Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.11.2011 Perjantai  (Luettu 942 kertaa)

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
18.11.2011 Perjantai
« : 18.11.11 - klo:05:52 »

Huomenta Oulusta!

ulkona pientä pakkasta, -1--2.. eilen aamulla oli vielä +3-+4, pvällä jo hieman pakkasta oli..
yöllä on hieman satanut valkoista, eli Lunta, mutta hyvin niukasti..

työpäivä... sitten viikonloppu..

Mukavaa Perjantaita ja Hyvää Viikonloppua Kaikille!
[:43] [:44] [:45] [:45] [:44] [:44] [:44] [:44] [:44]

kuva kalevan lukijakuva: Marraskuun sateenkaari.. 15.11...
Kirjattu
#Jani#

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: 18.11.2011 Perjantai
« Vastaus #1 : 18.11.11 - klo:06:03 »

Huomenta!

Repe läks töihin viideltä ja mäkin heräsin, eikä sitten uni tullutkaan uudestaan. Luin sanomalehden ja söin lautasellisen riisipuuroa kera luumu-rusinakeiton ja sit tulin tänne kurkkimaan.
Tarttis varmaan kyllä vielä untakin yrittää, koska kävin nukkumaan vasta vaille yksi viime yönä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 18.11.11 - klo:08:10 »

Huomenta.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #3 : 18.11.11 - klo:08:31 »

Huomenta, aamu alkaa valjeta, ei ole vieläkään talven tuntua.
Kirjattu

Pikkusisko

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • kurnau!
« Vastaus #4 : 18.11.11 - klo:09:09 »

Hyvää huomenta!
Täällä on satanu vähän lunta.
Kirjattu
Noh,sano naakka ku nokka katkes.

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #5 : 18.11.11 - klo:09:19 »

Huomenta.  [:-)]
Kahvit on jo juotu. Taas pientä puuhastelua ohjelmassa. Ihmeen hyvin tässä jo alkaa tavarat löytyä, siis ollaan suht hyvin kotiutumassa.

Eilinen kuluikin terveyskeskuksessa. Kaiken muun häsellyksen keskelle tuli pieni terveysongelma, ei mitään vakavaa kuitenkaan. Päivystyksessä vaan joutuu aina odottelemaan.
Kyllähän minä aikuinen ihminen sen jaksan, säälin niitä nuoria äitejä jotka yhtä tuovat lääkäriin ja mukaan on pakko ottaa yksi tai kaksi sisarusta kun ei ole paikkaa minne viedä. Ei ollut heillä helppoa, onneksi sentään otetaan lapset ensin ja sitten jonon loppupäässä meitä mummeleita ja pappoja.

Pirteää perjantaita pönttöläisille !  [:43]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 18.11.11 - klo:09:22 »

Huomenta!
Toivottavasti Annulixin terveysongelmat saatiin parannettua.

Hieno sateenkaari Janin kuvassa.

Näin aamusella ei mitään erikoista kerrottavaa, joten kaikille mukavaa päivää!  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 18.11.11 - klo:09:29 »

Huomenta,

Pakkasta taisi olla neljä astetta. Maa kuurassa, mutta ei lunta.
Tänään lähdenkin vähän aikaisemmin töistä, lähdetään yrittämään josko saataisiin jonkinlaisia joulukorttikuvia Otsosta.
Huomenna suuntana olisikin Koli. Koirien kanssa lähden käymään ystävän luona.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 18.11.11 - klo:09:30 »

Huomenta. Virkeää alkavaa viikonloppua toivottelen pöntölle ja pönttöläisille. :-))

Annulixille  [:30] ja muillekin sairastaville tsemppiä.

Puolen päivän aikaan lähden sairaalaan pieneen silmäoperaatioon. Yläluomesta leikataan
kasvain pois. On jo kerran leikattu ja kasvoi nopeasti uudestaan, että nyt se kait otetaan
ihan juuria myöden veke. Vähän jänskättää, mutta se kuuluu asiaan ainakin minun luonteellani. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #9 : 18.11.11 - klo:09:31 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Perjantai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa  / Alkavaa Viikonloppua Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #10 : 18.11.11 - klo:09:31 »

Huomenta! [:-)]
Aikas sumuista on nyt ja tyyntä siis.
Mittarissa kuitenkin yön alin lukema oli -0,9 ja nyt +2,2 astetta.

