Lainaus käyttäjältä: Laura - 02.12.11 - klo:13:15Synkkää on ja pimeätä ja nuha.Mullakin on nuha .
Synkkää on ja pimeätä ja nuha.
Minäkin kuulun niihin "epäonnisiin" joita verottaja muisti kolminkertaisella palautuksella Toivottavasti itse korjaa virheen, seurataan. Tottahan nuokin "ylimääräiset" ottaisin mielelläni
Lainaus käyttäjältä: Marle - 02.12.11 - klo:16:01Minäkin kuulun niihin "epäonnisiin" joita verottaja muisti kolminkertaisella palautuksella Toivottavasti itse korjaa virheen, seurataan. Tottahan nuokin "ylimääräiset" ottaisin mielelläni Eikös se ollut ennemminkin pankin kuin verottajan vika?
Lainaus käyttäjältä: Rouva Hömötiainen - 02.12.11 - klo:16:02Lainaus käyttäjältä: Marle - 02.12.11 - klo:16:01Minäkin kuulun niihin "epäonnisiin" joita verottaja muisti kolminkertaisella palautuksella Toivottavasti itse korjaa virheen, seurataan. Tottahan nuokin "ylimääräiset" ottaisin mielelläni Eikös se ollut ennemminkin pankin kuin verottajan vika? Juu, noihan se taisi mennä, mä kirjoitin vääärin. Jos vielä maanantaina näkyy niin pankkiin meno tiedossa. Onhan asia korjattava
Lainaus käyttäjältä: Marle - 02.12.11 - klo:16:39Lainaus käyttäjältä: Rouva Hömötiainen - 02.12.11 - klo:16:02Lainaus käyttäjältä: Marle - 02.12.11 - klo:16:01Minäkin kuulun niihin "epäonnisiin" joita verottaja muisti kolminkertaisella palautuksella Toivottavasti itse korjaa virheen, seurataan. Tottahan nuokin "ylimääräiset" ottaisin mielelläni Eikös se ollut ennemminkin pankin kuin verottajan vika? Juu, noihan se taisi mennä, mä kirjoitin vääärin. Jos vielä maanantaina näkyy niin pankkiin meno tiedossa. Onhan asia korjattava Minulta on toinen summa jo poistettu tililtä.
Pilvi ottaa paratiisilomalle omat evväät mukkaan.