Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 04.01.2012  (Luettu 737 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Keskiviikko 04.01.2012
« : 04.01.12 - klo:04:09 »

Huomenta!  [:-)]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Keskiviikko 04.01.2012
« Vastaus #1 : 04.01.12 - klo:05:43 »

Huomenia, ihana nalle.  [:-)]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #2 : 04.01.12 - klo:06:19 »

Huomenia,
Eilinen pentukoulu olikin rasittavaa, nukuttiin koira ja minä kuin tukit.
En tiedä koulusta sanoa vielä, mutta eilinen oli aika sekavaa, koiria hallissa paljon ja Roosa ihan intona, ei kuullut ei nähnyt muutakuin häkelsi. Hallissa oli kylmä, vähän tuntuu kurkku kipeälle, c:tä pitää tankata. Tänään koe wordista,uudempi versio kuin olen käyttänyt ja paljon huomaan tehneeni väärin.
Tuulee lujaa ja märkiä rättejä sataa.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 04.01.12 - klo:06:25 »

Huomenet kaikille pöntöille. Sataa ja tuulee, siinähän nuo tärkeimmät. Aamukahvi on valmistumassa joten lopullinen herääminenkin tapahtunee piakkoin.  :-))

Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 04.01.12 - klo:07:11 »

Aamua  [:-)]
tuulee aikaslailla, mutta mittään ei sada. keli pari astetta pussan puolella  [:-I]
Työpöntöllä taas jo aikaisin,  [NUT] On kyllä niin päänsärky-kurkkukipu-flu-olo, että taidan luovuttaa kun saan eiliset asiat kirjattua  [?-/]
Aamulla oli lehdessä juttua eilisestä meteoriitin putoamisesta, mekin kuultiin se mahtava kumea pamaus joskus puoli ysin aikaan ja ihmeteltiin että ukkostako?  :-O
Kepeätä keksiviikon jatkoa [:30]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #5 : 04.01.12 - klo:08:09 »

Huomenta kotoa!  [:-)]
Tunti lumitöitä yövuoron jälkeen. Enkä edes saanut tuota pientä pihaa kokonaan putsattua. Pakko oli jotakin tehdä, jos aiotaan saada Pasin auto jonakin päivänä pois pihasta. Eiliset aurausvallit oli aika massiiviset ja lumi oli ihan helvetin painavaa ja mua kiukutti ihan sikana, että miksi aina minä!  [:-DD]
Oikeesti se teki ihan hyvää.... lihaksissa tuntuu ihan mukavasti, että jotakin on tullut tehtyä!

Riisuin Kuomat tietty jo tuulikaapissa, mutta vaatteissa ja hiuksissa tulikin yllättävän paljon lumiräntää sisälle. Näkee, mitä reittiä mä kuljin!
Nyt voisi maistua muutama voileipä. Paistettu muna houkuttaisi ihan yli kaiken, mutta jaksaiskohan sitä?  [:-I]

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #6 : 04.01.12 - klo:08:31 »

Huomenta. Pakkasta hiukan ja tuuli enteilee myräkkää. Lunta siis tulollaan  [:-)]
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #7 : 04.01.12 - klo:08:50 »

Nyt voisi maistua muutama voileipä. Paistettu muna houkuttaisi ihan yli kaiken, mutta jaksaiskohan sitä?  [:-I]

Herkullinen haukkapala: pannulle reilusti voimariinia. Kaksi munaa toiselle reunalle (keltuaiset rikottuna) ja toiselle reunalle 2 palaa vaaleaa leipää.
Leipien kääntämisen jälkeen niiden päälle kinkkua ja juustoa ja kypsä, aromisuolalla kuorrutettu muna päälle. Kuppi pikakahvia palanpainikkeeksi. Nyt jaksaa nukkua!  [:-P]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #8 : 04.01.12 - klo:08:54 »

Huomenta! [:-)]

Kaijahan on ihan ylitänyt itsensä kun on laittanut noin hienon nalle-kuvan :-)).

