Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 2.12.2011  (Luettu 1175 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 2.12.2011
« Vastaus #60 : 02.12.11 - klo:20:03 »

Ruoanlaittoon ja sitten mietitään, jos lähtisi pitkästä aikaa Järvenpään yöhön!!!  [KIPPIS] [:41]

Järki (ja lompakko) sanoivat, että pysytään kotona. Tai Pasi lähti heittämään Jennin yövuoroon.
Mä pakkasin likalle mukaan muutaman After Eightin.... muutaman kymmenen vuoden kokemuksella tiedän, millä yövuorosta selviää!  [:-P]  Ainoa vaan, että hoitoalalla nuo yövuorot on pidempiä.... mulle 8 tuntiakin piisaa ihan hyvin!  [:-I]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #61 : 02.12.11 - klo:20:06 »

Saksalaisesta saa hyvää jugurttia sitä jossa on suklaahippusia [:-)]  Katotaan miten akan kävi kun tuumiskelin ostaa vähän tehokkaamman akun HTC:hen: 2000 mAh kun puhelimessa oli mukana 1250 mAh. Alle kympin oli mutta kuluja tulee kuitenkin maksettavaksi 12 euroo ja rapiat päälle. eBayhyn menin ja sitä kautta mutkien Raajshop:ista sen sai tilattua mutta oli pakko avata PayPal-tili ja siinähän olikin tekemistä mutta tilin sain kuitenkin avattua. Nyt sitten pitäisi olla tulossa jolloinkin tuo akku. Onko kukaan muu avannut tuota PayPal-tiliä?  [:-I]
Mulla on paypal tili, avasin sen kun aikoinaan tilasin jotain ulkomailta. On hyvin turvallinen tapa maksella jos ei halua tai voi visaa käyttää.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 02.12.11 - klo:20:07 »

On vähän skitsofreeninen olo, kun olen jäämässä ELÄKKEELLE, ensin parin kuukauden lomalle enkä tiedä, miten suhtautua tähän tulevaan vapaa-aikaan, ihanaa ja toisaalta haikeaa...

Joko sulla on vuodet täynnä, vai jäätkö ennenaikaiselle????  [:-)]
Onnittelut!!! Parin kuukauden loman aikana huomaat, että alkaako vapaalla oleminen sujua, vai pitääkö anoa työnantajalta jatkoaikaa! Kaappikaupassa on töissä rouva, joka täytti juuri 66v, eikä halua jäädä eläkkeelle!
Pst. jos työpaikalle tulee ikävä, niin mä voin kertoa, että vaikka siellä on kieltomerkit joka paikassa, sinne voi mennä esim bongaamaan virtavästäräkkiä! Siellä voi sitten tavata jonkun henkilökuntaan kuuluvan, eikä meitä ainakaan ammuttu!  :-)) :-)) :-))

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 02.12.11 - klo:20:18 »

Saksalaisesta saa hyvää jugurttia sitä jossa on suklaahippusia [:-)]  Katotaan miten akan kävi kun tuumiskelin ostaa vähän tehokkaamman akun HTC:hen: 2000 mAh kun puhelimessa oli mukana 1250 mAh. Alle kympin oli mutta kuluja tulee kuitenkin maksettavaksi 12 euroo ja rapiat päälle. eBayhyn menin ja sitä kautta mutkien Raajshop:ista sen sai tilattua mutta oli pakko avata PayPal-tili ja siinähän olikin tekemistä mutta tilin sain kuitenkin avattua. Nyt sitten pitäisi olla tulossa jolloinkin tuo akku. Onko kukaan muu avannut tuota PayPal-tiliä?  [:-I]
Mulla on paypal tili, avasin sen kun aikoinaan tilasin jotain ulkomailta. On hyvin turvallinen tapa maksella jos ei halua tai voi visaa käyttää.

