Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 30.12.2011  (Luettu 931 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 30.12.2011
« Vastaus #60 : 30.12.11 - klo:18:36 »

Mä jaoin tuon Martin tarinan tuolla Facebookisssakin, kun se on jotenkin niin hellyttävä juttu!  :-))

Sus

• Vieras
« Vastaus #61 : 30.12.11 - klo:18:38 »

Piä piä erossa ne toisistansa! Miunki riamukaaressa yks kesä alko joku mikälieseoli keisarinelämänlankakouhkero lähennellä toiselta puolelta tulevaa humalaköynnöstä. Hassustihan siinä ois käyny. Humalassa oleva keisari tai jotain, varmaan loppujenlopuksi ilman vaatteitaki.

Mikä se ois esimerkiksi joku tiskipakastin? Tai no jaa... Tai joku jääkaappitiski, tai joku simmonen?

Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #62 : 30.12.11 - klo:18:45 »

Krnauuu...  Poika-kissa voisi piänen vispilän tms kaupan sallia, siis piänen vaan. [:10]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #63 : 30.12.11 - klo:19:05 »

Krnauuu...  Poika-kissa voisi piänen vispilän tms kaupan sallia, siis piänen vaan. [:10]

Nii mut tota Pilvi... onks sinut leikattu...?

[:-DD] )
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 30.12.11 - klo:19:06 »

Tarkennus: Se olikin vissiin siinä mun riamukaaressa kanariankrassi, joka lähenteli sitä humalaa. :-O Ei ei, ehei, ei minun pihalla...

:-))
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #65 : 30.12.11 - klo:19:12 »

Vuoden viimeistä perjantaita, terve!
Ihana tarina Marleenalta ja suloiset on neuleet Martilla :-))
Meillä ollut pelkkiä vastoinkäymisiä, no ei vakavia. Uuden kännykän ostin - ei toimi! Huomenna mentävä siis kauppaan ihmettelemään.
Juustoja otin kaapista - yksi homeessa ja viimeinen tai parasta ennen päivä on vasta lähes kahden viikon päässä!
Ei mene aina niinkuin Strömsössä nämä jutut. [:-)]
No vesisade on kuitenkin loppunut ja taitaa pakastua. :-))
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #66 : 30.12.11 - klo:19:31 »

Nii mut tota Pilvi... onks sinut leikattu...?

[:-DD] )

Krnauuu...  On on, muttei se mitään haittaa, en ole huomannut. Parturistakin tullessa on aina ihan keväinen olo. [:10]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #67 : 30.12.11 - klo:19:37 »

Iltaa! [:-)]

Pahimmat kiukut [:-/] purinkin jo tuolla Mitä ruokaa syöt tänään?-ketjussa, tänne vois kirjoittaa vähän jotain iloisempaa [:-)].

Käytiin hakemassa viimeiset kamat tuolta mun vanhasta kaupasta pois ja jätin avaimet hyllylle uudelle omistajalle. Joten taas on yksi luku entistä elämää takana. Pieni haikeuden poikanen pyrki mieleen, tulihan sitä yli 30 vuotta tuossa samassa paikassa työskenneltyä, ensin työntekijänä ja sitten yrittäjänä. Kun viimeisen kerran avasin myymälän oven lukon, niin mietin sitä kuinkahan monta kertaa sekin lukko tuli vuosien mittaan aamuisin avattua. No, nyt puhaltaa uudet tuulet ja mieli on ihan hyvä ja vastaanottavainen jollekin uudelle, mitä se sitten onkaan.

Repe tuolla olkkarissa tuntuu kiroilevan tuota mäkihyppykisaa, melkoista pelleilyä nuokin nykyään. Joitain maita ihan selvästi suositaan ja tosia sorsitaan. Ei reilua urheilumeininkiä ollenkaan mun mielessä.
Minä kyllä aionkin kohta katsoa sitä uutta musiikkiohjelmaa missä on Lauri Tähkä, Michael Monroe ja Paula Koivuniemi ja sit joku neljäs.

Omassa elämässäni tapahtumarikas vuosi alkaa olla lopullaan, en kyllä toista samanmoista haluaisi elää, liika on liikaa. Vaikka toisaalta, onhan tänä vuonna tapahtunut ihaniakin asioita kuten pikku-Viljamin syntymä. Ja mukavaahan tämä työtömänäkin olo on toistaiseksi, kun omasta halustani olen enkä pakosta. mutta kuitenkin, ihanaa kohta on uusi vuosi! [KIPPIS] Huomenna lähdetään mökille, linturuokinnat täytyy täydentää, joten otetaan uusi vuosi vastaan mökillä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #68 : 30.12.11 - klo:19:56 »

Tsemppiä kaikille tarvitseville!

Mittari näyttää nyt -2,6 astetta.
Heikkoa lumisadetta on ollut.

Mä poistun nyt tv:n ääreen.

Hyvää yötä kaikille, sitten kun menette! [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #69 : 30.12.11 - klo:20:37 »

Ja sitten soitti tytär Mikkelistä ja pyysi, että menisin heille panemaan yhden lastenohjelman tallennukseen.
Hermot kireällä selvisin hälytyslaitteista ja sain kai sen ohjelmankin tallennukseen ja taas hälyttimiä uhmaten ulos. [:-I]
Tekniikka on huimaa :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #70 : 30.12.11 - klo:20:53 »

Räntäsateista ehtoota.  [:-)]

Johan on tapahtunut kummia  :-O nettiyhteys pelaa mukisematta! [:-)] [:-)]

Täällä on Soneran ADSL edelleen pimeänä  [:-//] [:-/] [:-//]

Täällä alkoi sentään eilen illalla klo 20.00-21.00 välillä toimimaan  [:-)]  toivottavasti sielläpäinkin alkaa pian toimimaan.  [:72]

[:16]

http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/martti-patsaan-pukijasta-on-tullut-vihjeita/923849

ihana juttu   :-))

Tosi hellyyttävä juttu ja kauniit neuleet on Martti saanut.  [:-)]

Marleenalta hauskaa kerrontaa tiskikoneen temppuilusta :-)) onneksi hän alkoi toimimaan.  [:-)]

Iipan sormelle paranemisia.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #71 : 30.12.11 - klo:21:06 »

Ihan kiva tää uusi Voice of Finland. Jos kerran "tuomaritkaan" ei näe esiintyjiä, niin mä voin surffaa kännykällä netissä samaan aikaan ja vain kuunnella! [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #72 : 30.12.11 - klo:21:33 »

Voi voi, just kuulin, että pikku Viljami on kuumeessa. [:-(] 
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 30.12.11 - klo:21:43 »

Onko kova kuume???
Oli muuten söötit ne sun eilen laittamat kuvat, vaikka mä en tunnetusti olekaan lapsirakas...tai ainakaan teinirakas  [:-DD]

Lisa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jippijei
« Vastaus #74 : 30.12.11 - klo:22:27 »

Hello kaikki. Niin kauan on aikaa viimeisestä viestistä, että ällikällä olen. Siis, että löysin tälle sivulle. Kotiuduimme eilen pitkältä reissulta ja nyt kun on iisi hetki ja jetlag ei päästä otteestaan, niin tulipa tämäkin mieleen.
Ja haluan toivottaa kaikille pönttöläisille onnellista vuotta 2012!  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.156 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.