Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 12.12.2011 - Maanantai  (Luettu 1000 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 12.12.2011 - Maanantai
« Vastaus #30 : 12.12.11 - klo:11:45 »

Kaija, olin myöskin aivan "äimänkäkenä", en voinut katsoa koko aikaa. Järjetöntä tösiaan.  [:-(]

Olen mä joskus nähnyt näitä pätkiä, ja kuvittelin, että kyseessä on luonnonystävä.  [:-/]
Tätä tyyppiähän on ilmeisesti arvostettu kovasti?

Eilisessä leffassa kävivät paikassa, jossa oli punajalkasuulia ja jättikilpikonnia. Paikan nimeä ei kuitenkaan mainittu. Varmaan jossain Galapagosin suunnalla. Eläimetkin olivat yhtä kesyjä.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 12.12.11 - klo:12:43 »

TOTT!   Asteet nollassa ja sataa silkkaa vettä [:-/]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 12.12.11 - klo:12:44 »

Nopsaan se tämä vapaa aamu meni, kun nukuin niin pitkään. Nyt suihkun raikkaana valmiina lähtemään töihin ja ryvettään itseni siellä!  [:-DD]
Vettä satelee hiljalleen. Taitaa lumet sulaa? Olis sitä lunta saanut just tuon verran nurmikolla olla  [:-)]

Sus

• Vieras
« Vastaus #33 : 12.12.11 - klo:12:49 »

Päivää.

Mun tekee ihan armottomasti mieli pizzaa! Prisman pizzerian pizzaa! Pakko kai lähtä hakemaan... [:-)]

Tästä tulee mulle kyl uusi "koukku" kun makuun pääsin... [:-I] Ostin sieltä ekaa kertaa pari päivää sitten, tsiisös kun hyvää. Mä en oo harrastanu pizzoja kymmeneen vuoteen, en muistanukaan kuin hyvää on tommonen ravintolassa paistettu pizza.

Varsinkin silloin, kun siinä on: jauhelihaa, aurajuustoa, palllljon valkosipulia ja ehkä vielä herkkusieniä...
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #34 : 12.12.11 - klo:13:04 »

Krnauuu...  [:10]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 12.12.11 - klo:15:01 »

Kaksi kertaa asiointikierroksella pyörä poikittain tiellä, olkapäässä vähäsen tuntui äkillinen liike, ei kuitenkaan kaatumisia, hyvin pärjää normi retkipyörän melko sileilla kesärenkailla [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

talitintti

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 12.12.11 - klo:15:04 »

Kaksi kertaa asiointikierroksella pyörä poikittain tiellä, olkapäässä vähäsen tuntui äkillinen liike, ei kuitenkaan kaatumisia, hyvin pärjää normi retkipyörän melko sileilla kesärenkailla [:-DD]

sama minulla (kesärenkailla menen vielä), kun poljen opiskelemaan ja takaisin kotiin.. välillä on kyllä ollut tosi liukasta kun kumin alla on peilijää... renkaat on sentään "maasto"-kuvioiset, mutta eipä nekään kovin pitävät ole jäällä
Kirjattu

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 12.12.11 - klo:15:07 »

Hyvää maanantaita jokaiselle!  [:-)]

Täällä satelee edelleen lunta ja tuuli pyryttää sitä vähän miten sattuu. Pakkasta oli aamulla -4 astetta ja nyt -2 astetta näyttää mittari. Lintulaudalla on ollut tänään vilskettä. On neljä talitiaista, 5 tai 6 pikkuvarpusta ja pitkästä aikaa kaksi keltasirkkua. Piti oikein kiikarilla katsoa, että onko ne niitä. Jänis oli pomppinut pihassa. Se tuossa lumessa on kivaa, kun näkyy eläinten jälkiä ja se, kun on valoisampaa pimeälläkin. Muuten lunta ei tarvitsisi olla kuin Maan navoilla.