Mä olisin maksanut luottokortilla mutta mut "pakotettiin" avaamaan PayPall. Mutta hyvä, pojot turvallisuudesta. Luotolta mä sinne rahaa vain muutaman kympin verran siirsin. Ei sitä kovin usein ulokomailta ostoksia tehdä ellei ole "pakko".
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #64 : 02.12.11 - klo:20:19 »

Joo Vilukko, muutamassa kuukaudessa oppii olemaan kotona niin hyvin, että alkaa miettiä kuinka sitä on yleensä ehtinyt töissä käydäkään :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 02.12.11 - klo:20:20 »

Mää määän huomenna koiratapahtumaan Messukeskukseen. Siellä on varmaan kauhea räyskytys [:-I] Mutta varmaan hauskaakin on [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 02.12.11 - klo:20:23 »

Huom. n. 4 tuntia H-hetkeen, eli virtuaalipikkujouluun.  [:68]    [KIPPIS]

JEEEE!!!!  :-))
No, mä heräsin 4,5 tunnin unien jälkeen ilman herätystä kello 04.44... saattaa tulla noutaja!  [:-DD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 02.12.11 - klo:20:27 »

Joo Vilukko, muutamassa kuukaudessa oppii olemaan kotona niin hyvin, että alkaa miettiä kuinka sitä on yleensä ehtinyt töissä käydäkään :-)).

Mä olen ollut poissa töistä viime vuoden helmi - tai maaliskuusta lähtien. Aluksi oli saikkua ainakin puolivuotta  ja nyt olen kuntoutustuella tän kuun loppuun ja odotan jännityksellä jatkuuko se ja millaisena. Töihin en kaipaa kun en kuitenkaan ole siinä kunnossa. Jos mä saisin lopullisen työkyvyttömyyseläkkeen niin voisin alkaa järjestää elämääni uusiin kuosiin mitä en ole voinut nyt tehdä koska jatkuvassa jännitteessä eläminen syö kamalasti voimia.

Eläkkeellä oleville mukavia eläkepäiviä  [:-)]
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 02.12.11 - klo:20:46 »

Kaija, vuodet on täynnä, jolloin voi jäädä virallisesti pois. En aio anoa jatkoaikaa, koska päätin näin tekeväni ja meidän firma on eläköitymisistä kiitollinen sopeuttamissuunnitelmien ja laitosten lakkauttemisuhien takia!

Aion minä siellä työpaikalla ja monia vuosia asunutkin paikalla virtavästiksiä taas käydä katsomassa, jos tässä kunnossa olen eli ihan hyvässä..

Kiitokset kaikille teille toivottajille tälle eläkeityjälle, huomenna sitten virtuaalipikkujouluihin osallistutaan  [KIPPIS]

Tiina, voimia kuitenkin..
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #69 : 02.12.11 - klo:21:00 »

Krnauuu...  Ensin kakkua ja sitten karaokea tv2 Tartu mikkiin... jeeee... [:10]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #70 : 02.12.11 - klo:21:04 »

Krnauuu...  Ensin kakkua ja sitten karaokea tv2 Tartu mikkiin... jeeee... [:10]

Heh, tykkäätkö säkin karaokesta????  [:41]

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #71 : 02.12.11 - klo:21:08 »

Krnauuu...  Se on yksi suurista tulevaisuuden repäisyistäni! [:10]
Kakku oli muuten hyvää, eli tuli kakkua kans. :-))
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #72 : 02.12.11 - klo:21:11 »

Huom. n. 4 tuntia H-hetkeen, eli virtuaalipikkujouluun.  [:68]    [KIPPIS]

JEEEE!!!!  :-))
No, mä heräsin 4,5 tunnin unien jälkeen ilman herätystä kello 04.44... saattaa tulla noutaja!  [:-DD]

Oho [NUT]

Mä sentään SAIN nukkua klo 6 ja sitten herätys.
Vaikka olin kyllä jo aikaisemminkin heräillä, n. 4:15, kun mies nousi puurolle mä nousin ekan kerran sängystä.
Mutta sen jälkeen vielä vähän aikaa sai torkkua ja nukkuakin hetken. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #73 : 02.12.11 - klo:21:15 »

Krnauuu...  Se on yksi suurista tulevaisuuden repäisyistäni! [:10]
Kakku oli muuten hyvää, eli tuli kakkua kans. :-))

Tämä oli kyllä hauska kommentti! [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #74 : 02.12.11 - klo:21:19 »

Mää määän huomenna koiratapahtumaan Messukeskukseen. Siellä on varmaan kauhea räyskytys [:-I] Mutta varmaan hauskaakin on [:-)]
Onko siellä koiranäyttelyt? Jos on, niin saadaanko kuvia sieltä? Rotikka ja Amerikan akita olisi hienot  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.11 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.