Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 13.1.2012 Perjantai  (Luettu 575 kertaa)

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
Vs: 13.1.2012 Perjantai
« Vastaus #15 : 13.01.12 - klo:09:20 »

Huomenta  [:-)]
-3 ja liukasta.

Mukavaa päivää [:44]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 13.01.12 - klo:09:40 »

Krnauuu... Hyvää aamua. Menen kohta rappujen alta ja juoksen tien poikki. [:10]

Varo sitten mustia kissoja, jos semmonenki juoksee tien yli... :-O [:67]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #17 : 13.01.12 - klo:09:59 »

Myöhäistä huomenta!  [:-)]
Mun ongelmallinen maha taas herätti keskellä yötä  [:-/] ja sitten kesti, että sain uudestaan unen päästä kiinni. Aamusta olisi sitten taas nukuttanut.
Odottelen tässä, koska Pasi huomaa unohtaneensa silmälasit kotiin ja pyytää mua ajamaan sitä kautta  [:-DD]  Ei olisi ensimmäinen kerta.
Viikonlopun ruokaostokset; ei yhtään ideaa. Hiukan kapinallinen olo, että jos jättäisinkin ne huomiseksi. Tälle illalle on eilistä ruokaa. Tietty hullua huomenna käynnistää kylmä auto pelkästään ruokakauppareissua varten.... no, onhan tässä vielä aikaa. Ja olishan se Alepa auki yhteentoista, eli jos pääsen kymmeneltä, kerkiin kauppaan vaikka töiden jälkeen!  [:-I]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #18 : 13.01.12 - klo:10:11 »

Huomenta! [:-)]
Lunta, lunta, lunta ...sataa, sataa, sataa... koko ajan.  [:-DD]   Tuulta on kanssa.
Mittarissa alin -4,9 ja nyt -4,6 astetta.

Kaffeet juotu sitten askareet vuorossa. :)

Janilta kiva sinitintin kuva! [:-)]

Susulta hauska kuvajuttu! :-))

Sairastaaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:1]  [:30]

Hyvää perjantaita toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #19 : 13.01.12 - klo:10:14 »

Huomenta  [:-)]
Kauhee myräkäkkä ollut eilisillasta asti. lunta on tullut monta senttiä ja lisää tupruttaa. -3,7o.
Kaupanpuhtoon pitäis lähteä.Toivottavasti tiet on vielä auki,kuuden aikaan aamulla kävi linkomies.
Pirtsakkaa perjantaita pönttöihin.  [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #20 : 13.01.12 - klo:10:28 »

No niin, olin kirjoittanut viestin sääjutut ketjuun, niin viesti ei lähtenyt ja nettiyhteys oli poikki. [:-(]

No, laitoinpa sitten tämän langattoman päälle, mutta tämä on vaan toisinaan ainakin niin onnettoman h-i-d-a-s. [:-DD] :-))
Tätä me ei ollakaan käytetty varmaan yli kuukauteen ja nyt tuli tosi tilanne, kun voipi tätä taas käyttää. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #21 : 13.01.12 - klo:10:33 »

Nyt tämä langaton sitten pätkii ja oli välillä kiinni... Jaahas, nyt toimiikin taas lankanetti. [:-)]
Laitoin äsken piuhat kiinni, niin nyt taas tuli netti päälle, hyvä hyvä. :-)) [:-)]

Nyt askareet vuorossa.  [:59]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 13.01.12 - klo:10:44 »

Meni äsken hermot kahden "työkaverin" kanssa  [NUT] Ei varsinaisia kavereita olla, mutta ilman heidän apuaan miun työstä ei tule mitään, kun en voi mitään virallisia päätöksiä ym. tehdä. Eilen jo alkoi pikkuisen pinna kiristyä ja nyt se napsahti. En edes sanonut kovin pahasti, mutta miunkin sietämyksellä on rajat. Olen odottanut vastausta "kyllä tai ei" maanantaista asti. En kyllä saanut sitä edelleenkään eli ei tästä mitään hyötyä ollut  [:-I]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #23 : 13.01.12 - klo:10:45 »

Aamupäivää.  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 13.01.12 - klo:10:54 »

TOTT!  Sain sittenkin otettua unta palloon jonkin verran.
Eilen oli siis vesikeli. Nyt 0n -2° ja taitaa tiet olla aika jäisiä.
Ulos en mene kuin pakosta (maitolitran ostoon [8-)]).
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 13.01.12 - klo:10:59 »

Mulle tuli eilen mieleen, että mikä on etiketti kukkien suhteen, kun on kaksivaiheiset hautajaiset?  [:-I]
Me käytiin eilen siunaustilaisuuden jälkeen laskemassa kukat uudelleen sinne sukuhaudalle, jonne uurna lasketaan vajaan 2 viikon päästä. Näillä keleillä ne sulaa, jäätyy, peittyy lumeen ja sulaa taas moneen kertaan. Hankitaanko sinne uudet kukat, esim porukan yhteinen kimppu, vai viedäänkö kasa kynttilöitä? Miten tässä mahtaa olla tapana toimia???
Mä en tiedä, tuleeko pappi mukaan haudalle, vai mennäänkö me vaan omalla porukalla.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 13.01.12 - klo:11:17 »

Äidin uurnanlaskussa oli mukana vahtimestari jota seurasimme haudalle, papin saa halutessaan. Kukat haudalle oli viety etukäteen. Näin meidän tapauksessa. Oltiin vain lapset ja isä.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 13.01.12 - klo:11:19 »

Hauska seurata tuota meidän tali- ja sinitinttiparvea. Ne häviää välillä kaikki naapurin ruokinnalle ja lähtevät sitten sieltä tulemaan meille. Keittiön ikkunasta näkee, miten ne lähestyy pysähdellen matkalla muutamaan puuhun.  :-))

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 13.01.12 - klo:11:21 »

Mulle tuli eilen mieleen, että mikä on etiketti kukkien suhteen, kun on kaksivaiheiset hautajaiset?  [:-I]
Me käytiin eilen siunaustilaisuuden jälkeen laskemassa kukat uudelleen sinne sukuhaudalle, jonne uurna lasketaan vajaan 2 viikon päästä. Näillä keleillä ne sulaa, jäätyy, peittyy lumeen ja sulaa taas moneen kertaan. Hankitaanko sinne uudet kukat, esim porukan yhteinen kimppu, vai viedäänkö kasa kynttilöitä? Miten tässä mahtaa olla tapana toimia???
Mä en tiedä, tuleeko pappi mukaan haudalle, vai mennäänkö me vaan omalla porukalla.

Kun äidin uurna laskettiin, niin haudalle mentiin ihan vaan omalla porukalla. Uurna haettiin kappelista ja siskoni kantoi uurnan ja laski sen valmiiksi kaivettuun kuoppaan. Itse myös peitettiin uurna. Haudalle jätettiin pari hyvin säilynyttä kukkavihkoa, kynttilöitä ei laitettu, mutta nyt talviaikaan ne olis varmaan kauniita ja miksi ei yhtinen kukkakimppukin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 13.01.12 - klo:11:25 »

Mä luulen, että kasa kynttilöitä voisi olla hyvä juttu. Uurnan lasku tapahtuu klo 13 ja sitten alkaakin kohta iltapäivä hämärtää!  [:-)]
Pasi suunnitteli, että voisi uurnan päälle heittää yhden ison ruusun.

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.