Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 27.2.2012  (Luettu 830 kertaa)

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai 27.2.2012
« Vastaus #60 : 27.02.12 - klo:21:51 »

Hiipuivat nuo Taivaan tulet..  [:-(]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

talitintti

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 27.02.12 - klo:21:58 »

Hiipuivat nuo Taivaan tulet..  [:-(]
kannattaa vielä seurailla vaikka noita aurorasnow-kameroita. Yllättävän nopeasti reposet ilmestyy: Jyväskylän kamerassa ei näkynyt muita kuin tähtiä, mutta viiden minuutin päästä kuva olikin jo lähes kokonaan vihreä!
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #62 : 27.02.12 - klo:22:01 »

Iltaa töistä!  [:-)]
Aika sekava yö tulossa... ihan erilainen kuin ennakkoon odotin  [:-/]
Multa on viimeisen vuorokauden aikana pudonnut käsistä kaikki, mihin olen koskenut.... äsken se oli kahvinkeittimen suppilo märkine poroineen  [:-//]  Kiva yrittää siivota sotkua kahvihuoneen lattialta käsipaperilla.

No, ei tää tästä kurjemmaksi kai voi mennä, eihän?  [:-DD]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 27.02.12 - klo:22:23 »

Ei voi. On vain yksi suunta.....parempaan päin  [:-)]
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #64 : 27.02.12 - klo:22:37 »

Krnauuu... 
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 27.02.12 - klo:22:58 »

Kätsy toi leikkuri.   [:-)]
 Kaikenlaisia apuvälineitä ne keksiikin.  Mä olen kanssa käyttänyt valmiiksi pilkottua pakastesipulia.  Toi leikkuri ois siitä hyvä, kun viipaloi ja pilkkoo muitakin vihanneksia ja marjoja.

Olen tykännyt Salkkareista het alusta alkaen.  Tosin näyttelijät ei ole enää niin hyviä olleet, kuin alussa. 
Mielestäni Salkkareissa kerrotaan erilaisia tapahtumia elävästä elämästä kaikkine hurjine tapahtumineen ja kuinka niistä selvitään.
Katsoiskohan ihmiset Salkkareita eri kantilta, jos se ei olis suomalainen ohjelma? 
Älkää ny suuttuko muhun, kun olen eri mieltä kanssanne.  [:-)]

Ihana toi apinavauva. [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #66 : 27.02.12 - klo:23:05 »

iltoja..ehdinpäs vielä tämän päivän aikana. Tää on ollut niitäpäiviä että parempi ois ollu jäädä aamulla peiton alle. Flunssa sen kun yltyy, töissä kaikenmoista ahdistavaa muutosta ja käsi vaivaa. Jouduin perumaan huomisen fysion tän räkätaudin takia, katsotaan ensi viikolla uudestaan..
Mut jospa uni auttaisi ja huominen olisi jotain ihan muuta.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 27.02.12 - klo:23:09 »

Nuku hyvin, zeener.  Toivottavasti  yön aikana flunssa hellittää ja huomenna on jo parempi olo. [:-)]

Hyvää yötä kaikille pönttöläisille.   [:6]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #68 : 27.02.12 - klo:23:25 »

Kätsy toi leikkuri.   [:-)]
 Kaikenlaisia apuvälineitä ne keksiikin.  Mä olen kanssa käyttänyt valmiiksi pilkottua pakastesipulia.  Toi leikkuri ois siitä hyvä, kun viipaloi ja pilkkoo muitakin vihanneksia ja marjoja.

Olen tykännyt Salkkareista het alusta alkaen.  Tosin näyttelijät ei ole enää niin hyviä olleet, kuin alussa.

Mielestäni Salkkareissa kerrotaan erilaisia tapahtumia elävästä elämästä kaikkine hurjine tapahtumineen ja kuinka niistä selvitään.

Katsoiskohan ihmiset Salkkareita eri kantilta, jos se ei olis suomalainen ohjelma? 
Kaarin sanoi asian ihan samalla tavalla kuin minäkin sen ajattelin.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #69 : 27.02.12 - klo:23:26 »

iltoja..ehdinpäs vielä tämän päivän aikana. Tää on ollut niitäpäiviä että parempi ois ollu jäädä aamulla peiton alle. Flunssa sen kun yltyy, töissä kaikenmoista ahdistavaa muutosta ja käsi vaivaa. Jouduin perumaan huomisen fysion tän räkätaudin takia, katsotaan ensi viikolla uudestaan..
Mut jospa uni auttaisi ja huominen olisi jotain ihan muuta.
Paranemista Zeenerille!
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #70 : 27.02.12 - klo:23:51 »

