Huomenta!
Aamulla paisteli aurinko, mutta nyt se on mennyt pilveen.
Pyykkiä on mullakin koneessa, sunnuntaina, ihankuin en muka arkena kerkiäis.

No, viikolla oli kyllä kaikenlaista, Repe teki noita maalaushommia ja kylppärissä oli milloin mitäkin maalaustarvikkeita likoamassa ym.
Ja yhtä makkarin kaappiakin taas kasattiin yks iltapäivä.
Kaapin osto olikin mielenkiintoinen juttu. Olin katsonut Sotkan nettisivuilta yhtä kaappia, joita oli siis tarkoitus ostaa 2 kpl. Tarjoushinta oli netissä 199€/kpl. Sotkan myymälässä ei kuitenkaan ollut esillä ko. kaappia kasttuna ja varstostakin löytyi vain 1 kpl, joten toinen meni siis tilaukseen. Olin jo kassalla maksamassa kaappeja (myyjä ei suostunut tinkimään hinnasta kun olivat kuulemma jo tarjouksessa) kun Repe huomasi, että eikös tuolla ole sellainen kaappi mitä ollaan ostamassa, ja olihan siellä. Ja päällä hinta 159€

. No eihän siinä auttanut myyjällä muu kuin antaa ne molemmat kaapit meille siihen halvempaan hintaan, kun kerran hintalappu myymälässä niin kertoi. Joten siis Repen tarkkojen silmien avulla säästettiin 80€. Säästyneillä rahoilla haettiin sitten makkariin uusi pieni telkkari, tai ei tuo 80€ ihan siihen telkkariin riittänyt mutta melkein, maksoi nimittäin vain 129€. Jotta joskus tuollaista hyvää tuuriakin on mukana.
Odottelen tässä josko siskonpoika tulis laittamaan mun uuden tietokoneen käyttökuntoon.
![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)