Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 31.12.2011 - Lauantai  (Luettu 1339 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: 31.12.2011 - Lauantai
« Vastaus #30 : 31.12.11 - klo:11:55 »

Mä meen nyt vähäksi aikaa ulkoilemaan, että mahtuu sitä kinkkua, jota on vielä reilusti Joulun jälkeen jäljellä.  :-))
Olen popsinut nyt kaffeen jälkeen suklaata ja kohta tuntuu, että mitään enempää ei mahdu. [:-DD]

Nyt ulos, ei kun moi...  [:70]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 31.12.11 - klo:11:56 »

Päivää!
Hiukan hölmö olo, kun ollaan lähdössä kohta synttäreille. Joku mies täyttää 50v, enkä mä edes tiedä päivänsankarin nimeä. Vaimonsa olen nähnyt kerran [:-I]
No, toivottavasti Pasi tietää, mit korttiin kirjoitetaan  [:-DD]

Kaijaaa,  [:-DDD]

Oikeesti, sellaista se liike-elämä on. [:-I] [:-)]

Kävi ilmi, ettei Pasikaan muista kaverin nimeä, vaikka on kerran tavannut. Mutta yhtiökumppanin pitäisi tietää!  [:-I]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #32 : 31.12.11 - klo:11:58 »

Ihanat kuvat Eviksellä, kelpais meijänkin ruokinnalle!

Outo heppu kun pitääsynttärikemut uudenvuodenaattona, luulis että ihmiset haluaa ailloin juhlis muuten, ei olla toisen 50v kemuissa  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 31.12.11 - klo:12:02 »

Outo heppu kun pitää synttärikemut uudenvuodenaattona, luulis että ihmiset haluaa silloin juhlia muuten, ei olla toisen 50v kemuissa  :-))

No, saa ihan luvan kanssa järjestää ilotulituksen!  :-))
Kyllä me ollaan pitkään oltu kahden vaiheilla, että lähdetäänkö.... mä pelkään, että ollaan kuin orvot pirut. Me kuitenkin päästään näppärästi yhtiökumppanin kyydillä mennen tullen, ja mä toivon, että oltaisiin kotona jo ennen puolta yötä. Huomenna alkava yövuoro hiukan painaa mieltä!  [:-I]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 31.12.11 - klo:12:35 »

Just sain taas Mesikseltä tiedotuksia ja edelleenkään heillä ei ole sähköjä. Kyllä se on tosi harmillista kun
kaikki ollaan niin riippuvaisia sähköstä ja sitten kun niitä ei ole elämä ikäänkuin pysähtyy.

Ystäväpariskunnalta Veera myrsky hajotti mökin katon ja saivat sen kuntoon, niin nyt tämä Tapanimyrsky kaatoi
naapurin tontilta kaksi mäntyä taas mökin katolle ja katto on ihan päreinä. Että harmittaa heidänkin puolestaan
nämä vastoinkäymiset. Uutisissakin näytettiin tätä heidän mökkiä kuinka pahasti katto on ruhjoutunut. [:-(]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Sus

• Vieras
« Vastaus #35 : 31.12.11 - klo:12:37 »

No voi hitsi noita myrskytuhoja!

Ja ettei Mesiksellä vieläkään sähköjä! [:-(] Kylläpä kestää... Toivotaan, että Mesis kestää. Harmittaa hänen puolestaan kyllä jo.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 31.12.11 - klo:12:41 »

Mesis pyysi minua toivottamaan puolestaan, kaikille Pönttöystäville Hyvää Uutta Vuotta :-))
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 31.12.11 - klo:12:44 »

Mesis pyysi minua toivottamaan puolestaan, kaikille Pönttöystäville Hyvää Uutta Vuotta :-))

Kiitokset! Kerrohan terkkuja!
Kyllä on oikeesti kamala tilanne niillä siellä.... Pakastimen aarteet saa varmaan heittää roskiin, vai ovatkohan saaneet "kaupunkikotiin" pelastettua jotakin?

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #38 : 31.12.11 - klo:12:46 »

Osan ovat saaneet osa jää kaatopaikalle. Syri on lämmössä kaupunkikodissa joten eläimet ensin [:-)]

Kiitos joo kerron terkkuja...ja hyviä synttäribileitä Kaijalla ja Pasille :-))
Kirjattu
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 31.12.11 - klo:12:47 »

Äh, taas tää sama. Mulla ei ole mitään päälle pantavaa. Ajatuskin farkuista ahdistaa.Lisäksi nenänpielessä on järkyttävä finni  [:-/]

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 31.12.11 - klo:12:54 »

Miks miehillä on aina joka lähtöön vaatteet, ja meillä mammoilla ei. [:-)] vaikka kuinka hommaa jotain parempaa vaatetta,että on jotain päälle pantavaa jos tulee yllättävä meno. Ei vaan OLE. Siis tuttu tunne aika monessa huushollissa.
Kirjattu
Arvo Ylppö

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #41 : 31.12.11 - klo:12:57 »

Kaija, sympatiat teidän puolella. [:-)]
Hyvää juhla iltaa kuitenkin teille! [KIPPIS]
Me oltiin kerran vuosia sitten erään liiketuttavan synttäreillä ja mä en edes tuntenut koko ihmistä.
Mies hienosti selosti, että minkälainen tämä henkilö on ja mitä on odotettavissa, kun hän tunsi ko. henkilön, joten juhlat menivät oikein hienosti. [:-)]

Ulkoiltu on ja kohta on sitten ruokailun aika. Tänään ei sitten muuta syödä, kun tuo ateria on tuhti.
No, ehkä jotain pientä vielä.

Mesistä tässä on ajateltu.
Telkkiselle kiitokset Mesiksen terveisistä ja kerro takaisin terkkuja, kun olette yhteydessä jälleen. [:-)]

Pitkä on heillä nyt tuo sähkökatko. Harmittaa Mesiksen perheen puolesta. [:-(]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Titti

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Jyväskylä
« Vastaus #42 : 31.12.11 - klo:12:58 »

Melkein paistaa aurinko.....melkein  [:-)] Mittarissa -4.9 ja lunta maassa nimeksi. Kova ja karkea keli.
Aion ottaa reippailun kannalta ja lähteä Vepan kanssa kunnon lenkille  [:-DD]
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #43 : 31.12.11 - klo:13:00 »

Meillä nyt paistaa aurinko! :-))

Mittarissa nyt -7,6 astetta.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 31.12.11 - klo:13:01 »

Miks miehillä on aina joka lähtöön vaatteet, ja meillä mammoilla ei. [:-)] vaikka kuinka hommaa jotain parempaa vaatetta,että on jotain päälle pantavaa jos tulee yllättävä meno. Ei vaan OLE. Siis tuttu tunne aika monessa huushollissa.

Niinpä!  [:-I]
No, Pasi tulee kohta suihkusta. Pääsen seuraamaan, että onko SILLÄ selkeä käsitys siitä, mitä laittaa päälleen vai alkaako sekin tuskailla.  [:-DD]

Sivu luotiin 0.065 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.