Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eemeliongelma  (Luettu 177 kertaa)

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Eemeliongelma
« : 28.11.11 - klo:18:58 »

Täältä on huomioni mukaan aina löytynyt neuvo asiaan kuin asiaan.
 Minulla on nyt eemeliongelma. Saan ihan hirveästi roskapostia, vaikka laitan kaikki estot. Kerran aiemmin kauan sitten muutin hieman eemeliosoitettani ja se auttoin moneksi vuodeksi. Nyt tekisin saman tempun, mutta en nyt keksi enää, miten sen silloin tein. Sitä paitsi minulla on nyt Windows 7 eli eri käyttöjärjestelmä kuin aiemmin. Eemelini on soneran eli pp.inet.fi.
Ossaisko joku neuvoa, kun oon niin pölvästi.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Eemeliongelma
« Vastaus #1 : 28.11.11 - klo:19:46 »

Mulla ainaskii menee sillee, että Soneran omilla sivuilla kun lukee se sähköpostilaatikot. Klikataan sinne ja siellä voi muuttaa nykyisen sähköpostin asetuksia ja luoda uusia lisäpostilaatikoita. Ilmaisia sieltä saa muistaakseni 2-5 kpl. Mutta onhan niitä muitakin ilmasia, esim. Luukku on helppo.
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 28.11.11 - klo:20:15 »

En pääse mistään sellaiselle sivulle, joka koskisi tietsikkaani. Aina menee kännykkäliittymään. Olen tyhmä. En osaa.
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #3 : 28.11.11 - klo:20:43 »

Mulla ei ole känny-internetliittymää. Mutta tietokoneella vois olla joku sähköpostiohjelma, esim Thunderbird tai Windows Live. Tai mä käsitin asian väärin.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #4 : 28.11.11 - klo:20:50 »

En pääse mistään sellaiselle sivulle, joka koskisi tietsikkaani. Aina menee kännykkäliittymään. Olen tyhmä. En osaa.

Siellä Soneran sivuilla on Omat sivut, jonne voi luoda pankkitunnuksilla yhteisen sivun kaikille liittymille, sekä netti- että kännykkä ja koti-tv.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 28.11.11 - klo:22:27 »

Minullakin on sähköpostina Mozilla Thunderbird, ja tänään sinne oli tullut joku ihme ulkolainen posti. En avannut sitä. Miten sen saa poistettua sieltä, jos ei sitä avaa?

Sainkin sen jo poistettua  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 28.11.11 - klo:22:39 kirjoittanut Mesis »
Kirjattu

Ikka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 29.11.11 - klo:14:28 »

No, niin istuin luuri korvalla puoli tuntia ja seurasin, kun Helpson yritti muokata eemeliäni. Itse olin tehnyt samat temput onnistumatta. Ei onnistunut Helpsonikaan. Lasku tulee kuitenkin.
Lopulta sain puhelimitse yhteyden soneraan ja asia hoitui heti. Että joskus jotain kiitosta sonerallekin.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.193 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.