Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 20.2.2012  (Luettu 327 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Maanantai 20.2.2012
« Vastaus #15 : 20.02.12 - klo:10:51 »

Minni sairaanakin ajattelee lintuja, että eivät jää ilman ruokaa  [:30]
Koitahan parantua pikaisesti.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 20.02.12 - klo:11:27 »

Mielenaurinkoista uuttaa viikkoo kaikille!  [:-)]

Just nyt ei sadakkaan mittään. Eilen kyllä tuli
ihan maahan asti ja koko rahalla. Edvin touhusi
illalla vaikka kuinka kauan traktorisa kans ja
varmaan aamullaki, ku oon nukkunu.  [:-I]

Ilimataiteenlaitos sannoo, että pakkasta pitäis
olla jottain -3 astetta. En kehtaa nousta tästä
ylös kattommaan mittaria. Laiska kun oon.  :-))

Oikein tämmönen reumatismisten rääkkäyskeli.
Jokatoinen paikka kippeenä. Ja ne jotka ei oo,
ovat jo pelistä pois. Pakkasella ei oo ollenkaan
niin kippee.  [:-I]

Positiivaritenavat

Neljävuotias Annukka oli serkkunsa
rippikirkossa. Kirkonmenot kestivät
hyvinkin kaksi tuntia. Tyttö istui
kiltisti, pyöritteli aikansa kuluksi
mekon helmaa, selaili virsikirjaa ja
katseli kirkon seiniä ja kattoa ja
huokaili kyllästyneenä. Kun kolehti-
virren aika tuli, annoin Annukalle
kolikon ja käskin pudottaa haaviin.
Kun näin oli tehty, tyttö kysyi
toiveikkaana: "Joko nyt saa lähteä,
kun on maksettu?" -Kirsi

:-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 20.02.12 - klo:11:34 »

http://areena.yle.fi/ohjelma/1675310   Tämän kun katsoo, niin vähän
menee hiljaiseksi.  [:-(]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 20.02.12 - klo:11:35 »

Maanantai huomenia.  [:-)]

Minni lepoa lepoa ja hiljaiseloa, jookosta?  Ovat varoittaneet vakavista  jälkitaudeista, jos ei hoida itseään terveeksi flunnssasta.
Taas mä papatan, sori vaan. [:-DD]
Täällä paistoi aurinko.  Harmaita pilviä ja vaaleansinistä taivasta näkyy.  [:-)]
Mittäri on nollassa.  Kevät keikkuen tulevi.  :-))
Iloista päivää kaikille.  [:9] [:45] [:44]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 20.02.12 - klo:13:33 »

http://areena.yle.fi/ohjelma/1675310   Tämän kun katsoo, niin vähän
menee hiljaiseksi.

Totta, ihan on kaikki hyvin. 
Äsken juuri juttelin puhelimessa veljen tytön kanssa ikää 21v. hän sanoi ne kuolemattomat sanat, että "joka päivä pitäisi muistuttaa itseään siitä mitkä kaikki asiat ovat hyvin". Kun vaan muistais.

Marleenalla on niin "piristävä" tapa kertoa olostaan, että rivien välistä voi lukea kuitenkin mikä on vointi. [:-)]

Veralla ei murheita ole....kait? tai miten sen nyt tulkitsis [:-)] sohvan selkänojalla nukkuu ja ihan täydessä unessa..siis ottaa elämän relax!

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #21 : 20.02.12 - klo:14:52 »

http://www.tallinna.biz/2012/02/lahes-joka-viides-virolaislapsi-elaa.html

eikös noita Suomessakin ala olla jo liiankin kanssa. En tiedä mistä tuon kurjuuden tason laskevat. Että onko Virossa vielä huonommin niillä joilla siis on. Surullista. Ja taitaa nyt luisua koko ajan huonommaksi.
Kyllä minä enimmäkseen muistan olla tyytyväinen tästäkin olemisestani vaikken mitään ylimääräistä omistakaan.
Aurinko muuten paistaa. Pitäisi mennä luomaan loput polut auki mitkä aamusella jäivät. En halunnut liikaa häiritä mustiksia  [:-)]

Mukavaa alkavaa viikkoa pönttöläisille!

Muoks.  Katsoin Marleenan laittaman A-studio linkin. Kyllä meillä sentään on kaikilla paremmin. Alkoholisit, jotka eivät enää mistään välitä, ovat ehkä samantapaisessa tilanteessa myös Suomessa. Mutta ihan omasta tahdostaan.
« Viimeksi muokattu: 20.02.12 - klo:15:57 kirjoittanut -muru- »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 20.02.12 - klo:16:36 »

Tohtiikohan meikäläinen edes katsoa tuota linkkiä, kun olen niin kova suremaan ja murehtimaan.  [:-(]

Voi Veran nukkuma-asentoa. Siihen hän on "lösähtänyt"  [:36]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 20.02.12 - klo:16:36 »

Marlelle kärsivällistä odottelua jääkaapin tuloon [:5]

Tulihan se 11.00 aikaan kahden riskin miehen kantamana. Kerkesin piirustelemaankin 12.30 mennessä.

