Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 03.01.2012  (Luettu 961 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 03.01.2012
« Vastaus #30 : 03.01.12 - klo:13:18 »

Voi Anniina,täällä pöntöllähän on monta isotätiä Otsollekin :-))

Se on kyllä totta  :-)) Ja kiitos siitä  [:30]
Kiitokset Marleenallekin terkuista [:30]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #31 : 03.01.12 - klo:13:21 »

Heippatirallaa, lähdettiin eilen autoretkelle Hämeeseen. Käytiin moikkaamassa siskoa perheineen ja äitiliiniä. Paluumatkalla tehtiin sitten yllätyskäynti Töyhtiksen luo. Mutta jo oli kauhea keli ajaa takaisin, oli pimeää, liukasta ja lunta satoi vaakasuoraan. Onneksi ei ollut kauheasti liikennettä. Tänään onkin sitten tullut lähinnä leikittyä Santun kanssa ulkona ja sisällä kun Jari lähti auttamaan naapurin lammastilallista. Nyt Santtu on päikkäreillä  [:-)]

Soneran robottiautomaatista kerroinkin vahingossa eilisen ketjuun, mutta toivottavasti tyly robotti korjaa nettiyhteyden pian!
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 03.01.12 - klo:13:55 »

Tenhon Viktor-serkku Kalevan lukijakuvista  :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 03.01.12 - klo:15:22 »

Otsolle ja Viljamille terveisiä täältäkin! [:-)]

Kiva serkku Tenholla! [:-)]

Iltapäivää jälleen! [:-)]
Lumisade heltisi, mutta sitten alkoi uudestaan sataa päivällä isoilla hiutaleilla jonkin aikaa.
Mittarissa nyt +0,3 astetta.

Mä kävin aamupäivällä ulkona kolaamassa pihaa ja putsasin auton lumesta pois. On sitä uutta lunta tullut yli 5 cm, voipi olla lähes 10 cm. Vähän vaikea arvioida, kun tuuli on tuiskuttanut johonkin kohtaan enemmän kuin toiseen kohtaan.
Nyt olen jo juonut iltapäivän kaffeet ja sitten olisi vielä hoidettavana muutama homma tässä ennen iltaa. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #34 : 03.01.12 - klo:15:25 »

Mesiksellä ilmeisesti ei vieläkään ole nettiyhteys toiminnassa [:-(], mutta toivotaan, että sähkö ovat pysyneet siellä nyt. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 03.01.12 - klo:15:43 »

Otso kiittää terkuista  [:-)]
Ihana Tenhon serkku kuvassa  :-))

Mesis on minullakin ollut mielessä. Ei varmaan nettiyhteys vielä pelaa, mutta toivottavasti sähköt ovat edelleen toiminnassa.
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #36 : 03.01.12 - klo:16:04 »

Mesis on minullakin ollut mielessä. Ei varmaan nettiyhteys vielä pelaa, mutta toivottavasti sähköt ovat edelleen toiminnassa.

Mesiksellä kaikki hyvin. Sähköt toimii vaan nettiyhteys ei vielä pelaa, mutta ehkä se on kuitenkin se pienin murhe tämän pitkän sähköttömän ajan jälkeen [:-)]

Kyllä Viljami vielä Tiinan huolenpitoa saa pitkään nauttia. [:-)]
« Viimeksi muokattu: 03.01.12 - klo:21:52 kirjoittanut telkkinen »
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 03.01.12 - klo:17:19 »

Hyvää tiistaita kaikille  [:-)]

Niinkuin Tiina, olen monena aamuna herännyt vasta ½ 10-½ 11 aikaan. Kesällä on paljon helpompi herätä aikaisin ja nyt, kun ei aamuisin ole lähtöjä minnekään kuin satunnaisesti, niin hyvinhän ne menee nukkuenkin  [:-)]

Täällä on tänään sadellut ensin räntää ja ihan hetken aurinkokin paistoi. Tuuli hieman ja ulkolämpötila on ollut -1 asteessa. Tein tänään tämän talven ensimmäiset lumityöt. Raskasta oli, kun lumi oli vetistä ja painavaa ja paikoitellen tuuli oli kasannut sitä lähes 15 cm paksuiseksi tasaiseksi matoksi pihamaalle. Joissakin kohdissa ei ollut kuin sentti, pari. Sen urakan jälkeen olinkin valmis suihkuun ja sen jälkeen ruoka ja kahvit ja nyt sitten tällaista leppoisaa joutenoloa.

Hups, pikku Viljamin pudotusta. Onneksi ei sattunut kuhmua pahemmin, kun oli varmasti talvilakki suojana  [:-)] Kaksi lastani putosi myös pieninä kärryistä ja selvisivät onneksi kuhmulla ja kovalla parkumisella  [:-)] Sen jälkeen eivät enää nousseet kärryissä seisoskelemaan vaan ottivat kerrasta opiksi, mutta he olivat silloin vähän vanhempia (1 v. ja 1 ½ v.) kuin Viljami.

Terveisiä tältäkin tädiltä Viljamille ja Otsolle  [:59]

Toivottavasti Mesikselle avautuu pian nettiyhteyskin, vaikka niinhän se on, että pienempi murhe se varmasti on kuin viikko ilman sähköjä. Toisaalta taas, on ainakin itsellä olo kuin hiilillä, jos netti ei toimi.

Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #38 : 03.01.12 - klo:20:26 »

Iltapalalla olen ja jonkin ajan kuluttua nukkumaan taasen.

Pientä lumisatelua on ollut lähes koko ajan ja tuulenpuuskia vaihtelevasti.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +0,4 astetta.

Pönttöilyä nyt vuorossa vähäsen aikaa. [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 03.01.12 - klo:20:57 »

En minäkään paineita tuosta ota, jos joskus nukun vähän myöhempään. Silloin vaan tuntuu, että aamupäivä on ohi ennenkuin huomaakaan. Mutta tosiaan, kun ei ole ammulähtöä mihinkään, niin voi joustaa noissa nukkuma-ajoissakin. Huomenna täytyy tosin olla pankissa klo 10.00, joten täytyy vissiin laittaa ihan kello soimaan, tai siis kännyyn herätys.

Sain sunnuntaina mökillä tiskatessa pienen haavan etusormeen ja nyt se on älyttömän kipeä, liekö vähän tulehtunut. Haava kun on tuossa ihan sormenpäässä niin tuntuu, että se tökkääkin koko ajan johinkin [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #40 : 03.01.12 - klo:21:34 »

Joulun kirjat oottaa lukemista...menossa on ainakin Mankellia, Enni Mustosta ja Härköstä. Öitä!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 03.01.12 - klo:21:52 »

Seuraatteko kukaan x factoria. Itse olen sitä katsonut ja kuunnellut miten loistavia laulajia siellä esiintyy. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 03.01.12 - klo:22:08 »

Seuraatteko kukaan x factoria. Itse olen sitä katsonut ja kuunnellut miten loistavia laulajia siellä esiintyy. [:-)]
Eilen just yks tuttu kysäisi samaa  [:-)], äsken surffailin kanavia ja vähän aikaa kattelin.
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 03.01.12 - klo:22:25 »

Olokaahan varovaisia aamulla... http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012010315036590_uu.shtml

Tulee lunta tupaan.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 03.01.12 - klo:22:48 »

Juu, seuraan.  Suosikkejani ovat se pyöreähkö kikkaratukkainen poika/mies ja tyttö/nainen.
Ovat aivan mahtavia laulajia. [:-)]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.139 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.