Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.1.2012 - Perjantai  (Luettu 743 kertaa)

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 6.1.2012 - Perjantai
« Vastaus #30 : 06.01.12 - klo:14:15 »

TOTT:

Qatarista Houstoniin lensi just yli [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 06.01.12 - klo:15:03 »

Syötiin välipalaksi eiliset tacon jämät, jotka Pasi täytti jo illalla uunivalmiiksi!  [:-P]
Sauna on lämpiämässä; sinne päästään kohta  [:-)]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 06.01.12 - klo:15:05 »

Anniina haastoi mut pihalintuja bongaamaan. [:-DD]  Huvitti tänäänkin, kun ei linnun lintua näkynyt pihalla, vaikka kiikarilla katselin.  :-))

Aika hiljaista on meidänkin pihalla. Hiirulainen kipittää edestakaisin kuskaamassa ruokaa kätköihinsä.
Käpytikka, muutama mustarastas. Tiaiset tuntuu viihtyvän paremmin naapurin ruokinnalla  [?]  Äsken kyllä pyrähtivät isolla porukalla meidän pihalla, mutta lähtivät sitten taas pois.

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 06.01.12 - klo:15:41 »

Mielenaurinkoista perstaita kaikille!  [:-)]

Ja Loppiaista. Luojan kiitos nämä pyhät loppuu
ja  seuraava, pitkäperjantai on vasta 6.4. Ei tartte koko
ajan miettiä onko joku auki vai kiinni. Ja jos on, ni millon.
[:-I]

Se on Inke se täyskuu kun rynnistää päin ihan täysillä. 

Niin. ihan alati, kun minä ostoshelevetissä hyppäänki.
Ennen joulkua kävin ja nyt eilen.
Siis kahen viikon välein.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 06.01.12 - klo:15:41 »

Päivää! [:-)]

Tämäkin päivä on hurahtanut ihan hujauksessa, vaikka juuri mitään en oo saanu aikaiseksi, enkä oo ees koneella ja pöntöllä ollut, kun nyt vasta avasin koneen.
Kaupassa poikettiin Repen kanssa kävellen ja pikku siivousta tein aamulla, roskiskaapin laitoin kuntoon. Nyt on sydämensurujen kakku taas uunissa ja pihvit lämpiämässä. Jos vaikka kohta ruuanlaittoon, kunhan Repe tulee lenkiltä.
Hämärtää jo, joten laitoin kynttillät palamaan. Polttelen noita joulun jämiä, näitä uusia Drockilan kynttilöitä en vielä raatsi laittaa palamaan. Jos vaikka ens syksynä sitten polttelis noita. Nuo ruusut on kellukynttilöitä ja noihin lintukynttilöihin ihastuin erityisesti.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 06.01.12 - klo:16:40 »

Ihastuttavat nuo lintukynttilät!  [:19]

Käytiin saunassa. Nyt on kaikki pyyhkeet ja pefletit pyykkikoneessa. Mä elättelen toiveita, että meidän siivoojan jalka olisi kunnossa, ja se pääsisi maanantaina töihin. Jos saikku jatkuu edelleen, mä pyydän palauttamaan avaimen ja sitten etsitään joku FIRMA, jossa siivous ei kaadu yhteen sairaslomaan! Varmaan aika monta asiakasta menettää 1,5 kk saikun aikana. Kurjaa, mutta siksihän väki palkkaa siivoojan, kun ei halua/jaksa itse siivota.  [:-I]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 06.01.12 - klo:16:47 »

Niin meilläki. Minä en jaksa ja Tenho ei halua. Siivota.  [:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 06.01.12 - klo:17:44 »

Nyt on loppiaisruokavieraat ( tai hyvinkin tutut :-)) ) ruokittu ja kahvitettu.
Mukavasti päivä meni hyvässä seurassa.