Voi Anniina, lapset ovat toisinaan kovia esiintymään, kun ollaan jossakin tilaisuudessa, missä pitäisi olla siivosti. Kolmikon äitinä niitä on elämän varrelle mahtunut ja nyt hauskuttaa lapsenlapset. Vaikka joskus nolottaakin, niin jälkeenpäin tavallisesti jo naurattaa  :-)) vähän niinkuin Marleenan lasten jutut, jotka ovat hyvinkin samanlaisia tilanteita kuin nyt Otson esiintyminen  [:-)]

Niinkuin tänäänkin Marleenan lastenjuttu on hauska ja noin meilläkin usein käy, että sokeri unohtuu pöydästä, kun itse en käytä sitä kahvissa. Pitäisi kuitenkin muistaa, että ihmiset käyttää  [:-)]

Jarmolle olkapään parantumista toivotan. Läheltä piti kaatuminen, kun kesäkumeilla myös tänään ajelin, mutta mummiksella, niin on vähän leveämmät renkaat kuin retkipyörässä.

Toivottavasti Unan ja Serin vaivoihin löytyisi hyvä hoitomuoto, mikä auttaisi saamaan voinnin ja hyvän olon takaisin. Voimia Anniinalle ja Mesikselle  [:1] [:30]

Kissat ovat siitä ihmeellisiä, että ne vaistoavat, ketkä ovat niille allergisia tai eivät muuten vain pidä kissoista. Meidän vanha kissakin aina puski, halaili ja kiipeili niiden syliin, jotka syystä tai toisesta eivät oikein kestäneet kissoja  [:10] Terveisiä vain kaikille pönttölän kisuille!

Pizza on kyllä hyvää ja harvoin tulee käytyä valmiilla pizzalla, kun se on niin koukuttavaa ja mikäs sen mukavampaa on kuin istua valmiiseen pöytään tai kantaa kotiin ja nautiskella –ehkä lämmittämisen jälkeen, ainakin näillä keleillä, jos sattuu olla pitkä matka ”paistolaan”. Onneksi (?) niihinkin kyllästyy ja alkaa jokainen ”lätty” maistua samalta. Tänään lämmitän eilisiä fileitä ja keitän ihan arkiset kuoriperunat  [:20]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #38 : 12.12.11 - klo:15:12 »

Iltapäivässä mennään ja mä olen kaffeella. [:27]
Ajattelin mennä lumitöihin vähäksi aikaa ulos ja niin taidankin tehdä, kunhan tämän kaffeen saan juotua.
Ei siellä paljon töitä ole, mutta jotain kuitenkin, mies teki hienosti jo eilen, joten ei paha juttu. [:-)]

Kirkasta oli ja mittarissa nyt -4,1 astetta. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 12.12.11 - klo:15:26 »

Voi Mesis, toivottavasti ei Serillä pahempaa tai ainakaan etäpesäkkeitä  [:30] [:30] [:24]

Una kiittää toivotuksista. Huomenna mennään vasta eläinlääkäriin me.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 12.12.11 - klo:15:33 »

Että osaakin olla pimeää. Märkä asfaltti nielee katuvalojenkin valot [:-/]

Serille ja Unalle tsemppiä!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 12.12.11 - klo:15:37 »

Seri ja Una mielessäni [:-(] , toivotan molemmille kaikkein parasta!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 12.12.11 - klo:15:38 »

Seri ja Una mielessäni [:-(] , toivotan molemmille kaikkein parasta!

Samoin.  [:5]
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #43 : 12.12.11 - klo:15:45 »

Krnauuu... Lemmikin sairaus huolestuttaa aina. Pilvi kävi keväällä lääkärissä ja antibiooteilla siitä selvittiin. Toivotaan että heidänkin asia hoituisi parhain päin [:10]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #44 : 12.12.11 - klo:16:27 »

Aamun pakkasen jälkeen ollaan märän puolella taas.
Toivotaan Serille vain hyviä uutisia ja Unalle huomiselle.
Käytiin juuri kävelyllä ulkona. Nyt pitäisi tehdä yksi tehtävä, niin huomisen saisi olla koulutehtäviltä... tai on niitä huomisellekin unohdin  [:-I]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.411 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.