Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 7.1.2012 Lauantai  (Luettu 721 kertaa)

Pilvi

• Vieras
Vs: 7.1.2012 Lauantai
« Vastaus #30 : 07.01.12 - klo:13:21 »

Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #31 : 07.01.12 - klo:14:08 »

Iltapäivää  [:-)]
Mukava talvinen sää täälläkin, lunta satelee välillä enemmän ja välillä vähemmän. Mies lähti linkoamaan tietä eka kertaa tänä talvena.  [:-)]
Lapsenlapset kotiutuivat jo aamusta ja minä olen tuossa hellan ja uunin välissä viettänyt aikaa usiamman tunnin  [:-)] Vieraita tulossa illalla ja hieman ruokia valmistelin, nyt odotan että savupönttö kuumenee sopivasti niin saan sinne lohen savustumaan  [:-)] Lintuja ollut liikeellä valtavia parvia urpiaisiakin pitkästä aikaa oikein suuri parvi [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 07.01.12 - klo:14:43 »

Mielenaurinkoista lauantaita!  [:-)]

Sydäntalvi alakaaa heti ku alakaa satamaan
sydämiä, niinku tuossa iipan sarjakuvassa.  [:-)]

Päivä on täällä jatkunu jo 50 minnuuttia. TOTT   :-))
Vaikka ei sitä huomaa, kun nukkuu sen valosan ajan.  [:-I]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #33 : 07.01.12 - klo:15:02 »

Iltapäivää!  [:-)]
Käytiin puolentoista tunnin ekopinnakävelyllä.... saalis oli laiha. Ainoa uusi laji oli viherpeippo. Mutta ihan älyttömän hieno keli kävellä. Pasi löysi TAAS yhden OIKOREITIN....  [:-DD]
Nyt kuumaa Valio Glögiä!  [KIPPIS]

Pyyhältäjä

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 07.01.12 - klo:15:12 »

Hyvää lauantaita  [:-)]

Iipan sormelle paranemista, niin on virkkaaminenkin helpompaa. Kivaan porukkaan olet menossa  [:-)]

Meillä kuusi lähtee myös viikon päästä ulos linturuokinnan lähelle suojaksi tuulilta ja petolinnuilta pienemmille  [:-)]
Muita koristeita alan vähitellen keräilemään pois viikon aikana, niin ei tarvitse kaikkea yhtenä päivänä tehdä.

Rova Hömötiainen saa sienon ja todellakin edullisen kirjahyllyn ja vielä sellaisen, joka on mitoitettu oman maun mukaan ja ilmeisesti tulee olemaan kiinteä, ettei tarvitse pelätä, että hylly kaatuu päälle, kun lapsivieraita tulee peuhaamaan tai itse kurottaa jotain ylimmältä hyllyltä ilman jatkojalkoja [:-)]

Marleena, silloin kannattaa nukkua, kun unta riittää. Oli sitten valoisaa tai pimeää ja pian on enemmän valoa, ettei edes jaksa nukkua koko päivänvalon aikaa [:-)]

Kaija, miehet on ihmeellisiä suunnistajia ja oikoteiden löytäjiä, kun rohkeasti vain menevät sieltäkin, mistä itse ei olisi edes keksinyt mennä  :-))

Pakkasta oli aamulla -12 astetta, sumua ja uutta kevyttä lunta viitisen senttiä. Aurinkokin paistoi koko päivän ja oli mukava olla ulkona, kävelytellä lumikolaa ja katsella, kun pikkulinnut ja harakat nautti ruokapaikan antimista. Nyt pakkanen on kiristynyt -14 asteeseen, aurinko alkaa laskea ja sumua on taas ilmestynyt maisemaan.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 07.01.12 - klo:15:44 »

Siihen minä oon pyrkiny.
Jos ei kerran yöllä pysty nukkummaan,
ni jostainhan se on otettava.   :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 07.01.12 - klo:15:52 »

Kaija, miehet on ihmeellisiä suunnistajia ja oikoteiden löytäjiä, kun rohkeasti vain menevät sieltäkin, mistä itse ei olisi edes keksinyt mennä  :-))

