En todellakaan tiedä mitä uudessa kodissa on tapahtunut, kun sieltä vain epäillään, että pienellä on jotain synnynnäistä.
Tämä henkilö ei usko, että mitään olisi sattunut, mutta tuore venähdys siellä kuitenkin on, koska pari viikkoa sitten otetuissa
kuvissa ei mitään ollut ja kivut alkoivat viime tiistaina.
Olen muutenkin hieman käärmeissäni tälle muuten niin mukavalle miehelle, koska hän ei noudattanut osamaksusopimusta ja
koira on vielä maksamatta. Nyt hän haluaa pennun alehintaan näiden oireiden vuoksi, vaikka on itse pennun tiputtanut.
En vaan jaksa nyt tässä vaiheessa ajatella rahaa, koska pennun tulevaisuus on minulle rahaa tärkeämpi. Maksuihin hän ei ota
osaa vaan haluaa pennun takaisin sitten, kun tilanne korjaantuu.
Olen miettinyt, että pentu ehkä jää luokseni, 5 cockeria ei kuulosta hyvältä, mutta ei mahdottomaltakaan, toivottavasti pääsemme
muuttamaan.
Täällä tilanne yläkertalaisten vuoksi on vielä rauhoittamatta ja he ovat kimpussani koirien vuoksi.
Tänään sain tietää, että Taloyhtiön hallitus on antanut perheelle jatkoaikaa jouluun. Kiusanteko jatkuu heidän osaltaan.
Nytkin kun tulin pennun kanssa lääkäriltä ja kannoin sitä boksissa, tyttö vei hissin nenäni edestä ja piti hissin ovea yläkerrassa
auki, etten päässyt hissiä käyttämään. Vieläkin käy oveamme potkimassa ja huutamassa koirille, että sais ne haukkumaan.
En ymmärrä, että kun yhtiökokouksessa päätettiin, että heidät häädetään ja asunto on oltava lokakuun loppuun mennessä tyhjä,
niin miten hallitus voi päättää uudelleen toisin. Naapurit ovat todella tuohtuneita tilanteesta kanssani.
Onneksi Ressu on nyt rauhallisempi, eikä enään huuda tuskiansa, ja yöt on nukkunut koko ajan rauhallisesti.