Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen jouluihminen olet? -testi  (Luettu 210 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Millainen jouluihminen olet? -testi
« Vastaus #1 : 16.11.11 - klo:00:44 »

Mie:

"Sinulle on se ja sama, missä ja miten joulua vietät - kunhan ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Juhlapäivinä nautiskelet estoitta ja sinut tunnetaankin perheessä varsinaisena suursyömärinä - ainakin joulun aikaan. Mutta sehän ei haittaa, sillä tämä on se aika vuodesta, jolloin kaloreita ei laskeskella."

[:-I] [:20] :-))
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #2 : 16.11.11 - klo:09:59 »

Et kaipaa lahjoja ja kiirettä, vaan haluat rauhoittua ja viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Askartelet itse joulukoristeita ja aloitat juhlaan valmistautumisen jo kauan ennen aattoa. Jouluna käyt saunassa, vedät villasukat jalkaan ja seuraat televisiosta joulurauhan julistuksen.

Muuten oikein, mutta saunassa en käy
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 16.11.11 - klo:10:42 »

Sama kuin Minnillä  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #4 : 16.11.11 - klo:10:50 »

Mitä ihmettä? Vastauksistasi päätellen et voi sietää joulua, vaikka otatkin siihen osaa mukisematta. Mielestäsi päivä on turhaa hömpötystä ja rahanmenoa - mieluummin lähtisit vaikka ulkomaille pyhien ajaksi ja jouluun käyttämilläsi rahoilla.
Näin on!  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 16.11.11 - klo:11:17 »

Et kaipaa lahjoja ja kiirettä, vaan haluat rauhoittua ja viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Askartelet itse joulukoristeita ja aloitat juhlaan valmistautumisen jo kauan ennen aattoa. Jouluna käyt saunassa, vedät villasukat jalkaan ja seuraat televisiosta joulurauhan julistuksen.

Nämä artikkelit ovat sinua varten: Tee itse upea joulukranssi ,Sisusta joulu kotiin hiljalleenjaJoulun parhaat perinneleivonnaiset.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #6 : 16.11.11 - klo:11:43 »

Sinulle on se ja sama, missä ja miten joulua vietät - kunhan ruoka on hyvää ja sitä on riittävästi. Juhlapäivinä nautiskelet estoitta ja sinut tunnetaankin perheessä varsinaisena suursyömärinä - ainakin joulun aikaan. Mutta sehän ei haittaa, sillä tämä on se aika vuodesta, jolloin kaloreita ei laskeskella.
 :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 16.11.11 - klo:12:14 »

"Et kaipaa lahjoja ja kiirettä, vaan haluat rauhoittua ja viettää aikaa ystävien ja sukulaisten kanssa. Askartelet itse joulukoristeita ja aloitat juhlaan valmistautumisen jo kauan ennen aattoa. Jouluna käyt saunassa, vedät villasukat jalkaan ja seuraat televisiosta joulurauhan julistuksen.

Nämä artikkelit ovat sinua varten: Tee itse upea joulukranssi ,Sisusta joulu kotiin hiljalleen ja Joulun parhaat perinneleivonnaiset."
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 16.11.11 - klo:12:23 »

Samat tarinat kun Minnillä, Mesiksellä, Kaarinilla ja Pyriksellä jos oikein luin meillä kaikilla samat jutut.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 16.11.11 - klo:12:31 »

Päivä päivältä alakaa tuntummaan samalta ku Hömiksestä.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Sus

• Vieras
« Vastaus #10 : 16.11.11 - klo:12:34 »

Mullakin on suhde jouluun muuttunut täysin viime vuosien aikana. Ehkä sen tekee ikä yms.

Mä OLEN OLLUT täysi jouluihminen, mut emmä enää oikein.

Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 16.11.11 - klo:13:25 »

Mitä ihmettä? Vastauksistasi päätellen et voi sietää joulua, vaikka otatkin siihen osaa mukisematta. Mielestäsi päivä on turhaa hömpötystä ja rahanmenoa - mieluummin lähtisit vaikka ulkomaille pyhien ajaksi ja jouluun käyttämilläsi rahoilla.
Kirjattu

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 16.11.11 - klo:16:19 »

Näin täällä, mutta kyllä jotain aina ostankin  [:-)]

Rakastat puuhastelua ja olet taitava käsistäsi, ja tämä näkyy myös perheesi joulunvietossa. Aloitat valmistelut jo kauan ennen itse h-hetkeä, etkä todellakaan osta mitään kaupasta, vaan teet kaiken itse lahjoista laatikoihin. Varo kuitenkin, ettet kasaa liikaa töitä harteillesi, sillä jouluna on oltava aikaa myös vain olla.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #13 : 16.11.11 - klo:16:48 »

Et ole tippaakaan jouluihminen!

Jooh  :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #14 : 16.11.11 - klo:21:01 »

Tuli mullekin sama, kuin Minnillä, Mesiksellä, Kaarinilla, Pyriksellä ja Telkkisellä on. :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.237 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.