Katsokaa ihana video apinavauvasta.
http://www.youtube.com/watch?v=u5dT8Pm9ow4&feature=related

Ja taas täällä ilmottautuu ilonpilaaja  [:-(]
Minulle tuli niin paha olo kun katsoin tuota videota. Miksihän tuo pikkuinen suloinen otus on otettu tuolla tavalla hoidettavaksi? Onko emo kuollut? Vai onko tämä niitä amerikkalaisten hömpötyksiä että ostavat simpanssivauvoja oikean vauvan korvikkeeksi. Vaipat ja kaikki vaatteet  [:´(] Sitten ihmisten töllisteltävänä.
Missä mahtaa pikku simpanssin emo olla. Sinne tuo pikkuinen kuuluisi.
Ilman muuta on todella hellyttävän suloinen. . . . . mutta. . . . .
.
Tänään oli aivan ihana ilma. Aurinko paistoi ja jopa lämmitti hieman kun Onnin kanssa lenkiteltiin. No, huomiseksi on taas luvattu lunta.
Mutta äskenkin vielä kun täydensin lintujen ruokinnat ilmassa oli jotain joka tuoksui keväälle. Samoin valo oli erilaista siinä vaiheessa kun hämärä alkoi hiipiä pihalle. Kevät  [:-)]
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #71 : 28.02.12 - klo:09:11 »

Ehkä sitä pitäisi ihan joka ilta seurata, että pysyy juonessa kiinni. Mutta näin kun silloin tällöin katselee aina jää miettimään, että häh....

mitä ja miksi?

Eihän mielipide asioista voi suuttua eikä ottaa nokkiinsa.  :-)) [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #72 : 28.02.12 - klo:10:00 »

Ehkä sitä pitäisi ihan joka ilta seurata, että pysyy juonessa kiinni. Mutta näin kun silloin tällöin katselee aina jää miettimään, että häh....

mitä ja miksi?

Eihän mielipide asioista voi suuttua eikä ottaa nokkiinsa.  :-)) [:-)]

Mun mielestä aikuiset voi toki tuota katsoa jos haluaa, kritiikkini koski lähinnä tuota lähetysaikaa, kun lapsetkin  kuulemma katsoo paljon Salkkareita. No, sekin on tietty vanhemmista kiinni antavatko katsoa. Mun mielestä alle 10v. ei vielä tarvis HIVeistä ja huumeista ja pedofiileistä tietää mitään. Ja jos hyväksikäyttäjistä lapsia varoitetaan, niin se on vanhempien tehtävä, ei jonkun tv-ohjelman.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #73 : 28.02.12 - klo:10:22 »

Lainaus Tiinalta:"Mun mielestä alle 10v. ei vielä tarvis HIVeistä ja huumeista ja pedofiileistä tietää mitään. Ja jos hyväksikäyttäjistä lapsia varoitetaan, niin se on vanhempien tehtävä, ei jonkun tv-ohjelman."

Tästä olen kyllä täysin samaa mieltä. Nykyajan lapsilla ei tunnu muutenkaan olevan sitä oikeata lapsuutta, kun ollaan jo heti 10-vuotiaasta niin aikuisia että.... Itse olin 15 v., kun vielä teki mieli leikkiä nukella, mutta ei kehdannut enää.

Telkkinen, ei toki mielipiteistä suututa. Äiti sanoi aina, että on niin monta mieltä kuin miestäkin, ja se on ihan OK mielestäni.  [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #74 : 28.02.12 - klo:17:38 »

Katsokaa ihana video apinavauvasta.
http://www.youtube.com/watch?v=u5dT8Pm9ow4&feature=related

Ja taas täällä ilmottautuu ilonpilaaja  [:-(]
Minulle tuli niin paha olo kun katsoin tuota videota. Miksihän tuo pikkuinen suloinen otus on otettu tuolla tavalla hoidettavaksi? Onko emo kuollut? Vai onko tämä niitä amerikkalaisten hömpötyksiä että ostavat simpanssivauvoja oikean vauvan korvikkeeksi. Vaipat ja kaikki vaatteet  [:´(] Sitten ihmisten töllisteltävänä.
Missä mahtaa pikku simpanssin emo olla. Sinne tuo pikkuinen kuuluisi.
Ilman muuta on todella hellyttävän suloinen. . . . . mutta. . . . .

Ei sitä ole huvin vuoksi otettu, vaan sen emo oli meinannut tappaa vaavansa. Se pelastettiin emolta. Nykyään asustelee eläintarhassa Ruotsissa.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.19 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.