Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 10.2.2012 Perjantai  (Luettu 898 kertaa)

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: 10.2.2012 Perjantai
« Vastaus #75 : 12.02.12 - klo:11:17 »

Repekin tuli reilu tunti sitten kotiin. Ihan hyvin hälle kelpas pakastimesta otettu kaalilaatikko pannulla paistettuna, kera punaviinin. [:-)]

Kohta telkkarista tulee Voice of Finland!

Tuli ja tykkäsin niin vietävästi.  [:5] [:-)] [KIPPIS]

Kummasta tykkäsit, siitä että Repe tuli kotiin vai Voice of Finlandista? [:-DD] [:-DD]

Mä en tykkää Idolsista tms. mutta tää Voice on jotenkin erilainen, siinä kovasti kannustetaan kilpailijoita eikä mollata.

Tiina  [:-DD], kummastakin!  [:-DD]

Tää on niin ihana tuomari.  http://www.google.fi/search?q=elastinen&hl=fi&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=MYI3T531NY_P4QS9g4SHDg&ved=0CGcQsAQ
Menin oikein kananlihalle, kun nous seisomaan ja kannusti laulajia siina kahden karsinnassa.
Kaikki tuomarit on hyviä ja laulajat laulaa hyvin.  [:5] [:-)]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #76 : 12.02.12 - klo:14:09 »

Päivää! [:-)] Kaijalle ja Pasille tervetulotoivotukset, oma sänky tuntui varmaan ihanalta parin viikon reissun jälkeen. Oliks lumityöt tehty? :-))

Pressanvaalien äänestysprosentti taisi olla 68,9. [:-I] Eli tosi alhainen.

Ihan hyvässä kunnossa oli piha ja linnuillakin oli ruokaa! Autoistakin on aina tuoreelta harjattu enimmät!  [:5]

Päivänvalo paljasti bluffauksen: täällä ei ole lunta tullut kuin max 5cm meidän poissa ollessa. Kolalla oli vedetty sieltä täältä muutama metri....  [:-/] [:-I]
Me saatiin tehdä ihan täysimittaiset lumityöt nyt, vaikka perjantain jälkeen auton päälle oli tullut ehkä sentin verran!

Sus

• Vieras
« Vastaus #77 : 12.02.12 - klo:14:22 »

Voivoi...onks Nöpö hukassa. Toivottavasti olisi jo palannut kotiin vaikka sitten loukun kautta [:72]

No Nöpö ei ole varsinaisesti hukassa, oon nähnyt sen joka päivä, se käy rappusillakin, mutta ei vaan tule sisään. Eikä ole mennyt loukkuunkaan, se ilmeisesti muistaa mikä toi loukku on. [:-(] Nälkä sillä kyllä on jo. Ruokaa on vain loukussa nyt, kun pakkasetkin (onneksi) hellitti. Mulla on ollut vieraita, niin Nöpö ei vaan uskalla tulla sisään. Nyt täällä olen vain mie, mutta mistäs Nöpö sen tietää... se on ollut ulkona jo jotain puolitoista viikkoa... [:-(]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 12.02.12 - klo:14:51 »

Joskus nuorena otin yhden villiintyneen kissan eteiseen siten, että panin ulko-oven raolleen, narun kiinnitin oven kahvaan ja laitoin ruokaa eteisen puolelle. Itse olin piilossa toisen oven takana narun toinen pää kädessäni. Kun kissa vihdoin tuli eteisen puolelle ruokailemaan, nyppäsin narusta oven kiinni, ja vaikka tämä kissa oli ulkona arka, se antoikin sisällä silitellä itseään, eli se ei ollutkaan villikissa, vaan kyseltyäni ihmisiltä, sain tietää, että se oli yhdestä talosta vajaan puolen kilometrin päästä. Sen emäntä oli joutunut sairaalaan, ja kissaressu oli jäänyt ilman ruokaa. Onneksi osui meille. Vein sen sitten takaisin siihen taloon, kun sen emäntä pääsi kotiin.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #79 : 12.02.12 - klo:14:59 »

Mun täytyyki kokeilla tuota, kiitos Mesis vinkistä! Nöpöllä on sekin, että se ei tule helposti, jos mä tönötän siinä. Yleensä menenkin piiloon, kun jätän oven auki. Mut ongelma on se just, että Nöpöhän voi karata siinä välissä, ku menen sulkemaan ovea... No, nyt se ei ole suostunut tuleen eteiseenkään asti, vaikka olen pitänyt ovea raollaan ja itte häippässy siitä...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #80 : 12.02.12 - klo:15:19 »

Se kyllä vaatii pitkäjännitteisyyttä, että jaksaa odottaa. Minä tein vielä siten, että laitoin ensin ihan oven suuhun ruokaa (silakkaa) ja kun se uskaltautui siitä ottamaan, laitoin seuraavilla kerroilla aina kauemmas ovesta. Siinä pitää olla varma, että saa sen oven vedettyä kunnolla kiinni, sillä jos se epäonnistuu, on koko homma alettava alusta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.052 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.