Tänä aamuna sain itseni sängystä ylös jo hiukan yli 8, pankissa kun tarttee olla klo 10.00. Yhtään ei huvittais tonne tuuleen ja tuiskuun lähteä.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #9 : 04.01.12 - klo:08:58 »

Kaijahan on ihan ylitänyt itsensä kun on laittanut noin hienon nalle-kuvan :-)).

Mun olisi varmaan pitänyt selventää, että olen löytänyt nallen toiselta palstalta... kuvan ominaisuuksista sen näkee, että mikä pulju sen on tuottanut. Tinyurl???? Vai onkohan joku linkittänyt sen omana kuvanaan jostain??? Eli saattaapi olla laiton kuva.... mutta mä en voinut vastustaa sen kauniita silmiä!  [:36]

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #10 : 04.01.12 - klo:09:11 »

Huomenta  [:-)]
Räntää räiskii ja litslätslöts keli. [:-I] P:stä olevasta säästä huolimatta
mukavaa keksiviikkoa   [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 04.01.12 - klo:09:40 »

Talo on tyhjentynyt ja mun olisi aika mennä nukkumaan. EILINEN nukkumaan meno oli jotenkin niin tuskainen kokemus.... makuuhuoneessa oli kylmä ja nappasin ohkaisen peiton päälle olohuoneen sohvalta viltin. Yhteishyvän sivulla 54 alkoi nukuttaa suloisesti. Vedin molemmat peitot nenään asti ja eikös se sitten se pölyinen (?) lainapeite alkanut kutittaa mun nenää. Eikun nenäliina esiin ja niistämään ja se peitto hiukan alemmas ja pää tyynyyn.

Sitten alkoi korvissa soida ja ihan kunnolla. Olin varma, että se on joku yleisen hätämerkin testaus tms.... paitsi se ei ole tiistaina klo 9.47. Hiippailin kuitenkin avaamaan ikkunan ja huomasin, ettei ulkoa kuulu mitään. Sitten pitikin sängystä kännykällä käydä Guuglaamassa tinnitus. ONNEKSI se loppui muutamassa minuutissa. Oli kyllä epämiellyttävä tunne  [:-/]
No, kaiken tän niistämisen ja säheltämisen jälkeen kestikin sitten, että rentouduin uudestaan. Puolilta päivin heräsin vessaan, mutta onneksi sain sitten nukuttua iltaan asti. Heräsin jo ennen kuutta, mutta aloin ajatella tekemättömiä lumitöitä ja ruoanlaiton aloittelua ja totesin parhaaksi kääntää kylkeä. Nousin vasta, kun Pasi tuli kotiin! (Fiksu pääsee vähemmällä.... paitsi ettei ne lumityöt mihinkään kadonneet....)

Eli nyt tupakalle ja sitten nukkumaan. Kummasti nuo lumityöt virkisti. Vai oliko se se kahvi?  [:-I]  En ole ollenkaan niin väsynyt kuin töistä lähtiessä!

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #12 : 04.01.12 - klo:09:54 »

Kaijalta ihana nallen kuva ja hyviä unia Kaijalle toivotaan! [:-)]

Huomenta! [:-)]
Lunta tuiskuttaa, on raikas talvisää... Siinäpä se yksin sanoin. :-))
Mittarissa yön alin lukema oli -1,9 ja nyt -0,7 astetta.

Kaffeet juotu ja ei kun askareisiin mentävä. :)

Hyvää keskiviikkoa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #13 : 04.01.12 - klo:09:56 »

Märkää räntää ja suunilleen nollassa. Ulkona näin oudon linnun, pyrähti koivusta lentoon surahtaen, hieman raskaasti lentäen, tumma pyrstötön olemus kanalintumainen.
Lisäksi jälleen katselin lähietäisyydeltä ketun puuhia. Hölkyttelee lähellä liiemmin ihmisestä piittaamatta, ei pakene.

Kekseliästä keskiviikkoa!

Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #14 : 04.01.12 - klo:10:02 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Keskiviikko - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.108 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.