En poistunut eikä ole aikomustakaan. Mitä noihin kyselyihin tulee, niihin voi vastata tai olla vastaamatta. Kaikkeen ei tarvitse osallistua. Onhan siellä myös se suljettu ( ) Pönttöosasto johon voi käydä huomenet huikkaamassa jos tahtoo.
Ei muuten minullakaan. Ei siellä todellakaan tarvitse kaikkeen vastailla ja kaikkea klikkailla. Terveellä maalaisjärjellä siellä pärjää. Ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut. Minä en koskaan klikkaile niitä linkkejä. Elleivät ole esim. suomalaisen Iltasanomien sivuilta.
Ihme että pitää ikäänkuin puolustella siellä oloaan. Ja on minulla muutakin elämää kuin Facebook ja Pönttölä. Sopivasti kutakin. Hassua pelätä niin tolkuttomasti tuota.
No, jokaisella on oikeus tehdä mitä näiden kanssa haluaa. Hauskasti vaan pienin väliajoin tääkin keskustelu pulpahtaa Pöntölläkin esiin. Toiset ylpeinä (siltä se tuntuu) ilmoittavat etteivät ikinä, milloinkaan moiseen saastaan ryhdy. Toiset taas selittävät miksi siellä ovat (ikäänkuin anteeksi pyydellen) .
Tällaiset fiilikset tämäkin ketju minussa herättää. Lienekö pahastikin häiriintynyt
Muoks.
Muuten Mir, mikä sinusta on normaalielämää? Eikös se normielämä koko ajan muutu. Aina tulee lisää uutta yhteydenpitoa esimerkiksi. Minunkin kaikki sukulaiseni ovat kaukana muilla paikkakunnilla. Ei ole mitään mahdollisuutta heitä kovinkaan usein nokakkain tavata. Mutta esimerkiksi juuri naamakirja antaa siihen jokapäiväisen mahdollisuuden. Sitä normaalielämää minulle nykyään
Olemmeko me jotka näin joudumme toimimaan jotenkin epänormaaleja mielestäsi?