Mesikseltä sain tekstarin, että nettiyhteydet ovat poikki ties kuinka pitkään vielä.
Eivät ole edes lupailleet niitä tuleviksi...siis terkkuja häneltä pönttöläisille välitän [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 06.01.12 - klo:18:37 »

Hyvää loppiaisperjantai-iltaa  [:-)]

Kauniit lintukynttilät ja kelluruusut Tiinalla  [:-)] En varmaan malttaisi edes polttaa noin hienoja, kun muutenkin olen keräillyt kauniita kynttilöitä, joita ei polteta.

Täällä on ollut kaunis, aurinkoinen päivä ja pakkasta enimmillään -8 astetta. Ei tuntunut kauhean kylmältä, kun ei juurikaan tuullut. Puhdasta, eilen sadellutta  lunta on maassa ja pihassa oli pomppinut jänis ja naapurin kissa oli käynyt oven takana. Ei vaan ollut koputtanut tai ovikelloa soittanut  [:-)]

Ihmeen vähän oli tänään lintuja ruokinnalla. En muita nähnyt kuin kaksi talitiaista.

On ollut vähän rasittava päivä, kun päätä on särkenyt, eikä siihen nyt oikein näytä mitkään buranatkaan tepsivän. Kunnon yöunet varmaan sitten myöhemmin auttavat.

Mesikselle terveisiä! Toivottavasti hän saa pian nettiyhteydetkin. Siitähän laadittiin jonkinlainen lakipykälä pari vuotta sitten, että saa korvausta, jos nettiyhteydet on poikki ilman omaa syytä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 06.01.12 - klo:18:42 »

Mesikselle terveisiä! Toivottavasti hän saa pian nettiyhteydetkin. Siitähän laadittiin jonkinlainen lakipykälä pari vuotta sitten, että saa korvausta, jos nettiyhteydet on poikki ilman omaa syytä.

Mesikselle myötätuntoinen ajatus! Mä tulisin hulluksi, jos joutuisin olemaan pari viikkoa kotona ilman nettiä.
Parisuhde voisi kyllä kukoistaa  [:38]   ja ehkä aikaa riittäisi kotitöihinkin?  [:-I]

Mutta kyllä riittää Mesiksellä luettavaa, kun pääsee pöntölle. Muutaman viikon viestit aamukahvin jälkeen  :-))

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #40 : 06.01.12 - klo:18:45 »

Mesis kutoo ja kutoo...että kyllä tästäkin ajasta jotain iloa on hänelle ja hänen kauttaan
muillekin. Jotkut saavat lämmintä jaloille ja käsiin, ehkä [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #41 : 06.01.12 - klo:18:50 »

Mun piti tänään laitella joulukoristeet pois, mutta tuollahan nuo tontut ja enkelit näkyy vielä keikkuvan :-)). No, jospa huomenna sais aikaiseksi kun Rpe menee auttamaan työpaikan muuttohommissa.

Jotenkin mukavan kirkkaan ja kauniin näköistä ulkona, vaikka siis pimeää onkin. Mutta kiva kun ei sada mitään. [:-)]

Repe keitti kahvit. Jospa sen kanssa sydämensurujenkakkua ja tilkka Vana tallinnaa. Kuuluukin Repe jo lipaston kaappia narisuttavan, siis sitä missä Vana tallinna pulloa säilytetään :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 06.01.12 - klo:18:51 »

Minkälainen kakku on sydän surujen kakku. Olen kuullut muutaman ihmisen sitä kehuvan.
Onko ohje meidän reseptisivuilla.
Kirjattu
Arvo Ylppö

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 06.01.12 - klo:19:02 »

Telkkinen, ohje on respetisivulla. Kakku on helppo tehdä ja hyvä. Meillä se on jo syöty  :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #44 : 06.01.12 - klo:19:04 »

Ok...kiitos Jatta vinkistä. Katson ja kokeilen joku kerta. [:-)]
Kirjattu
Arvo Ylppö

Sivu luotiin 0.221 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.