Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 6.3.2012. - tiistai-  (Luettu 768 kertaa)

Evis

• Konkari
  • Poissa Poissa
6.3.2012. - tiistai-
« : 06.03.12 - klo:05:55 »

Aamua  [:-)]
Napakka pakkasaamu -17 näyttää ulkomittari. Kohta taas kohti työpaikkaa ja päivän uusia haasteita  [:-)] Eilen illalla kierreltiin pitkä lenkki lähimetsissä, ei pöllön pihahdustakaan kuulunut  :-O mihinhän lienevät kadonneet ?
Tiistaita vaan kaikille tasapuolisesti  [:-)]
Kirjattu
Elä elämääsi suhtautuen ystävällisesti ja lempeästi kaikkiin ihmisiin ympärilläsi, ja hämmästyt, miten onnelliseksi elämäsi muuttuu.<br />- Charles M. Schwab

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: 6.3.2012. - tiistai-
« Vastaus #1 : 06.03.12 - klo:06:37 »

Huomenta, Ulkona on kyyylmä. Kai se lämpenee päivällä. Joku onneton ei muistanut edes tuulilasia peitellä.
Nyt koiran kanssa kierrokselle.
Ilusaa päivää!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #2 : 06.03.12 - klo:07:21 »

Huomenta!
Aamusella kun avasin keittiön verhon, lähti takapihalta rusakko. Minulla on linnuille kauroja siellä ja se oli aterialla. Pipanoita oli jättänyt hangelle  :-))

Mukavaa päivää kaikille!
Kirjattu

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #3 : 06.03.12 - klo:08:00 »

Huomenta  [:-)]

-16 ja  [:45]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #4 : 06.03.12 - klo:08:16 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Tiistai - Päivän Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #5 : 06.03.12 - klo:08:18 »

[:46]:ista huomenta.
Pakkasta 12,5 astetta, hanget kimaltavat, lintuja ruokinnalla.
Viherkasvien keväthuoltoa tänään.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #6 : 06.03.12 - klo:08:53 »

Huomenta,

Töissä ollaan. Otso meni iloisena hoitoon vaikka aamu alkoi E-ei, e-ei e-ei meiningillä  [:-DD] On kyllä välillä naurussa pidättelemistä tuon uhmiksen kanssa  :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #7 : 06.03.12 - klo:08:54 »

Huomenta! [:-)]

Minulla on hiuskasvuston huoltopäivä tänään, uutta kuosia ja väriä taas laitetaan. Aika on klo 11.15, joten täytyy tässä olla tarkkana, ettei vaan unehu tänne pöntölle kirjoittelemaan ja myöhästy kampaajalta.

Aurinkoinenhan tuo taas paistelee niin suloisesti ja lämmittää ihanasti. Puoli seitsemän maissa oli kyllä vielä -11,3 astetta pakkasta mittarissa, ja varmaan ulkonakin. :-))

Passihakemuskin tarttis jossain vaiheessa viedä ettei jäisi ihan viime tippaan. En tiedä tarviiko sinne Pariisin matkalle passin, mutta hommaan sen nyt kuitenkin.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #8 : 06.03.12 - klo:08:54 »

Huomenta pönttö, huomenta  [:46] [8-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #9 : 06.03.12 - klo:08:54 »

Huomenta.

Herätessä oli -13. Onks tää takatalvi?  :-)) Aurinko paistaa. Ja taas tuli taistelukolli pihaan. Just nyt. Ärh. Mulla on täällä nyt vakituinen taistelukollipari kyttäämässä mun tyttöjä. Seurauksella, että Kirsikkakaan ei uskalla mennä ulos. Kollit päivystää vakituisesti, yks tuli jopa ylärapulle kököttämään yks päivä. Eilen näin, kun ne otti yhteen. Ovat ottaneet ennenkin, ulkorakennuksen edustalta löytyi komeet karvakasat... Laitan kuvia, jos ja kun ehdin kerkiimään ja jaksamaan. Hätäsimmät voi käydä kattoos ne mun FB-sivulta.  :-))

Kuka ehtii ensin -kisassa ootellaan nyt NÄRHTÄ. [:-DD]

Ja keksimisleikissä SALAA. :-))

Muksaa tiksaa! [:45]

Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #10 : 06.03.12 - klo:09:04 »

Huomenia!  [:-)]
Loistava auringonpaiste. Pakkasta noin -10. Yöllä oli -12,5, kun viimeisen kerran katsoin.
Illalla väsytti, mutta ei nukuttanut. Lueskelin lehteä ja kahden maissa Pasi havahtui telkkarin napsahdukseen ja "ärähti", että voi kun toi valo jossain vaiheessa sammuisi  [:-DD] Olo on ihan  [NUT]
Meidän harkkarilikka lähti eilen kesken päivän oksennustaudin takia ja nyt jännätään, moniko ehti saada tartunnan. Sillä alkoi ihan yhtäkkiä  [:18]

Juu, närhen vahtimista täällä nyt harrastetaan! Tuo Susin nopeuskisa on saanut seuraamaan pihalintuja ihan uudella innokkuudella!  :-))

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #11 : 06.03.12 - klo:09:06 »

Passihakemuskin tarttis jossain vaiheessa viedä ettei jäisi ihan viime tippaan. En tiedä tarviiko sinne Pariisin matkalle passin, mutta hommaan sen nyt kuitenkin.

Kyllä se passi on sellainen hyvä asiakirja. Vaikka uuden mallinen henkilökorttikin kai piisaisi? Se muuten maksoi kuitenkin aika lähelle saman kuin passi, mutta on varmaan "ikuisesti" voimassa? Mä hankin molemmat samaan aikaan marraskuussa. Taisivat jopa käyttää samaa kuvaa, jonka skannasivat tms?  [:-I]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #12 : 06.03.12 - klo:09:08 »

Otso meni iloisena hoitoon vaikka aamu alkoi E-ei, e-ei e-ei meiningillä  [:-DD] On kyllä välillä naurussa pidättelemistä tuon uhmiksen kanssa  :-))

Hyvä, kun naurattaa.  [:-DD] Vaikka ei se varmaan aina ole pelkästään hauskaa, kun toinen ihan uhmassaan oikuttelee!

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #13 : 06.03.12 - klo:09:08 »

Uudenmallinen henkilökortti mulla jo onkin, hommasin viime kesänä kun passi meni vanhaksi. Siihen asti passi oli mun ainoa henkkari.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #14 : 06.03.12 - klo:09:09 »

Juu, närhen vahtimista täällä nyt harrastetaan! Tuo Susin nopeuskisa on saanut seuraamaan pihalintuja ihan uudella innokkuudella!  :-))

Kiva kiva! :-)) Hitsi, kun mä yks päivä keksin jonkun kolmannen idean, hiukan samantapaisen, mut erilaisen. Meinasin sen jo pistää, mut aattelin, että ootetaan vähän, kun kaksi kisailua on menossa... Ja nyt mä en MUISTA suurin surminkaan millainen se oli!  [:-/] [NUT] Ehkä se sieltä vielä pulpahtaa... :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.066 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.