Mulla oli/on sellainen puulista jääkaapin päällä koristamassa taakse jäänyttä tyhjää tilaa. Nyt se pahkanan lista putosi tappeineen päivineen ja tapit hajosi [:-/] Jäljelle jäi ammottava "reikä". No mä keksin laittaa jääkaapin päälle hedelmävadin ja sen karkkilootan. Kait siihen silmä tottuu.
Keitin siskonmakkarakeiton ja jotenkin siitä tuli rasvaisemman oloinen kuin ennen. Onkohan makkaroissa kuinkakin suuri ero? Nää oli
Korpelan makkaroita. Lisäsin siihen kasvisliemikution, josko siitä se olisi tullut. Näppärää kun nyt saa kaikki keittojuurekset samassa
pusissa, perunankin. Enpäs tuollaiseen ole ennen törmännytkään. Kyllä mä se syön vaikka tuntuukin siltä että rasvaa tirisee suunpielistä.
Kohta saunaan nauttimaan. Illan jatkoa [:-)]
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #24 : 20.02.12 - klo:16:54 »

Vesijumppatunti taas takana, kyllä tuntuu kivalle ja uni varmasti maistuu yöllä.
Kaunis sää oli koko päivän, nyt alkaa taas hiutaloida lunta. Vaihtuu nykyään melkoisesti äärestä laitaan tuo sää.

Keitin siskonmakkarakeiton ja jotenkin siitä tuli rasvaisemman oloinen kuin ennen. Onkohan makkaroissa kuinkakin suuri ero? Nää oli
Korpelan makkaroita. Lisäsin siihen kasvisliemikution, josko siitä se olisi tullut.

Saattaa niissä hiukan eroja olla, tuo Korpela on kyllä minun ehdoton suosikkini. Makuasia, minusta siinä saa sitä rasvaa vähän ollakin. Ja sehän sitten minusta näkyykin.  [:-DD]
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 20.02.12 - klo:17:14 »

Maanantain alku ehtoota  [:-)]
Aamun ja päivän lumisadekeli muuttui iltapäivästä aurinkoiseksi  [:-)] Nollan molemmin puolin heitteli päivällä lämpötila ja nyt on taas miinuksella ja laskusuunnassa. Yhdessä naapurikunnassa vietin tämän päivän työhommissa  [:-)] Huomenissa sitten vuorossa taas kehittämispäivä  [HUH] [?-/] mitenkähän pirun kehittynyt sitä on ennen eläkkeelle pääsyä kun nuo päivät lisääntyvät jatkuvasti  [:-I] olisin mieluummin ihan omalla työpaikalla usiamman noista päivistä  [:-)]
Kohta lumikengät jalkaan ja metsän siimekseen tarpomaan, muksaa maanantain jatkoa kaikille  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 20.02.12 - klo:17:36 »

Vesijumppatunti taas takana, kyllä tuntuu kivalle ja uni varmasti maistuu yöllä.
Kaunis sää oli koko päivän, nyt alkaa taas hiutaloida lunta. Vaihtuu nykyään melkoisesti äärestä laitaan tuo sää.

Korpelan makkaroita. Lisäsin siihen kasvisliemikution, josko siitä se olisi tullut.

Saattaa niissä hiukan eroja olla, tuo Korpela on kyllä minun ehdoton suosikkini. Makuasia, minusta siinä saa sitä rasvaa vähän ollakin. Ja sehän sitten minusta näkyykin.  [:-DD]

Kokeilenpa sitten seuraavalla kerralla ilman liemikuutiota [:-)]  Näkyy se rasva minussakin [8-)]

Eipä sitä paljoo tarvitse itseensä rasittaa ja jo saa selkänsä kipiäksi. Muutaman  kerran tuolille ja alas, hiukan koukkimista ja jääkaapin tyhjemtäminen(vanhan) ja uuden täyttämistä samoilla kamoilla, se on P-koodin paikka [:-)] En mä saunassakaan viihtynyt kuin 15 minsaa, pika käynti. Ei se aina natsaa vaikka niin luuleekin.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 20.02.12 - klo:18:27 »

Marlen selälle paranemista, kuin myös muille sairastaville. Mitenkähän Minni jakselee?

Maanantain alku ehtoota  [:-)]
Aamun ja päivän lumisadekeli muuttui iltapäivästä aurinkoiseksi  [:-)] Nollan molemmin puolin heitteli päivällä lämpötila ja nyt on taas miinuksella ja laskusuunnassa. Yhdessä naapurikunnassa vietin tämän päivän työhommissa  [:-)] Huomenissa sitten vuorossa taas kehittämispäivä  [HUH] [?-/] mitenkähän pirun kehittynyt sitä on ennen eläkkeelle pääsyä kun nuo päivät lisääntyvät jatkuvasti [:-I] olisin mieluummin ihan omalla työpaikalla usiamman noista päivistä  [:-)]
Kohta lumikengät jalkaan ja metsän siimekseen tarpomaan, muksaa maanantain jatkoa kaikille  [:-)]
:-))
Mikä onni, ettei minulla ole koskaan ollut tuollaista töissä.
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #28 : 20.02.12 - klo:18:49 »

Marlen selälle paranemista, kuin myös muille sairastaville. Mitenkähän Minni jakselee?

Kiitos kysymästä, [:-)] suht hyvin, vähän heikottaa mutta kuume ei ole palannut kop kop  :-))

Minni lepoa lepoa ja hiljaiseloa, jookosta?  Ovat varoittaneet vakavista  jälkitaudeista, jos ei hoida itseään terveeksi flunnssasta.

Kiitos papatuksesta  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 20.02.12 - klo:18:52 »

Kiitos kysymästä, [:-)] suht hyvin, vähän heikottaa mutta kuume ei ole palannut kop kop   :-))

Kiitos papatuksesta  :-))
No hyvä. Toivotaan, että meni tällä ohi.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.063 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.