Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 12.11.2011  (Luettu 566 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Lauantai 12.11.2011
« Vastaus #30 : 12.11.11 - klo:14:01 »

Noi punkit ilmesty mulle perättäisinä päivinä. Sit mä jo pelästyin, että onks siellä kolmaskin, kun tunsin sormella selässä jonkun pienen "röpölän" joka ei raapiessa irronnut. Aloin oikeesti mennä paniikkiin, mä nyt vaan inhoan niitä niin paljo [:-DD] ja mä en edes peilillä saanut selvää mikä siinä on, oli niin pahassa paikassa, ni oli PAKKO juosta naapuriin pyytämään, että joku kattoo. Oli vielä myöhäinen ilta, kello oli jotain kymmenen enkä ois millään kehdannu mennä häiritsemään... mutta tiesin, että mä en PYSTY nukkumaan yötä punkin kanssa! [:-DD]

Onneks naapurit olikin pihalla, lämmin kesäilta, kastelivat nurmikkoa. [:-)] Niin, siis, ei se ollut punkki, se oli joku luomen tapainen jutska vaan.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 12.11.11 - klo:14:10 »

Niin lössö olo niin lössö. Kello on kaksi, kyl mä viimeistään viiden maissa lähen tekeen happihyppelyn, kaupat on auki kuuteen... joo. Tänään en kyl näköjään saa mitään aikaiseksi. Jos ees virittelisi lintujenruokintajuttuja, kaikki vermeet ei ole vielä esillä. Illalla vois viettää amme-illan pitkästä aikaa... merisuolakylpy! [:-)] Tai tarkemmin Himalajan vuorisuolakylpy, mulla on himalajanpaloja pussissa. :-))
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #32 : 12.11.11 - klo:14:26 »

Jos vähän ulos ennen pimeää, ehkä pieni [:42] kierros
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #33 : 12.11.11 - klo:16:51 »

Lössö olo ollut koko päivän, mutta kolme happihyppelyä olen tehnyt.

Punkeista puhetta, kakarana niitä sai iholle joka kesä ja useitakin, metsän keskellä astuttiin ja lepikossa puolialasti juostiin. Ei niitten punkkien ja puutiaisten vaaroista silloin oltu selvillä, ei ne siihen maailmanaikaan kait vaarallisia olleet ainakaan mun kotiseudulla.
Aikuisiällä olen säästynyt punkeilta. Mun aikasemalla kisulla on joskus ollut punkki tai parikin.
Käärmeitä näin menneenä kesänä enempi kuin aikoihin. Tavallisesti 0-3 käärmettä kesässä, nyt noin kymmenen. Lähimmä huomasin ihan tipassa, kun käärme sähisi käden tuntumassa, marjoja kerätessä. [:67]

Kohtapuoliin alan laittelemmaa teevettä. Ostin lisää teetä kaksi pakettia, jos sattuisi löytymään joku maku, josta tykkäisin.
Naapureissa näkyy jo jouluvaloja. Kait sitä vois pian jotai vähitellen laitella, ihan iltojen iloksi. [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 12.11.11 - klo:17:28 »

Käärmeitä minä en nähnyt tänä kesänä ainuttakaan, mutta parina edellisenä jokusen.
Nii, ja ampiaisia ei ollut oikeastaan yhtään.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 12.11.11 - klo:19:36 »

No juu, äitienpäivänä äiti istuskeli mun pihalla ja alkoi kuulua kauhee huuto ja kiljunta, pihalle oli tullu kyynpoikanen ja se oli jollain mun kissalla suussa! Onneks ei käyny mitään. Viime kesä meni tömistellessä siinä kohtaa...  [:-I] PRHN. Eka kerta käärme mun pihassa, kymmeneen vuoteen...
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 12.11.11 - klo:21:33 »

Huomenta  [:-DD] eiku iltaa  [:-)]

Niin on ollut kiirettä, että ei ole joutanut käymään.
Talvilintulaskennan kävin tekemässä. Hiljaista oli, mutta tulipahan tehtyä  [:-)]
Otsolle nousi yöllä kova kuume. Voi toista, kun se aina saa sieltä hoidosta muiden pöpöt. Sinne tuli tiistaina uusi tyttö hoitoon, joka oli kipeänä heti ensimmäisenä päivänä jo tullessaan. Siltähän se Otsokin nyt varmaan sen pöpön sai. Just kerkes parantua entisestä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #37 : 12.11.11 - klo:21:41 »

Iltaa pöntölle!  [:-)]
Oli ihan hieno reissu olosuhteisiin nähden. Aamupäivällä ehdittiin Tainan kanssa Vammalassa käydä moikkaamassa meidän lapsuuden suosikkia, eli "Nyökkääjäpoikaa". Konditorian ikkunassa  [;-)]
Siunaustilaisuus oli kaunis ja kaikki meni hyvin. Kirkkoon kuului avoimesta ovesta tiaisten äänet. Muistotilaisuus oli pitkä ruokineen, ohjelmineen ja kahveineen, mutta oli mukava tavata isää ja näitä sukulaisia. Suurin osa hautajaisvieraista, joita oli valehtelematta sata, oli vieraita meille. Adressejakin lukivat vähintään 50, huh!  :-O
Pasilla oli täällä ruoat valmiina, kun tultiin Tainan kanssa yli 12 tunnin reissusta!  [:30]

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #38 : 12.11.11 - klo:22:02 »

Krnauuu...  Huh huh, pelasti harmaan päivän - Uutisvuoto äsken. [:10]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #39 : 12.11.11 - klo:22:50 »

Yövuoro... toiseksi viimeinen tänä vuonna... [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 12.11.11 - klo:23:02 »

Yövuoro... toiseksi viimeinen tänä vuonna... [:-I]

*TYKKÄÄ*  :-))

Mulla menee seuraavat uudenvuodenpäivän iltaan klo 22 alkaen.  [KIPPIS]

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #41 : 12.11.11 - klo:23:29 »

Krnauuu... nyt ramasee...hrrrrr... Kakkosen länkkäri menee boxiin ja minä menen koppaan nukkuun, hyvää yötä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 12.11.11 - klo:23:30 »

Krnauuu... nyt ramasee...hrrrrr... Kakkosen länkkäri menee boxiin ja minä menen koppaan nukkuun, hyvää yötä.

Kauniita unia!!! Oletko muuten pönttölän pikkujoulua miettinyt?  [;-)]

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.