Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.11.2011 Perjantai  (Luettu 937 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 18.11.2011 Perjantai
« Vastaus #60 : 18.11.11 - klo:17:42 »

Kivoi kuvei. Lankataulu on hieno.  [KIPPIS]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 18.11.11 - klo:18:14 »

Mä olen aina tykännyt 70-luvulta asti maiharista mutta ei ole tullunna ostettua. Nyt törmäsin ihan sattumalta sellaiseen ja ostin pois

Tulee ihan nuoruus mieleen ja hoikkuus mitä ei enää ole  [:-)]  Oon niin tyytyväinen kun mulle sopii "renttu"vaatteet.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #62 : 18.11.11 - klo:18:15 »

Melkoisen hyvällä fiiliksellä täällä töissä, vaikka aika myöhään täällä taitaa mennä. Mietin tässä, että alkaisinko väsätä matkakertomusta reissusta; mahtaako ketään kiinnostaa? Kuvat pystyisin liittämään vasta jälkikäteen.... ne kun on kotikoneella ja turistikuvat vielä käsittelemättä. Netissä saisi olla joku pohja, samanlainen kuin ne kuvakirjat, johon voisi laittaa helposti kuvia ja tekstiä!  [:-I]

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #63 : 18.11.11 - klo:19:17 »

Tänään on vietetty löllöpäivää!

http://vuodatus.net/entries/edit/3067950?offset=0

Siis ei tehty mitään!

Eilen käväisin keskustassa tapaamassa tytärtäni pikapikaa. Hän oli työmatkalla ja hiukka jäi aikaa tapaamiseen. Hän oli tilannut netistä talvitakin, mutta jokin oli tilauksessa mennyt pieleen. Siinä talvitakissa oli kokonumero L, mutta tuo takki oli oikeasti ainakin kahden  L:n takki. Ei se mitään. Minä sain siitä itselleni hyvä takin, joskin mullekin ainakin tilava!
Mutta kun täällä järven rannoilla talvella kävelee, niin on kiva tuollainen kunnon  takki ja huppari - ei palele ainakaan. Joskaan meidän pieni järvi ei pysty kovin suuria aaltoja kehittämään - pieni kun on. Mutta joskus kuitenkin haluaa näyttää "isoa poikaa" ja nostattaa järvelle jonkinlaista vaahtopäätä näytille!
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #64 : 18.11.11 - klo:19:26 »

Krnauuu...  Terveiset saunasta. Ja tontulta myös.  [:-)] Tonne vuodatukseen täytys kai kirjautua, se vois olla kyllä ainakin nimenperusteella oikein hyvä paikka mullekin. [:10]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 18.11.11 - klo:19:30 »

Hyvä, että Telkkisen operaatio onnistui hyvin ja on nyt ohitse. Turvotukset ja mustelmat häviävät ajan myötä.

Otso oppii uusia lintujen nimiä  :-))

Marlelta hienoja kuvia ja hienon takin olet ostanut  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 18.11.11 - klo:19:35 »

Kuin kuukkaa kämmenellä:
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 18.11.11 - klo:19:37 »

On noi vaan rohkeita lintuja [:-)] Varmaan mukava tunne kun lintu luottaa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 18.11.11 - klo:19:38 »

Telkkiselle paranemisia [:-)] Ja kaikille muillekin joilla jokin vaivaa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 18.11.11 - klo:20:47 »

Voi mikä kuva! Tuntui varmaan hienolta, kun sai kuukkelin kätöseen. Teissä on jotain samaa...........väritys  :-)). Niin Sävy-sävyyn.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #70 : 18.11.11 - klo:20:50 »

Hyvä kun Telkkisellä oli tällä kerralla asiantunteva ja mukava lääkäri.
Varmasti kaikki on kohta kunnossa.

Kiitos Minnille, Inkelle ja Tiinalle tsempeistä. Sekä kaikille myötäelosta.

"Puukkoa" käytettiin minunkin terveysongelmassani. Oli selässä sellainen tulehtunut rasvapatti joka jouduttiin avaamaan ja poistamaan. Vaivasi jo viikon verran, en kiireeltä ehtinyt. Eilen oli sitten pikku pakko.
Kotiin tultuani kerroin isännälle että kolme miestä tarvittiin operaatiossa.
Isäntä kysyi pitikö kaksi kiinni ja yksi leikkasi.  [:-DD]
Oikeesti hoitivat hienosti operaation. Hoitajat avustivat ja tohtori tohtoroi. Sattuivat vaan nyt kaikki olemaan miehiä.
Antibiottikuuri on päällä jotta loputkin pöpöt nujerretaan, kaikki on siis ihan hyvin.  

Mesikseltä, Marlelta ja Anniinalta kivoja kuvia.
Kaikki omalla tavallaan.  [:-)]

Leppoisaa jatkoa iltaanne !  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #71 : 18.11.11 - klo:21:02 »

Hirmu huonoilla tiedoilla oon nyt liikkeellä, mutta muistaako kukaan yhden mieslaulajan nimen? Häneltä on ilmestynyt uusi joululevy, jota telkkarissa mainostetaan, sukunimi alkaa muistaakseni B-kirjaimella ja on englanninkielinen nimi. Oliskohan kaveri iältään jotain 35v. tai niillä main, semmoinen ristiverinen kundi. Joku on mun mielestä laittanut hänen musiikkiaan pöntöllekin, mutta nyt en vaan löydä. Kaunis ääni ja laulaa sellaisia melodisia kappaleita.

Ainoat B:llä alkavat mitkä tulee mieleen on Andrea Bocelli ja James Blunt, muttei taida olla kumpikaan?

Muoks. naamakirja mainostaa mulle just jonkun Michael Bublen joululevyä  [:-DD]

Just tätä Michael Bublea mä hain [KIPPIS]. Kiitos Zeener, nyt pääsen etsimään hänen joulumusiikkiaan Juutuupista.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 18.11.11 - klo:21:44 »

Voi mikä kuva! Tuntui varmaan hienolta, kun sai kuukkelin kätöseen. Teissä on jotain samaa...........väritys  :-)). Niin Sävy-sävyyn.

:-))
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #73 : 18.11.11 - klo:22:19 »

"Päiväkirjamerkintöjä matkalta Ecuadoriin ja Galapagosille 16.9.-9.10.2011"

Krnauuu...  Hyvä ketju. Odotan innolla kuvia. En halunnut mennä sinne sekoileen, siksi kirjoitan nyt vaan tänne.  [:-)] Pääsee tässä itsekin sitten matkalle. [:10]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #74 : 18.11.11 - klo:22:26 »

"Päiväkirjamerkintöjä matkalta Ecuadoriin ja Galapagosille 16.9.-9.10.2011"

Krnauuu...  Hyvä ketju. Odotan innolla kuvia. En halunnut mennä sinne sekoileen, siksi kirjoitan nyt vaan tänne.  [:-)] Pääsee tässä itsekin sitten matkalle. [:10]

Uuh, jos saisi huomenna aikaiseksi laittaa kuvia. Hiukan hitaasti kulkee nää miedän reissun jälkiselvittelyt!  [:-)]
Tulin just kotiin ja melkein pelästyin, kun en löytänyt Pasia mistään. Se pitkästä aikaa muisti, että sillä on rummut ja se oli hakkaamassa niitä  [:-I]  ja mä kierrän vessat ja takapihat ihmetellen, että onko sille sattunut jotain!
Nyt täytyy varmaan mennä aloittelemaan keittiössä salaatin tekoa. Nälkähän se jo on!  [:-)]

Sivu luotiin 0.231 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.