Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 30.1.2012 - Maanantai  (Luettu 534 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 30.1.2012 - Maanantai
« Vastaus #45 : 30.01.12 - klo:19:59 »

-13,5
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #46 : 30.01.12 - klo:20:09 »

Ehtoota.  [:-)]

Ompas Vilukkolassa ja Meselässä kylmää ja muuallakin näyttää olevan aika korkeita pakkaslukemia.  :-O

Toivottavasti Hippiksen hampilääkärireissu meni kivutta.

No, EI tälläkertaa mennyt kivuitta, vaan sattui niin maan perusteellisesti.  [:67]
Yleensä suuhygienisti on poistanut sen vähäisen hammaskiven mitä on kertynyt, mut terveyskeskuksessa ei ole tällähetkellä suuhygienistiä, vaan hampilääkäri teki sen homman jollakin poralla ja kyllä sattui, et tuli oikein tuskanhiki ja verta sai syljeskellä pitkänaikaa suusta, ikenet on vieläkin tosi arat [:18] vielä kerran pitää ensiviikolla mennä kun pieni reikä paikataan.  [:67]

Onneks Kaarin sulle ei käynyt sen imurin ja kaapin kanssa pahemmin. [:30]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #47 : 30.01.12 - klo:20:12 »

http://www.youtube.com/watch?v=KY1FwwzqWhs&feature=related

Kannattaa katsoa loppuun, lyhyt pätkä [:-DD]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 30.1.2012 - Maanantai :-))
« Vastaus #48 : 30.01.12 - klo:20:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=D7euWlQBKnw&feature=related

Tämä ehkä paras  [:-DD] [:-DD]

onkin seuraava pätkä täytyy etsiä
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #50 : 30.01.12 - klo:20:25 »

Onneks mun hampilääkäri ei ollut ihan noin "helläkätinen" kuin noissa videossa  [:-I] [:-DD]  en nimittäin menis toistakertaa tuolle videoiden hampilääkärille.  [:67]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #51 : 30.01.12 - klo:20:26 »

Onneks mun hampilääkäri ei ollut ihan noin "helläkätinen" kuin noissa videossa  [:-I] [:-DD]  en nimittäin menis toistakertaa tuolle videoiden hampilääkärille.  [:67]

Koskaan ei voi tietää mitä ensi kerralla tapahtuu, jos vaikka tohtori saa uuden porakoneen ja haluaa kokeilla sitä vähäsen.... [:-DD]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 30.01.12 - klo:20:36 »

Koskaan ei voi tietää mitä ensi kerralla tapahtuu, jos vaikka tohtori saa uuden porakoneen ja haluaa kokeilla sitä vähäsen.... [:-DD]

No, ei tietysti  [:-I] tämänpäivänkin kivulias toimenpide tuli mulle ihan yllätyksenä  [:67]  eikä muuten naurata yhtään.  [:4]
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #53 : 30.01.12 - klo:20:46 »

-32,1
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #54 : 30.01.12 - klo:20:47 »

Ja meselän pakkaset vaan aamullisesta  kiristyy.  [:67]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #55 : 30.01.12 - klo:20:47 »

Iltaa jälleen! [:-)]
Mittarissa nyt -20,2 astetta.

Iltapalan justiin söin ja sitten vain nukkumaan.
Tämän minä nyt tulin tänne kertomaan. :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #56 : 30.01.12 - klo:21:50 »

