Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.11.2011 Perjantai  (Luettu 934 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 18.11.2011 Perjantai
« Vastaus #30 : 18.11.11 - klo:10:51 »

Mun tarttis kans laittaa muuten liesituulettimen suodatin tiskikoneeseen, en oo vielä kertaakaan sitä pessyt vaikka on asuttu tässä jo yli 3 kuukautta.

Mitä??? Eikö kerran vuodessa -tai puolessa vuodessa- muka riitä???  [:17]

Katsoin mun suodatinta ja se oli kyllä vielä melkein puhdas joten ei vielä tarvikaan pestä. Mutta se mokoma on niin iso, että ei meinaa mahtua tiskikoneeseen [:-(].
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 18.11.11 - klo:10:56 »

Tiskokoneessa oli hohtavan puhdasta  :-)) ja rasvatonta tavaraa. Nyt se on tyhjennetty. Millä mä sitten voisin vielä siirtää kauppareissua???  [:-I]
Ei vaan; kai se on aika vaihtaa kylpytakki johonkin katu-uskottavampaan ja lähdettävä kauppaan. Onneksi saan Alepasta kaiken tarpeellisen, ettei tarvii lähteä kauemmaksi!  [:-)]

Sus

• Vieras
« Vastaus #32 : 18.11.11 - klo:11:11 »

Minua vähän vaivaa yksi työasia, joka liittyy edelliseen työpaikkaani. Silloisella esimiehelläni vippasi vähän päässä ja hommasin hänelle kuukausien pakkoloman. Hän ei osaa suhtautua minuun tämän takia kovinkaan asiallisesti. Nyt heillä on alkamassa projekti, jossa minun pitäisi olla työni puolesta mukana, mutta ilmeisesti tästä ei tule mitään. Sain ainakin eilen sellaisen puhelun, että minun ei kannata mm. osallistua tilaisuuteen, johon tämä entinen esimieheni on myös tulossa.

No voih, ei kiva tilanne ollenkaan... toivottavasti jotenki lutviutuu... [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 18.11.11 - klo:11:15 »

Huomenta.

Lännemmässä on vissiin viime päivinä nähty aurinkoa, ei meillä vaan, eikä näy nytkään. Sen verran taas on pussalla pysytty, että pitää vissiin lähtä pihalle kattomaan oisko siellä taas lisää kukkien nuppuja auennut... [:-DD]

Jösses, onks taas perjantai, vastahan se oli... Ei kummosempaa suunnitelmaa täksi päiväksi, tasapaksuu menoo vaan. :-))

Muksaa viikonlopunalkuu! [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 18.11.11 - klo:11:28 »

Kiitos tsempeistä!
Taidan lähteä syömään.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #35 : 18.11.11 - klo:11:45 »

Tasapaksu päivä täälläkin, pitää kirkolle lähtiä ja huomenna sitten Roihin, Korundiin. Hieman vaihtelua elämään. Juuri kun sinne on saatu mm. Wrightin kuuluisa "Taistelevat metsot". Sinne huomenna.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 18.11.11 - klo:11:55 »

Tervehdys!

Hussakka satelee ja pimeys vallitsee.
Ennen kahdeksaa  j o  herätin itteni.  Kävin labrassa otatuttamassa mykoplasmakokeen.  Verestähän se otettiin, eikä nielusta, kuten eilen luulin.
Samalla reissulla reväytin kylkeni ja se kipuilee, ettei hengitys kunnolla pelaa.
Tekis niin mieli käydä uuden City-marketin avajaiskahvella.  Eilen se avattiin ja tänään on kahvitus.
Siellä näkyi olevan hyviä tarjouksia.

