikki tieto tulee (usein negatiivisten) huhupuheiden kautta. Iltapäivälehdet ovat muutes tärkeimpiä tietojen/vaaroje/hysterian levittäjiä.
ihmiset kuitenkin uskovat niitä yllättävän usein.
Facebookia voi käyttää hyvin erilaisin tavoin, jokaisen omia tarpeita ajatellen. Ei oo kahta samanlaista ihmistä, ei myöskään kahta samanlaista Facebookin käyttäjää. Sen voi jopa räätälöidä omanlaisekseen. Tiesitteko sitä?
Joskus on tehnyt mieleni jopa sanoa, että se, joka ei oo viittinyt käydä edes tutustumassa (sinnehän ei tarvitse kirjautua edes omalla nimellä), ei yksinkertaisesti tiedä mitä menettää. (Tämä ei ole mainos, en ole töissä Facebookissa.) En vaan oo viittiny mennä sanomaan, eiköhä tuostaki negatiivista palautetta tule (?), mut nyt sanoin kuitenkin.