Väsy väsy, joten nyt laittamaan kaffeeta ennenkuin jaksaa mitään edes lukeakaan. [NUT] :-))

Hyvää perjantaita toivotaan kaikille!     [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 18.11.11 - klo:09:34 »

Tsemppiä Telkkiselle  [:30]

Minua vähän vaivaa yksi työasia, joka liittyy edelliseen työpaikkaani. Silloisella esimiehelläni vippasi vähän päässä ja hommasin hänelle kuukausien pakkoloman. Hän ei osaa suhtautua minuun tämän takia kovinkaan asiallisesti. Nyt heillä on alkamassa projekti, jossa minun pitäisi olla työni puolesta mukana, mutta ilmeisesti tästä ei tule mitään. Sain ainakin eilen sellaisen puhelun, että minun ei kannata mm. osallistua tilaisuuteen, johon tämä entinen esimieheni on myös tulossa.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #12 : 18.11.11 - klo:09:41 »

Kiitos Mesis ja Telkkinen.  [:-)]
Kaikki on ok.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #13 : 18.11.11 - klo:09:42 »

Huomenta Pönttölä!  [:-)]
Heräsin sopivasti 5 min ennen Pasin herätystä, eli vapaaehtoinen herääminen  :-)) Nyt tässä ehtii saada jotakin aikaan ennen töihin lähtöä.

Tiskikoneessa oli Pasin eilisen kokkailun jäljeltä jo 3 kattilaa ja mä työnsin sinne sen viimeisenkin ja liesituulettimen suodattimen ja laitoin +75-asteisen pitkän pesun. Meillä kun yleensä käytetään +45 asteista pikapesua, 35 min. Ohjeiden mukaan tuon pitäisi riittää poistamaan saostumat kattiloista, eli ei tarvitse näin glögi-kauden alkaessa keitellä etikkavesiä kattiloissa. Hiukan kyllä pelottaa, että jos se suodatin ei puhdistukaan yhdessä pesussa, vaan mulla on kone täynnä rasvaista tavaraa, niin sitten saattaa tulla kiire kauppareissun kanssa....  [:-I]

Pyykkikone tekee myös töitä. Olen hiukan siirtänyt lakanoiden pesua, kun sunnuntaina kone käyttäytyi hiukan oudosti: pesun jälkeen se ei näyttänyt ajaksi 0 min, vaan - --   ja huuhtelut-valo jäi vilkkumaan. Pöyhintä/seis-valo paloi normaalisti. Olin onneksi seurannut pesun etenemistä toisella silmällä ja tiesin, että kaikki vaiheet on mennyt läpi. Ei sitten maanantai-aamuna uskaltanut alkaa lakanoilla testailemaan, sillä koneellinen märkää, likaista lakanapyykkiä pesuainelisäyksellä tuntui ajatuksena häijyltä  [:-DD]  Pyykkikone on vajaat 4v vanha Miele; ei se kyllä vielä saisi alkaa oikutella!

Yöllä on tainnut sataa vettä. +3 astetta, tyyntä, pilvistä.
Iltavuoro. Hiukan hirvittää, että miten sieltä pääsee pois. Meillä kun alkaa olla glögi-kausi kuumimmillaan ja joissakin kaupoissa on ollut mehu-kampanjoita ja nyt on sitten pakattu yötä myöten. Viime perjantai oli loppunut klo 22 sijaan lauantai-aamuna klo 04.  [?]  Täytyy varata tarpeeksi evästä!

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #14 : 18.11.11 - klo:09:43 »

Minua vähän vaivaa yksi työasia, joka liittyy edelliseen työpaikkaani. Silloisella esimiehelläni vippasi vähän päässä ja hommasin hänelle kuukausien pakkoloman. Hän ei osaa suhtautua minuun tämän takia kovinkaan asiallisesti. Nyt heillä on alkamassa projekti, jossa minun pitäisi olla työni puolesta mukana, mutta ilmeisesti tästä ei tule mitään. Sain ainakin eilen sellaisen puhelun, että minun ei kannata mm. osallistua tilaisuuteen, johon tämä entinen esimieheni on myös tulossa.

No joo....  [:-DDD]  Voin vaan kuvitella, kuinka otettu tämä entinen esimies on sun huolenpidosta!

Sivu luotiin 0.153 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.