Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 9.1.2012 - Maanantai  (Luettu 791 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: 9.1.2012 - Maanantai
« Vastaus #30 : 09.01.12 - klo:14:04 »

Mesikselle terkkuja välikäden kautta  :-))
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #31 : 09.01.12 - klo:14:06 »

Juu kiitos kyllä mä kerron hänelle teidän kaikkien terveiset jollei hän nyt jostain syystä itse tänään tänne vaikka pikaisesti
ilmesty nettipimeydestään kertoilemaan.
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #32 : 09.01.12 - klo:14:14 »

-12,7
Eipä täälläkään se puolitoista vuorokautta ilman sähköä juurikaan haittanut kunhan nettiyhteys toimii ja akuissa riittää virtaa, nettiyhteys poikki viitisen minuuttia niin se jo harmittaakin...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 09.01.12 - klo:14:16 »

Päivää! [:-)] Nyt mä jo juttelen takaisin tolle ukkelille, joka juttelee mulle täältä koneesta aina kun avaan tän. [NUT]

Ei tuu elämästä mitään jos avaan koneen aina heti aamulla, joten annan itselleni kurinpalautusta nyt tästä päivästä lukien. Koneen saapi avata vasta kun on käynyt ulkona lenkillä tai hoitamassa asioita. Se on jämptisti nyt näin [:-DD].

Tänäaamuna lähdin kirjastoon palauttamaan  yhden kirjan ja samalla hoidin kauppareissun. Meidän kaupassa oli brasilialaista sisäfilettä hintaan 10:90/kg :-O (viimeinen käyttöpäivä 12.1.2012), en voinut olla ostamatta ja nyt se pitäis leikata pihveiksi ja panna pakastimeen, taidan kuitenkin jättää sen homman Repelle.

Luin Kati Tervon kirjaa: Jääkaapin henki ja alkoi hirveesti tekemään mieli verilettuja, sellaisia omatekoisia, mutta tuliskohan ne syötyä [:-I]. Taidan kuitenkin pitäytyä noissa kaupan valmiissa letuissa, jos vielä seuraavan kerran kun käyn kaupassa, niitä tekee mieli. Syöttekö te kukaan muu koskaan verilettuja? Mun mielestä noi kaupan valmiitkin on hyviä, kun pannulla voissa paistaa ne ja sitten puolukkahillon kanssa syö.

Pariisin reissulle olen etsiskellyt hotellia, olisiko Laura sulla Pariisinkävijäkonkarina antaa mitään vinkkiä hyvästä hotellista. Sais olla aika keskeinen sijainti tai ainakin lähellä metroasemaa.

Tän päivän hommia olis vielä jääkaapin ja vaatekaapin siivous. Tällä viikolla tulee eteiseen ja makkariin Pasin kaupasta liukuovet ja täytyy siivota vaatekaappi, jos vaikka Pasi ja Kaija tulee ovien asennukseen loppuviikolla.

Tulipas pitkät stoorit :-)). Nyt täytyy kirjoittaa kun näppis taas vaihteeksi toimii ihan normaalisti.

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 09.01.12 - klo:14:33 »

Mielenaurinkoista maanantaita!  [:-)]

Se on siskot täyskuu, ei ihme,
jos huonosti nukututtaa.

Vekelle hyvää nimipäivää, jos
tätä lukkee.

Mesikselle ja Syrille terkkuja.

Positiivarit pitkästä aikaa:

Elämän tosiasioita pohdiskeleva
kolmevuotias Sanni hörppi mehua
äidin hiihtojuomapullosta ja
tuumasi: "Ootteko aatellu,
pimppaan mennee tämä!" Tuula-äiti

[:-DD]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #35 : 09.01.12 - klo:14:51 »

Pariisin reissulle olen etsiskellyt hotellia, olisiko Laura sulla Pariisinkävijäkonkarina antaa mitään vinkkiä hyvästä hotellista. Sais olla aika keskeinen sijainti tai ainakin lähellä metroasemaa.

OK. Minäpä funtsailen ja paan sulle vaikka yv:n :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #36 : 09.01.12 - klo:14:58 »

Täällä aloitettiin ruokailuhuoneen tapetointi. Olikin vallan erilaista tapettia kuin aikaisemmat - elikkä siis paljon hankalampi laittaa.
Meillä viettää nimipäiviään tänään Veli, Veijo, Vello, Veiko ja Venno.
Onnea!

Kyllä on ihmisillä kiire päästä jäälle. Järvessä on yhden yön jää- ja lumipeite. Mutta sinne pitää päästä. Aikamonta ihmistä siellä on jo tallustellut. Ja lämpenee sää koko ajan.... voi voi sentään!
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #37 : 09.01.12 - klo:15:09 »

Etukäteiskiitokset Lauralle!

Kävin työkkärin sivuilta vilkaisemassa ja nyt olen vihdoin päässyt siihen Hygieniaosaamiskoulutukseen [KIPPIS]. Kurssi kestää kaksi päivää ja päivät ovat keskiviikko 18. ja torstai 19.1. Nyt ei ollut kuin 19 hakijaa joten kaikki pääsivät mukaan, yleensä on ollut noin 50 hakijaa :-O.
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #38 : 09.01.12 - klo:15:18 »

Etukäteiskiitokset Lauralle!

Kävin työkkärin sivuilta vilkaisemassa ja nyt olen vihdoin päässyt siihen Hygieniaosaamiskoulutukseen [KIPPIS]. Kurssi kestää kaksi päivää ja päivät ovat keskiviikko 18. ja torstai 19.1. Nyt ei ollut kuin 19 hakijaa joten kaikki pääsivät mukaan, yleensä on ollut noin 50 hakijaa :-O.
Onnea!
Meillä tuo mennään päivässä ja koekin samana päivänä. Turvallisuuskortin sain viime viikolla. EA 1 keskiviikkona uusi yritys.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #39 : 09.01.12 - klo:15:48 »

Repe suoritti hygieniapassin viime vuoden lopulla ja sillä koulutus ja koe kestivät yhteensä 5 tuntia :-O.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 09.01.12 - klo:16:00 »

Hiphei! Mä saan sittenkin työkyv.eläkkeen lisäksi kansaeläkettäkin, kokonaista 98.08 €  :-)) siitä varmaan menee jonkin verran veroakin  [:-I] Mä kun luuulin menettäneeni sen [:´((] [:-DD]  Saanhan sillä matkakortin ja jää vähän karkkirahaakin [:-)]
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 09.01.12 - klo:16:03 »

Tiina, minä meillä ainoastaan syön verilettuja, ovat kaupan ja ihan hyviä. Paistan voissa ja puolukkahilloa on oltava.  :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #42 : 09.01.12 - klo:16:12 »

Mun pitäisi uusia tänä keväänä mun ea-kortti. Hygieniapassi ja turvallisuuskortti on onneksi voimassa.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 09.01.12 - klo:16:13 »

Verta!   [:18] Kerran köksätunnilla yhden letun söin ja hyi kun teki pahaa. Sen veren kanssa läträäminenkin tuntu karmeelta. En ole sen koommin syönyt.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 09.01.12 - klo:16:15 »

Pitäisköhän vielä tässä iässäkin hommata ea-kortti? Aina olen ollut menoillaan mutta siihen se onkin jäänyt [:-I] Pitänee ottaa selville että missä ja koska noita kursseja järjestetään.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.204 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.