Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 25.2.2012  (Luettu 968 kertaa)

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: Lauantai 25.2.2012
« Vastaus #30 : 25.02.12 - klo:16:59 »

Kiva nähdä Lauran nimi, yks päivä sua jo kaipailin. [:-)]
Kiva olla kaivattu [:-)] Ei ole oikein ollut kirjoitusvirettä.

Kirjattu

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #31 : 25.02.12 - klo:17:11 »

Iltapäivää  [:-)]

Tekipäs terää, menin ristikkolehden kanssa sängyn päälle, unihan siina tempaisi,
pari tuntia ihan tuosta vaan, nyt jaksaa taas kukkua  [:-)]
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #32 : 25.02.12 - klo:18:14 »

Millä mä hillitsen itseni, etten sano yhdelle ihmiselle, että "VITTU, SÄ OLET TYHMÄ!"  [:-//]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #33 : 25.02.12 - klo:18:18 »

Viljami on sitten suloinen poika! :-)) [:-)]

Marleenan laittama lasten juttu hauska! :-))

Sairastaville toivotaan paranemista! [:-)]

Hieman vielä hiutaloi, mutta aurinkokin kajosti pilvien lomasta päivällä. Tyyntä on tai lähes tyyntä.
Mittarissa päivän ylin lukema oli -2,5 ja nyt -6,0 astetta.
Me mennään pöllöilemään ja saunomiset sun muut jää huomiselle sitten. :-))

Hyvää lauantai illan jatkoa kaikille! [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #34 : 25.02.12 - klo:18:19 »

Millä mä hillitsen itseni, etten sano yhdelle ihmiselle, että "VITTU, SÄ OLET TYHMÄ!"  [:-//]

Ota lasi punaviiniä ja ajattele jotain muuta. Ei tyhmille ihmisille mitään voi, ne vaan on ja pysyy :-)).
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 25.02.12 - klo:18:47 »

Katsooko kukaan Ylen ykköseltä tuota ohjelmasarjaa: Kuka oikein olet? Äsken tuli jakso, missä Tom Pöysti etsi ja tutki sukujuuriaan. Olipahan varsin mielenkiintoinen ohjelma, harmi vain kun noi on niin lyhyitä pätkiä.
Sivuhuomautuksena, Tom Pöystin ääni alkaa kyllä muistuttaa ihan mahdottomasti isänsä Lasse Pöystin ääntä :-)).
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 25.02.12 - klo:18:56 »

Ota lasi punaviiniä ja ajattele jotain muuta. Ei tyhmille ihmisille mitään voi, ne vaan on ja pysyy :-)).

Olen ottanut jo kaksi lasia. Tai kolme?  :-))
No, helpottaahan se!  [;-)]
Ruoka onnistui hyvin. Pasi on hyvällä tuulella; ehkä mä saan sen järkkään jonkun Banaani-hässäkän jälkkäriksi! Jamaikan banaaneja ei voida tehdä, sillä rommi loppui viime lauantain banaaneihin. Viskiä pystyy varmaan kanssa liekittämään? Tuohon alkuperäiseen ohjeeseen tulee kanelia. Sopiiko se viskin kanssa? Vai olisko vaniljasokeri parempi kokeilu viskin kanssa? Ideana on paistaa banaanin puolikkaat pannulla ja ripotella päälle tummaa sokeria ja sitten kipata ne tulen kestävään astiaan ja laittaa alkoholit sekaan ja liekittää. Rommi ei syttynyt viime lauantaina  [:-I] mutta hyvältä ne banaanit maistui jätskin kanssa!

Luin muuten tänään vanhaa, hervottoman hauskaa ketjua, jossa eräs väitti, että maito on myrkkyä aikuisille ihmisille ja whisky ei ole viinaa tms  [:-DD]

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 25.02.12 - klo:18:57 »

Älä nyt alennu teinien tasolle  [NO]
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #38 : 25.02.12 - klo:18:58 »

Kiva nähdä Lauran nimi, yks päivä sua jo kaipailin. [:-)]
Kiva olla kaivattu [:-)] Ei ole oikein ollut kirjoitusvirettä.

En minäkään ole viime aikoina paljoa kirjoitellut...
Kirjattu

Töyhtis

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Hämeen hidas
« Vastaus #39 : 25.02.12 - klo:19:00 »

Katsooko kukaan Ylen ykköseltä tuota ohjelmasarjaa: Kuka oikein olet? Äsken tuli jakso, missä Tom Pöysti etsi ja tutki sukujuuriaan. Olipahan varsin mielenkiintoinen ohjelma, harmi vain kun noi on niin lyhyitä pätkiä.
Sivuhuomautuksena, Tom Pöystin ääni alkaa kyllä muistuttaa ihan mahdottomasti isänsä Lasse Pöystin ääntä :-)).

