Huomenta!
Multa karkasi nukkumatti 5 tunnin unien jälkeen. Tai en mä tiedä, kauanko olin illalla torkkunut lehti naamalla ennen kuin sammutin valot
Heräsin stressaamaan uima-altaan pohjalla lillivää likaista vettä.... en ole viitsinyt vielä edes käydä katsomassa sitä. Putket olisi nyt käyttökunnossa ja jostakin pitäisi saada joku kotitaloustyövähennysheppu laittamaan altaaseen uudet silikonisaumat reunoihin. Sitten se pitäisi pestä. Niin ja pohjaritilä meni rikki, kun yritin irrottaa sitä altaan tyhjennyksen yhteydessä, että olisin saanut uppopumpun osittain siihen pohjaan. Mä en ymmärrä, miten se oli imaissut itsensä niin kiinni, kun edellisellä kerralla se on irronnut ihan hyvin, eikä me olla liimattu sitä millään!
Eli sellaisia murheita. Olisihan se kiva saada käyttökuntoon.... niin ja suodatinhiekatkin pitäisi vaihtaa; meille ihan uusi homma. Siinä pitää varoa joitakin sihtiputkia, ettei riko niitä. Olisi kiva tuntea suodattimen rakenne
Muuten ihan hyvä fiilis nyt, kun aivastelu loppui. Mä olen aamuisin niiskuttanut ja aivastelllut edellisestä lakananvaihdosta asti. Onkohan niihin jäänyt pyykinpesuainejäämiä?
-2 astetta, ei sada mitään. Aika mukavan tuntuinen keli!