Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 17.11.2011 Torstai  (Luettu 700 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 17.11.2011 Torstai
« Vastaus #61 : 17.11.11 - klo:17:42 »

Kauan minäkin mietin, että kuka on Cyrus.  Sit arvasin, et Syrihän sen täytyy olla.
Onnea kehuista.  [KIPPIS]  Sen uskon, että hyvän mielen niistä sai.  [:-)]

Otso sai komeen puvun. Toi on siitä hyvä, kun on kuviollinen, niin ei heti kaikki moska näy lahkeissa.  [:-)]
Siinä kuvassa, jossa Otso oli nuhanenänä  :-)), niin katseeni kiinnittyi puvun heijastimiin.  Olivat tosi tehokkaat.  [:-)]

Jopas oli mulla kunto huonontunut.  Kauppareissulta kotiuduttuani oli aivan tööt ja hikinen. 
Labrakokeet oli hyvät.  Uskokaa, tai älkää, mut mun tulehdusarvot, eli crp oli 0  :-))  Vielä pitäis kuulemma ottaa joku nieluviljely. 

Söpön nallukan ostit, Mesi.  Katsoiko sua siihen malliin, että ota mut?  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 17.11.11 - klo:17:45 »

Kenen Salkkarimiehen kanssa sopisit yhteen?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/taustaa_pelit?1057018  [:-DD]  [:-DD]

Mie sain Ismon vastaukseksi  [:-DD]  [:-DD]  [:-DD] :-O

Tein tämän täysin huvikseni, kun yksi miespuolinen ystäväni facebookissa oli laittanut linkin ja hänkin sai Ismon vastaukseksi  [:-DD]

Anniina,mulle tuli Kari Taalasmaa...hmm.Onhan se aika karski jätkä!!! :-O :-)) :-O
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 17.11.11 - klo:18:02 »

:-)) kari tuli mullekin.  :-))

Karia voi syyttää junttimaisuudesta ja talkkarin menneisyys ei ole aivan puhdas: sieltä löytyy autovarkauksia ja onpa Kari istunut vankilassakin.

Rakkailleen Kari on ehdottoman uskollinen: oli kyseessä sitten Elina-sisko tai Oona-tytär, Kari on valmis puolustamaan heitä vaikka nyrkein. Etenkin petolliset miehet saavat kuulla Karilta kunniansa.

Ei paha.  Tykkäsin Karista.  Oli sellainen mukava velmu.  [:-)]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 17.11.11 - klo:18:24 »

Kaarin,joudutaankos me nyt taistelemaan Karista.Kyl minäkii siitä tykkäsin,sillä oli särmää...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 17.11.11 - klo:18:29 »

Punis, saat ottaa Karin.  Mä oon jo niin vanha, etten jaksa enää sen pysyä sen vauhdissa.  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 17.11.11 - klo:18:39 »

:-)) Voi teitä plikkoja  :-))

Söpön nallukan ostit, Mesi.  Katsoiko sua siihen malliin, että ota mut?  :-))

Katse oli suorastaan vaativa  :-))
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 17.11.11 - klo:18:44 »

Punis, saat ottaa Karin.  Mä oon jo niin vanha, etten jaksa enää sen pysyä sen vauhdissa.  [:-DD]

Pitää nyt sitten katsoa mitä sen kanssa tekis..... [;-)] [;-)] [:73] [:73]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #68 : 17.11.11 - klo:20:27 »

Ehtoota.  [:-)]

Ompa Inkelle käynyt ikävästi  [:-(] paranemisia  [:1] [:30]

Hienon haalarin on Otso saanut.  [:-)]

Suloinen nallukka Mesiksellä.  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #69 : 17.11.11 - klo:20:54 »

Kenen Salkkarimiehen kanssa sopisit yhteen?
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/taustaa_pelit?1057018  [:-DD]  [:-DD]