En tätä jaksoa katsonut, mutta muutamia olen seurannut ja mielenkiintoisia juttuja on ollut.
Vierashuoneen telkusta ei näy 1, 2 eikä teema  [:-(] ja isäntä kattelee toisesta urheilua  [:-(] [:-(] koko ajan
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #40 : 25.02.12 - klo:19:03 »

Onpa tänään ollut paljon väkeä pöntöllä [:-)]
Kävin kävelyllä "sinisellä hetkellä". Vaihtelevasti näkyi ohut kuunsirppi ja sateli aivan hiljakseen lunta.
Jouluvaloja (vieläkin, vai onko ne taas kausivaloja?) ja erilaisia lyhtyjä oli pihoilla.
Meilläkin palaa parissa lyhdyssä kynttilät tuossa metrin korkuisella hangella. Kaunista [:-)]
Asiasta toiseen: Urpilaisella on komeat tekoripset. Seitsemän uutisissa katselen :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #41 : 25.02.12 - klo:19:03 »

Ja ja ja kohta alkaa se hirrrrrweeeen kamala ohjelma jossa soisi sen hirrrrweeen kamalan Leena Hefnerin os. Herppeenluonman voittavan eikä sen sanoja kääntelevän kamalan Luttisen. Pakkohan se on katsoa. Sitten 21.00 Wallander, ties kuinka monennen kerran, vaan eihän noita muista.

Iltoja [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #42 : 25.02.12 - klo:19:03 »

Olen ottanut jo kaksi lasia. Tai kolme?  :-))
No, helpottaahan se!  [;-)]
Ruoka onnistui hyvin. Pasi on hyvällä tuulella; ehkä mä saan sen järkkään jonkun Banaani-hässäkän jälkkäriksi! Jamaikan banaaneja ei voida tehdä, sillä rommi loppui viime lauantain banaaneihin. Viskiä pystyy varmaan kanssa liekittämään? Tuohon alkuperäiseen ohjeeseen tulee kanelia. Sopiiko se viskin kanssa? Vai olisko vaniljasokeri parempi kokeilu viskin kanssa? Ideana on paistaa banaanin puolikkaat pannulla ja ripotella päälle tummaa sokeria ja sitten kipata ne tulen kestävään astiaan ja laittaa alkoholit sekaan ja liekittää. Rommi ei syttynyt viime lauantaina  [:-I] mutta hyvältä ne banaanit maistui jätskin kanssa!

Luin muuten tänään vanhaa, hervottoman hauskaa ketjua, jossa eräs väitti, että maito on myrkkyä aikuisille ihmisille ja whisky ei ole viinaa tms  [:-DD]

Huomasin itsekin jälkikäteen, että olis pitänyt sanoa: Ota toinen lasi punaviiniä! :-))

Liekitys tarttee tehdä siinä kuumalla paistinpannulla, muuten ei lämpö riitä sytyttämään alkoholia. Valurautapannullahan voi liekittää, se kestää sen.
Nehän vois sit olla jotkut skottilaiset banaanit jos viskillä liekittää [:-DD]. Vaniljasokeri vois tosiaan olla tuohon vaihtoehtoon parempi kuin kaneli.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 25.02.12 - klo:19:05 »

En tätä jaksoa katsonut, mutta muutamia olen seurannut ja mielenkiintoisia juttuja on ollut.
Vierashuoneen telkusta ei näy 1, 2 eikä teema  [:-(] ja isäntä kattelee toisesta urheilua  [:-(] [:-(] koko ajan

Meillä taas pasi katsoo kaikki mahdolliset musiikkikisat; nyt tulee American Idols  [:-I] eli ei mene hyvin mullakaan  [:-DD]
No, löytyishön mulle oma telkkari, mutta mä en oikeesti koskaan katso oma-alotteisesti mitään, vaan viihdyn paremmin jääkaapin ja tietokoneen välillä! Tupakalle mennessä moikkaan Pasia olkkarissa!  [:-DD]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #44 : 25.02.12 - klo:19:09 »

Kävin kävelyllä "sinisellä hetkellä". Vaihtelevasti näkyi ohut kuunsirppi ja sateli aivan hiljakseen lunta.
Jouluvaloja (vieläkin, vai onko ne taas kausivaloja?) ja erilaisia lyhtyjä oli pihoilla.
Meilläkin palaa parissa lyhdyssä kynttilät tuossa metrin korkuisella hangella. Kaunista [:-)]

Jotenkin loka-marraskuussa noi valosarjat on ihan ok, ja tietty sitten joulun aikaan enemmänkin, mutta nyt alkaa kyllä tuntua, että sähkövalosarjat vois jo riisua pois. Meilläkin on vielä tuossa naapuritalossa yhdellä parvekkeella jotkut jääpuikkovalot ja just tänään ne jotenkin pisti mun silmiin, ajattelin että voishan noi jo ottaa poiskin. [:-)]
Kynttilöitä tulee kyllä itsekin vielä polteltua jonkun verran, mutta vähemmän kuin pimeimpään aikaan.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.054 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.