Tsemppiä ja toipumista sairaille ja mielensä pahoittaneille eri syistä.
Hyvää päivää kaikille.  [:72] [:-)]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #37 : 18.11.11 - klo:12:10 »

Harmaa ja  lauha syyssää jatkuu edelleen, vaikka marraskuu on kääntynyt jo loppupuolelle. Taitaa tulla lauha talvi.
Mesen kirkonkylältä näkyvässä webkuvassa on maassa jo lunta ohut kerros. [:-)]

Mä kävin ostamassa uuden puhelimen jossa on gps ja navigointi, en ymmärrä niistä hönkäsen pöläystä. Mainoksessa luki että gps ja navigointi  on ilmasta, mutta ostaessa liikkeessä sanoi, ettei olekaan ilmasta. Noh, en mä näitä uusia juttuja tajua. Ostin sen kuiteskin, kun siinä on parempi äänentoisto ja saa parempia kuvia, kun aikasemmalla, aina ei viitsi kantaa mukana isoa kameraa.
Hain joulukuusenkoristelaatiukon sisälle ja katselen, josko löytys sellasta mistä sais vähän jouluista tunnelmaa, esim. ovikranssi.
Mutta ekaksi kahveelle.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #38 : 18.11.11 - klo:12:21 »

Kauppareissu hoidettu ja joka-kahdeksannen-perjantain-pulla (pitkäviineri, ei taaskaan berliininmunkkia tarjolla) syöty kaffeen kanssa.  [:-P] [:26]
Soittelin työmaalle, että pitääkö mennä aamuvuoroa päästämään koulutukseen.... ei kannata kiirehtiä, sillä illalla saattaa venyä  [:-/]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #39 : 18.11.11 - klo:12:52 »

Nyt olis taas palikkatestiä luvassa  [:-)]. Koottava pressutalli. Sevverran ketuttaa raaputella laseja autosta, että piti ostaa semmonen kevyttalli. Ihan aitoon autotalliin ei autoa kannata laittaa, kun sitä lämmitetään. Auto ehtis just sulata ja taas kastua ja sulata ja kastua ja sulata... ulkona tuulelta suojassa paras. Meillä on jo toiselle autolle semmoinen pressutalli ollut kaks talvea ja hyväksi on havaittu. Nyt ostin tälle pikkuautolle kans. Kahdessa paketissa ja tuhannen päreinä se tulla tupsahti pihalle. Huomenna ei jouda, eikä tänään enää kerkiä kun tulee pimijä. Sunnuntaityöksi jäi.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 18.11.11 - klo:13:06 »

Laitanpa nämä tänään kuvaamani tähän ketjuun (pöntön toiminnalla, kun olen laiskalla päällä)
Tuli vähän "söhröisiä" kuvia, mutta kyllä niistä just selvän saa.

Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 18.11.11 - klo:13:16 »

Hirmu huonoilla tiedoilla oon nyt liikkeellä, mutta muistaako kukaan yhden mieslaulajan nimen? Häneltä on ilmestynyt uusi joululevy, jota telkkarissa mainostetaan, sukunimi alkaa muistaakseni B-kirjaimella ja on englanninkielinen nimi. Oliskohan kaveri iältään jotain 35v. tai niillä main, semmoinen ristiverinen kundi. Joku on mun mielestä laittanut hänen musiikkiaan pöntöllekin, mutta nyt en vaan löydä. Kaunis ääni ja laulaa sellaisia melodisia kappaleita.
« Viimeksi muokattu: 18.11.11 - klo:13:20 kirjoittanut Tiina »
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #42 : 18.11.11 - klo:13:20 »

Iltapäivää (että pätkähti) [:-DD] !
Sumua ollut koko ajan ja nyt vasta näyttää selkenevän sumun osalta. Tuulta ei ole juuri nimeksikään ja en tiedä tihuuttaako siellä nyt.
Mittarissa +3,4 astetta.

Tässä sitä on nyt vietetty aikaa jonkin verran ja kohtahan on jo sitten iltapäivän kaffeen aika.  :-)) [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 18.11.11 - klo:13:28 »

Kivat kuvat!

Miulla on nenä ihan punainen ja kipeä niistämisestä (kaikkia kiinnostaa tämä, tiedän  [:-DD]).
Kohta kottiin  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #44 : 18.11.11 - klo:13:40 »

Mesikseltä kivat kuvat ja vielä vain kukkia! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.202 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.