Mie sain Ismon vastaukseksi  [:-DD]  [:-DD]  [:-DD] :-O

Tein tämän täysin huvikseni, kun yksi miespuolinen ystäväni facebookissa oli laittanut linkin ja hänkin sai Ismon vastaukseksi  [:-DD]

Mullekin tuli Ismo  [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #70 : 17.11.11 - klo:21:01 »

Ihana Mesiksen nalle. Tytär on jättänyt tänne "muutaman " nallensa hoitoon. Kaksi on isoa. Pitää ottaa niistä kuvaa joku päivä.
Inkelle toipumista!
Tää päivä meni "perikunnalle" asioita hoidellessa, mulle jäi loppu koti selvitettäväksi. Vaatteet pudotin UFFin keräyslootaan, kengät SRP:lle. Tavaraa on paljon ja aattelin poimia tarpeelliset ja haluamani pois ja kutsua jonkun pesän ostajan katsomaan loppuja. Hirveesti hommaa huh, huh.
Huomenna menen siskon ja tyttären kanssa käsityömessuille Pirkkahalliin.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #71 : 17.11.11 - klo:21:17 »

Tässä tämä eläkeläisen päivä on taas pulkassa. Aamulla kävin ostamassa keittiöön lisää maalia, sitten se maalattiin lopulliseen kuntoon. Sitten ihmettelin aikani että mihin ryhtyisi.Päätinpä  käväistä tuossa vähän isommassa ostarissa. Kenkiä sieltä haeskelin. Kenkäkauppaa kenkäkaupan vieressä, mutta ei sieltä mittään löytyny. Sellaisia ovat kurvikkaita ja karvakkaita - enemmänkin ehkä suoraan sanottuna neukkumallisia. Korkea on korko ja kapea on varpaan seutu - mitenkäs niitä tällaisiin töppösiin sovittelet! Mutta toinen toistaan hienompia piti olla ja merkkikenkiä tietty. Jokainen liike kilpaili nähtävästi vaan sillä, mitä hienompi on esillepano ja somistus - kengät ovat tehty nuorille ja muotitietoisille. Edes Eccon kaupassa ei ollut sellaisia tavallisia tavantallaajan talvikenkiä. Mutta eihän tuo paikka olekaan tavalliselle töllykälle tehty - turistirysähä se onkin.

Ruokakaupasta onneksi sain edes jotenkin siedettävää ruisleipää ( siis sellaista, missä on pelkkää ruista mutta ei siirappia!) ja löysin myös melkein rasvatonta (0, 05 %) maitoa. Kyllä sitten maistuikin itsetekemä kaalikeitto rukkileivän ja maidon kanssa.

Kävin myös tapaamassa tytärtäni keskustassa. Hän on täällä työmatkalla ja tunnin verran oli aikaa tapailla. Oli aika kiva tunne tavata ensi kertaa näin, että minä asun oikeasti Tallinnassa ja me tapaamme drinksulla hotellin aulassa. Hänellä ei ollut luonnollisestikaan aikaa tulla tänne römpsänperälle - mutta kiva oli tavata pikimmiten. Kiireinen uranainen tytär ja Tallinnassa asuva eläkeläisäiti!   [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 17.11.11 - klo:22:05 »

Kiva kun tykkäätte mun nallukasta. Itsekin tykkään.  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 18.11.11 - klo:09:24 »

Kiitos kommenteista  [:-)] Kyllä Otso ihastelee vielä henkarissa olevaa uutta haalaria kovasti. Vanhaa ollaan vielä käytetty, kun ei ole vielä kovin paljon pakkasta ollut eikä ole lunta, mutta vanha alkaa olla kohta pienikin, joten uuteen siirrytään kohta.

Meillehän tulee vielä Ismosta taistelu  [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 18.11.11 - klo:09:27 »

Meillehän tulee vielä Ismosta taistelu  [:-DD]
Minä luovutan kyllä ihan suosiolla Ismon muille  :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.132 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.