Pönttöfoorumi
12.08.25 - klo:09:51
Tervetuloa
Vieras
Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Pönttöfoorumi
>
Keskustelualueet
>
Vapaa keskustelu
>
Kirjautumisesta
« edellinen
seuraava »
Sivuja: [
1
]
Siirry alas
Tulostusversio
Kirjoittaja
Aihe: Kirjautumisesta (Luettu 197 kertaa)
Ikka
Konkari
Poissa
Kirjautumisesta
«
:
08.01.12 - klo:19:47 »
Minulla on jännä juttu, kun kirjaudun tänne pöntölle. Tämä juttu ei ole ollut kovinkaan kauan. Nimittäin , kun klikkaan tuota tunnuskohtaa,tulee ensin entinen s-postiosoitteeni , sitten Ikka ja viimeiseksi ammattini ensimmäiset kirjaimet eli lyhenne.Niistä sitten aina valitsen "Ikka", koska se on pönttönimeni ja lempinimeni myös.
Onko teillä muillakin näin eli joudutte valitsemaan kolmesta kirjautumisnimestä sen, mitä yleensä käytätte? Minusta tämä on hassua. En itse ole asiaa aiheuttanut.
Kirjattu
mese
Konkari
Poissa
"Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Kirjautumisesta
«
Vastaus #1 :
08.01.12 - klo:19:56 »
no enpä ole huomannut... olen kirjautunut ikuisesti...tuskin edes muistan salasanaa
Kirjattu
"Anch´io son pittore!"
kotisivu
Kaija
Konkari
Poissa
Elimäki & Orihuela Costa
«
Vastaus #2 :
08.01.12 - klo:20:02 »
Mä en juurikaan koskaan kirjaudu ulos, mutta mulle se ei tarjoa mitään, vaan joudun kyllä itse kirjoittamaan nimeni?
Kirjattu
http://kaijapasila.blogspot.fi/
Jarmo
Konkari
Poissa
Säkylä ** älykäS
«
Vastaus #3 :
08.01.12 - klo:20:16 »
Voisiko olla jäänyt muistiin muita kirjautumisnimiä toisilta foorumeilta?
Kirjattu
"Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."
(Faith Resnick)
annulix
Konkari
Poissa
Ylöjärvi
«
Vastaus #4 :
08.01.12 - klo:20:36 »
En muista milloin olisin kirjautunut ulos, en siis tiedä olisiko ongelmia sisäänkirjautumisessa.
Kirjattu
iipa
Konkari
Poissa
Aina tonttuna
«
Vastaus #5 :
09.01.12 - klo:06:33 »
Meillä isäntä aina välillä tyhjentelee muisti- ym tietoja ja silloin joudun kirjautumaan uudelleen, eikä ehdota mitään.
Kirjattu
Ikka
Konkari
Poissa
«
Vastaus #6 :
09.01.12 - klo:15:52 »
Niin, kummallinen juttu tämä on. En osallistu mihinkään muuhun foorumiin kuin pöntölle. En edes lue. Ja tuo ammattiin liittyvä tunnus on kaikilla talossamme sama, myös salasana on kaikille sama. Sillä pääsee vain työpaikkamme yhteisille sivuille. Sitten esiin tuleva s-postiosoitekin on pois käytöstä. Muutin osoitettani jo ennen joulua, koska sain kamalasti roskapostia. Nyt ei enää tule.
En tiedä, miten korjaisin tilanteen enkä tiedä, mistä muualta kysyisin. - Voisiko joku kokeilla ja kirjautuisi ulos ja sitten taas sisään. Tapahtuisiko sama.
Kirjattu
Anniina
Konkari
Poissa
«
Vastaus #7 :
09.01.12 - klo:15:59 »
Alkaako ne kaikki i:llä?
Minulla äitini kone ainakin ehdotelee facebookkiin ja sähköpostiin (en muista miten pöntölle) mennessä kaikkea a:lla alkavaa, jolla olen joskus jonnekin kirjautunut. Tämän pitäisi kyllä mielestäni hävitä tyhjentämällä selaushistoria.
Kirjattu
Deb
Konkari
Poissa
***Keiju***
«
Vastaus #8 :
09.01.12 - klo:15:59 »
Kyllä minullekin tulee ihan normaalisti, että kirjoitan itse pönttönimen ja salasanani.
Siis ei tule mitään ehdotuksia.
Tuli mieleen, että oletko Ikka muuttanut pönttöfoorumiin uuden sähköpostiosoitteen, vai oliko siinä edes tuo minkä mainitsit poistaneesi ja vaihtaneesi uuden sähköpostin.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
Ikka
Konkari
Poissa
«
Vastaus #9 :
09.01.12 - klo:16:49 »
Niin, kaikki kolme alkavat eri kirjaimella ja selaushistorian poistan aika usein. Uutta sähköpostiosoitetta en ole ilmoittanut pöntölle. Huomasin, että minulta on yhteystiedot kadonneet sinne pääkallopaikalle vaihtaessani kesällä uuteen tietsikkaan.
Kirjattu
Evis
Konkari
Poissa
«
Vastaus #10 :
09.01.12 - klo:16:56 »
Mulla työkoneella tarjoaa myös s.posti osoitetta ja yhtä toista foorumin kirjautumisnimimerkkiä. Kotona vaan pöntön omaa. Tosin meillä poistuu selaushistoria kotikoneella automaattisesti kun koneen sammuttaa.
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Pönttöfoorumi
>
Keskustelualueet
>
Vapaa keskustelu