Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 04.01.2012  (Luettu 739 kertaa)

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Keskiviikko 04.01.2012
« Vastaus #60 : 04.01.12 - klo:23:48 »

jospa yrittämään  [:60]    öitä kaikille.  [:6]
Kirjattu

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 04.01.12 - klo:23:52 »

Onko huomenna ruokakaupat normaalisti auki iltaan asti?  [:-I]

On normaalisti auki  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #62 : 04.01.12 - klo:23:55 »

Onko huomenna ruokakaupat normaalisti auki iltaan asti?  [:-I]

On normaalisti auki  [:-)]

Kiitos tiedosta!  [:-)]
Mä yritin käydä kaupparyhmien sivuilla, mutta ne lähinnä mainosti ajankohtaisissa noita loppiaisenakin auki olevia yhden-pysähdyksen-taktiikan-marketteja....
Mä TOIVON; että jaksaisin mennä yövuoron jälkeen klo 7 kauppaan, ettei tarttisi herätessä alkaa selvittelemään päätä siihen hommaan.... mulla menee aina muutama tunti heräämisen jälkeen, että olen kauppa-kunnossa  [NUT]

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 05.01.12 - klo:00:04 »

Parhaiten löytyy, kun laittaa hakuun "kauppojen aukioloajat 5.1.2012" (ilman lainausmerkkejä). Olisi myös mentävä kauppaan ja piti itsellekin tarkistaa, että ovat varmasti normaaliin tapaan auki. Ei olisi kiva mennä ovea repimään turhaa, kun muutenkin inhoan kaupassa käymistä. Oikeastaan kannattaa jaksaa heti aamusta kauppaan, niin ei enää koko päivänä tarvitse ajatella koko asiaa.

Jaksamista yövuoroon  [:-)] Kiva työpaikka sinulla, kun tarjoavat tapaturmattomista kuukausista kunnon viinerit  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #64 : 05.01.12 - klo:00:07 »

Jaksamista yövuoroon  [:-)] Kiva työpaikka sinulla, kun tarjoavat tapaturmattomista kuukausista kunnon viinerit  [:-)]

11 viineriä vuodelta 2011! Marraskuussa sattui eka työtapaturma... ja perään toinenkin!  [:-(] Muuten mennyt hyvin ja päästiin jopa pari viikkoa vaille tapaturmattomaan vuoteen!  [:-)]

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 05.01.12 - klo:00:11 »

Hienosti meni viime vuosi teillä  [KIPPIS]

Ikävää, että kuitenkin tuli kaksi tapaturmaa. Tuli mieleen, että ehkä marraskuussa oli enemmän kiirettä kuin muulloin ja silloinhan helpommin sattuu asioita, joita ei odota.

Olkoon tämä 12 viinerin vuosi  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #66 : 05.01.12 - klo:00:15 »

Hienosti meni viime vuosi teillä  [KIPPIS]

Ikävää, että kuitenkin tuli kaksi tapaturmaa. Tuli mieleen, että ehkä marraskuussa oli enemmän kiirettä kuin muulloin ja silloinhan helpommin sattuu asioita, joita ei odota.

Olkoon tämä 12 viinerin vuosi  [:-)]

Noi oli onneksi aika pikkujuttuja, mutta saikkua kuitenkin: ruokalaan kiirehtiessä portaissa kompuroiminen ja toinen ihan silkkaa tohelointia, kun paiskitaan töitä muka-kiireellä ja sormi jää roskiksen väliin. Eikä edes ollut kiire!  [NUT]
Mä sanoisin, että nää tapaturmat oli ihan meidän pomon syytä, kun se juhli tapaturmatonta vuotta jo etukäteen. Mä sanoin sille, että koputa nyt maalaamatonta puuta ja pidä suusi kiinni, mutta ei se tietenkään kuunnellut mua!  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 05.01.12 - klo:17:07 »

Kaivoin pakastimesta viimeiset voitaikina ja torttutaikinalevyt ja nyt on uunissa paistumassa 10 joulutorttua. Luumumarmeladia vielä jäi purkin pohjaan himppasen.

Me pidetään melkein läpi vuoden torttutaikinalevyjä pakasteessa. Niistä saa nopeasti herkullisia kolmioita, joiden sisään voi kätkeä juustojen jämiä. Suosikkiyhdistelmä on Aura-feta!
Ollaan myös testattu Arlan pehmeiden homejuustojen jämillä!  [:-P]

Meillä on juusto-ongelma. Juustoa tuli itse ostettua joulukuun alussa ja Valion joululahjapaketissa tuli lisää. Ja nyt ei ole sitten pitkään aikaan yhtenäkään iltana tehnyt mieli juustoa!  [:-I]

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.