Täällä maalattiin tänään tulevan käsityöhuoneeni seinät. Värivalinta osui tällä kertaa heti aivan nappiin. Sellainen vihertävää, ei nyt ihan jäkälää mutta kuitenkin sellainen maanläheinen ja lämmin sävy.
Seuraavaksi kaiketi käydään tuon ruokailuhuoneen pöydän kimppuun. Sekin pitää tehdä ihan itse. Sinne sitten kirpputorilta ajattelin hankkia tuolit, sellaiset "jokainen-erinäköinen" -tyyliin.
Kun minun kotini on muutenkin niin erilainen kuin tavallinen, niin tänne mahtuu vaikka minkälaista sovitelmaa!
Tänään kävi myös minua auttamassa entinen asukas, joka lupasi käydä luonani tekemässä viikkosiivouksen. Nyt on koti taas puhdas ja raikas. Kiva on olla. Kun hän ahersi, minä lueskelin sillä aikaa hesaria ja kävin kaupassa. Voisihan sen kolmetuntisen tietysti itsekin siivota, mutta kun ei huvita! Ja tuntipalkka täällä on aivan toisensorttista kuin Suomessa! Mutta hänelle se on kuitenkin aivan mukava ja riittävä korvaus. Itse hän minulle sen tuntihinnan ilmoitti ja minä maksan sen mukaan. Pienihän se on Suomen hintoihin verrattuna, mutta täällä on kaikki niin toisin.