Totta! Ja erilaisia mielenkiintoisia tilanteita on tiedossa.... niin vaan jouduin tänään työntämään kiikarit reppuun suojaan ja ryömimään aidan ali. Mulla oli onneksi toppavaatteet, joihin lumi ei tartu. Pasi sen sijaan joutui kiipeämään aidan yli.... tuossa lähellä Haarajoen asemaa on ihan älytön tiesulku, kun sille "vaaralliselle" alueelle (joku sähkökeskus tms) pääsee kuitenkin metsästä tulemaan vahingossa suoraan. Fillareitten kanssa (sarjassa "Pasin parhaat oikoreitit kautta aikojen") ollaan joskus oltu siellä enemmän pulassa  [:-I]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #37 : 07.01.12 - klo:15:56 »

Alkavaa iltaa jälleen kaikille! [:-)]
Tännekin tuli sitten aurinkoista ja pakkanen kiri, mutta tuulta ei ole ollut.
Mittarissa päivän ylin lukema, joka tuli jo aamupäivällä, oli -12,0 ja nyt -17,0 astetta, huiiiii. [:-DD]

Ulos en sitten tänään uskaltanut, kun on noin kovaa pakkasta. Taitaa lähipäivät mennä pääasiassa sisätiloissa.
No, kyllä sitä aina tekemistä on, joten ei haittaa tuo mittään. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 07.01.12 - klo:17:19 »

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=21688.0

Mä töppäsin tuolla tammikuun linnun äänestyksessä; unohdin naakan kokonaan listalta! Nollasin äänet. Viitsittekö käydä äänestämässä uudestaan?  [:-I]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 07.01.12 - klo:18:33 »

Tänään se alkaa!!

Jos hurtista huumorista tykkää kuten minä:

Putous
Putous  19.30

"UUSI KAUSI ALKAA! Putous on sekoitus hulvattomia sketsejä ja livevetoja, joiden yllätyksellisyys tulee yllättämään tekijänsäkin! Kolmannen kauden tekijäkaarti on sekoitus kokemusta ja uutta verta. Ruudussa nähdään seuraavat huimapäät: Iina Kuustonen, Jaakko Saariluoma, Jussi Vatanen, Riku Nieminen, Elena Leeve, Aku Hirviniemi, Armi Toivanen, Jukka Rasila ja Krista Kosonen. Suora lähetys."

Toivottavasti hahmot ovat sitä taattua hauskaa laatua [8-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 07.01.12 - klo:19:34 »

Tänään se alkaa!!

Jos hurtista huumorista tykkää kuten minä:

Putous
Putous  19.30

"UUSI KAUSI ALKAA! Putous on sekoitus hulvattomia sketsejä ja livevetoja, joiden yllätyksellisyys tulee yllättämään tekijänsäkin! Kolmannen kauden tekijäkaarti on sekoitus kokemusta ja uutta verta. Ruudussa nähdään seuraavat huimapäät: Iina Kuustonen, Jaakko Saariluoma, Jussi Vatanen, Riku Nieminen, Elena Leeve, Aku Hirviniemi, Armi Toivanen, Jukka Rasila ja Krista Kosonen. Suora lähetys."

Toivottavasti hahmot ovat sitä taattua hauskaa laatua [8-)]

Mä olen just oppinut tykkäämään Hartikaiseta ja Munamiehestä, kun niitä on tullut uusintana viime viikkoina ihan yllin kyllin. Miten mä voisin nyt sopeutua uusiin hahmoihin???  [:-I]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #41 : 07.01.12 - klo:19:36 »

Ehtoota.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 07.01.12 - klo:20:38 »

Naapurin Mika ja Ellu pyysivät minttukaakaolle, eli kohta sinne. Kunhan saan Pasin irti Putouksesta!  :-))

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 07.01.12 - klo:20:44 »

Naapurin Mika ja Ellu pyysivät minttukaakaolle, eli kohta sinne. Kunhan saan Pasin irti Putouksesta!  :-))

Täällä päivällä EKOkierroksen tauolla sotilaskodissa minttukaakao kupillinen ilman prosentteja [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #44 : 07.01.12 - klo:20:45 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Jotain pilveilyä ulkona nyt on, mutta tyyntä.
Mittarissa sitten päivän alin lukema oli peräti -19,4 ja nyt -15,9 astetta.

Iltapalalla olen ja hetken aikaa pönttöilyä sen ohella. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.