No, EI tälläkertaa mennyt kivuitta, vaan sattui niin maan perusteellisesti.  [:67]
Yleensä suuhygienisti on poistanut sen vähäisen hammaskiven mitä on kertynyt, mut terveyskeskuksessa ei ole tällähetkellä suuhygienistiä, vaan hampilääkäri teki sen homman jollakin poralla ja kyllä sattui, et tuli oikein tuskanhiki ja verta sai syljeskellä pitkänaikaa suusta, ikenet on vieläkin tosi arat [:18] vielä kerran pitää ensiviikolla mennä kun pieni reikä paikataan.  [:67]
Viimeksi kun olin suuhygienistillä, ja kerroin hänelle, että minulla on kauhukokemus hammaskiven poistosta ja minua pelottaa, hän sanoi, että hän ottaa sen hellästi, mutta jokuset hammaslääkärit kuvittelevat, että poraa pitää täysillä painaa, että hammaskivi ei muuten irtoa. Sanoi, että poraa ei pidä painaa, vaan hiljalleen antaa mennä hampaan päällä. Hän oli itse joskus nähnyt, kun hammaslääkäri oli poistanut poralla hammaskiveä ja sanoi, että potilas oli niin tuskainen, että häntä oikein pahaa teki.
Tämä suuhygienisti teki homman niin, että ei sattunut yhtään.
Tiedän kyllä, minkälainen kokemus Sinulla on ollut. Itsellä silloin muinoin tuskanhiki nousi pintaan, kun sattui niin kovasti.
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #57 : 30.01.12 - klo:22:03 »

Viimeksi kun olin suuhygienistillä, ja kerroin hänelle, että minulla on kauhukokemus hammaskiven poistosta ja minua pelottaa, hän sanoi, että hän ottaa sen hellästi, mutta jokuset hammaslääkärit kuvittelevat, että poraa pitää täysillä painaa, että hammaskivi ei muuten irtoa. Sanoi, että poraa ei pidä painaa, vaan hiljalleen antaa mennä hampaan päällä. Hän oli itse joskus nähnyt, kun hammaslääkäri oli poistanut poralla hammaskiveä ja sanoi, että potilas oli niin tuskainen, että häntä oikein pahaa teki.
Tämä suuhygienisti teki homman niin, että ei sattunut yhtään.
Tiedän kyllä, minkälainen kokemus Sinulla on ollut. Itsellä silloin muinoin tuskanhiki nousi pintaan, kun sattui niin kovasti.

Samoin mulla oli kun edelliskerralla suuhygienisti poisti hammaskiven ultralla eikä sekään sattunut yhtään.  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #58 : 30.01.12 - klo:22:05 »

Meillä nytkähti nyt melkein viimeinen remonttivaihde päälle. Kirjahylly on jo puoliksi valmis ja siellä se kellottelee pitkin seinää. Huomenna pitäisi saada loputkin hyllyt paikoilleen ja sitten vaan kirjat hyllyihin!
Tässä hyllysä ei ole yhtään ruuvi- tai muuta sellaista liitosta. Siinä on vain lovettu tukipuut ja hyllyt, tulee taatusti tukeva eikä taida toista samanlaista ihan heti löytyä.

Kissat kävivät jo tarkastamassa - hyväksi taidettiin havaita. Vielä jonnekin sivulle rakennetaan  kissoille jonkinlaiset rappuset, joita pitkin voipi sitten tassutella hyllyn päälle, josta yläilmoista voi katsella kuten kissan kuuluukin.

Pientä pakkasta on ollut, mutta ei minua ainakaan kauppareisulla lainkaan paleltanut. Oli vaan niin kaunis ja mukava ilma kun jalkaisin kauppareissulla kävin.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #59 : 30.01.12 - klo:22:10 »

Meillä nytkähti nyt melkein viimeinen remonttivaihde päälle. Kirjahylly on jo puoliksi valmis ja siellä se kellottelee pitkin seinää. Huomenna pitäisi saada loputkin hyllyt paikoilleen ja sitten vaan kirjat hyllyihin!
Tässä hyllysä ei ole yhtään ruuvi- tai muuta sellaista liitosta. Siinä on vain lovettu tukipuut ja hyllyt, tulee taatusti tukeva eikä taida toista samanlaista ihan heti löytyä.

Kissat kävivät jo tarkastamassa - hyväksi taidettiin havaita. Vielä jonnekin sivulle rakennetaan  kissoille jonkinlaiset rappuset, joita pitkin voipi sitten tassutella hyllyn päälle, josta yläilmoista voi katsella kuten kissan kuuluukin.

Kuvia sitten kun hylly on kunnolla Arvosteltu [:10]   [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.225 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.