Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 28.02.2012  (Luettu 690 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tiistai 28.02.2012
« Vastaus #30 : 28.02.12 - klo:14:08 »

:-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 28.02.12 - klo:14:12 »

Lumisade onpi nyt täällä, lännessä vissiin jo helpottaa. Tein jo yhdet välilumityöt. :-)) Pakkasta jotaki pari astetta.

Sen pituinen se. :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #32 : 28.02.12 - klo:14:26 »

Voi voi, Kaijaa käy kyllä sääliksi kunhan se herää ja näkee tuon lumenmäärän mikä on sen nukkuessa satanut. Ja sit jos on vielä niitä flunssan oireitakin, herätessä nekin tuntuu aina kaikkein kurjimmilta.
Facebookissa jo sanoinkin, mutta sanon vielä uudestaan, että hae Kaija apteekista sellaista nenäsumutetta nuhaan, nykyään ne on sellaistakin mikä auttaa just tuohon nenän vuotamiseen.

Mulla ei ole tänä talvena ollut minkäänlaista, edes pientä flunssanpoikasta (koputtaa puuta :-))). Olen ajatellut, että voiskohan se johtua siitä, kun en nykyisin ole niin paljoa ihmisten kanssa tekemisissä, kun en enää seiso siellä myyntitiskin takana ottamassa vastaan asiakkaiden pärskimisiä. 
Enhän mä koskaan ole ollut kova sairastamaan flunssia, mutta joka talvi on jonkunlainen yleensä ollut ja vielä sen kauhean yskän kera.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 28.02.12 - klo:14:30 »

Lumisade onpi nyt täällä, lännessä vissiin jo helpottaa. Tein jo yhdet välilumityöt. :-)) Pakkasta jotaki pari astetta.

Sen pituinen se. :-))
Täällä ei sada enää, tai ei ainakaan tällä hetkellä. Lähden siis lumitöihin tästä.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #34 : 28.02.12 - klo:14:42 »

Telkkisen linkeissä ihania pöllöjuttuja! [:-)]

Tiinan laittamassa linkissä ihania keittiöpyyhkeitä! [:-)]

Mä kanssa tykkään kaikesta lintuaiheisesta jutusta. :-)) [:-)]
Eipä ole sattunut tuollaisia, kuin teidän laittamissa linkeissä, silmään kaupoissa. :)

Marleena laittoi jälleen hauskan lasten jutun! :-)) [:-DD]
Kyllä mummo jo tietää. :))

Iltapäivää jälleen! [:-)]
Lumisade tai pyry on hellittänyt, josko se nyt olisikin jo loppu.
Mittarissa nyt -4,8 astetta.

Pitäis varmaan mennä lumitöihin tuossa jonkin ajan kuluttua. :)
Kaffeet justiin join.  [:26]   [:27]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #35 : 28.02.12 - klo:14:49 »

Tuota mun ostamaa pyyhettä on myynnissä Tokmannilla ja Robin Hoodissa ainakin, voipi olla Tarjoustalossakin. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #36 : 28.02.12 - klo:15:00 »

Kiva keittiöpyyhe Tiinalla. Taidan tahtoa samanlaisen.
Paperinenäliinoja löytyy pyykin joukosta aina joskus. Olen yrittänyt saada miehen myös
avaamaan paidoista kalvosin- ja kaulusnapit viedessään ne pyykkiin. Aika hidas on oppimaan [:-)]
Täällä pyryttää edelleen ja paikoin on lunta melkein polviin asti. Pohjoisen puolen ikkunat on muurautuneet
melkein umpeen. Loppuis jo!
Flunssaa ja muita tauteja poteville paranemista! Flunssakausi on kai nyt huipussaan.

Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 28.02.12 - klo:15:23 »

Tuota mun ostamaa pyyhettä on myynnissä Tokmannilla ja Robin Hoodissa ainakin, voipi olla Tarjoustalossakin. [:-)]

Hyvä tietää.  Sithän niitä on, tai pitäis olla Äänekosken Tokmannissakin. [:-)]

Täällä taitaa sade lakata.  Jonkun aikaa on ollut hiljaista ja ihan kuin sää kirkastuis.  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 28.02.12 - klo:15:24 »

Miulla on kans kaksi samanlaista keittiöpyyhettä kuin Tiinalla  :-))
Kirjattu

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 28.02.12 - klo:15:30 »

Iltapäivää  [:-)]
Yess, lunta tulee taivaan täydeltä, neljä kertaa olen auton tänään putsannut ja kohta taas putsaamaan se että pääsee kotiin  [:-)]
Se on huomenna jo keskiviikko ja työviikko silloin puolessa  [:-)] yritän olla nyt kovin positiivisella päällä  :-))
Tiistakin jatkoa kaikille tasapuolisesti  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 28.02.12 - klo:16:05 »

Näin aivan ihanan lintuaiheisen puseron Itiksessä.Muutenkin menen huomenna kaupoille ni ajattelin että josko vaikka sovittaisisn...maha saattaa kyllä tulla vastaan mutta sithän sen näkee...
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #41 : 28.02.12 - klo:16:52 »

Voi voi, Kaijaa käy kyllä sääliksi kunhan se herää ja näkee tuon lumenmäärän mikä on sen nukkuessa satanut. Ja sit jos on vielä niitä flunssan oireitakin, herätessä nekin tuntuu aina kaikkein kurjimmilta.
Facebookissa jo sanoinkin, mutta sanon vielä uudestaan, että hae Kaija apteekista sellaista nenäsumutetta nuhaan, nykyään ne on sellaistakin mikä auttaa just tuohon nenän vuotamiseen.

Kiitos, kultaseni, myötätunnosta!  [:30]
Kyllä mun ajatukset suunnilleen pyörii siihen suuntaan, että mä en jaksa. JOS jollain on meille tänä talvena asiaa, niin tulkoon suksilla. Myydään talo (lumisine kattoineen ja pihoineen) pois ja muutetaan jonnekin, missä on lämmintä ympäri vuoden ja halpa elää. Kiikarit, kamerat, uikkarit ja Pasi mukaan!
Hitto, Pasikin on  hiukan flunssainen eikä sekään varmaan kauheasti riemastu töiden jälkeen noista hommista!  [:-//]

Kuva etuovelta

Tämän kasan alla taitaa olla Pasin auto?

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #42 : 28.02.12 - klo:16:55 »

Niin, mä otin aamulla kupillisen Finnrexin Neo-litkua kuumana ja suihkaisin Ratiopharmin nenäsumutetta ja sainkin nukuttua paremmin!  [:-)]
Nyt, kun katsoo tuota lumikaaosta, toivoisi, että olisin herännyt just vartin ennen töihin lähtöä  [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 28.02.12 - klo:17:08 »

No, ei kai tässä muu auta, kuin mennä hetkeksi pihalle hommiin.  [:-//]
Yritän saada sen verran kolattua, että Pasi saa mun auton pihaan illalla tullessaan. Ja lumitöiden jälkeen suihkuun ja lisää kahvia  [:26]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 28.02.12 - klo:17:09 »

Voi Kaija parka. En kyllä nyt kadehdi Sinun osaasi. Jaksuja lumitöihin ja sitten vielä yötöihin, sekä parempaa vointia.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.169 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.