Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aurinkoista keskiviikkoa!  (Luettu 777 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Aurinkoista keskiviikkoa!
« Vastaus #75 : 08.03.12 - klo:11:03 »

Zeenerille tsemppiä!  [:30]

Kaijan laulu, juupa juu... [NUT] [:-DD]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #76 : 08.03.12 - klo:11:04 »

Siis haloo, millaista porukkaa täällä on? Aika moni meni kuuntelemaan tuon härskiksi mainitun kappaleen, vaikka mä laitoin varoituksen just siksi, ettei vahingossakaan katsota kuin nimi!  [:-DDD]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #77 : 08.03.12 - klo:11:09 »

Siis haloo, millaista porukkaa täällä on? Aika moni meni kuuntelemaan tuon härskiksi mainitun kappaleen, vaikka mä laitoin varoituksen just siksi, ettei vahingossakaan katsota kuin nimi!  [:-DDD]

No niinhän mä just meinasin tehdä, mutta luulin, että tarkoitit koko laulua. [:-DD] :-))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #78 : 08.03.12 - klo:11:11 »

Tiätty piti kuunnella. Laitoin niin lujaa että isäntäkin kuuli  [:-DD]

Mutta on Innasella ihan hienojakin lauluja kuten tämä.
http://www.youtube.com/watch?v=F5raLUnRfvs
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #79 : 08.03.12 - klo:12:11 »

tervehdys talkootyöpaikasta!
Eilen tänne tullessani oli kaksi eläinhavaintoa, naakkoja ja lampaita!
Tänään monipuolista työskentelyä, arkisia askareita ja nyt saunaan ja sen jälkeen alamme katsella taivaale, jospa revontulia!
Taisin kiikarit ottaa turhan takia, lintuja ei näy ruokintapaikalla, eikä muuallakaan.
Päivällä lenkillä ollessani pysähdyin ja kuuntelin...hiljaisuuttA, Todella mykistävää.......yöllä varmaan saattaisi kuulla pöllöja ja jokohan teeret kukertelisivat...onneksi nukun ikkuna auki..

Iloa iltaanne ja terveisiä!

Mukava aina lukea näitä harvemmin pöntölle kirjoittavien viestejä, ikäänkuin tietää, että kaikki on ok. [:-)]
Toivottavasti revontulia on näkynyt, pöllöjä kuulunut ja muutenkin talkootyö sujuu sutjakkaasti.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #80 : 08.03.12 - klo:13:22 »

Tsempitystä ja jaksamista Zeenerille. Työ on niin oleellinen osa ihmisen elämää että on todella kurjaa jos siellä on paha olla ja meno sinne on vastenmielistä. Se vie valtavasti voimavaroja.
Juuri tuon kanssa on entinen miniäni taistellut muutaman vuoden. Usein iltaisin soittanut tai viestittänyt pahaa oloaan itkien minullekin. Kun jonnekin siitä pitää pystyä purkamaan. Ei muuten jaksa. Nyt hän sai uuden työpaikan. Aloittaa ensi kuun alusta. Kyllä on riemua täynnä koko tyttö .
.
Itse olen ollut varsin onnekas. Yhdessäkään työpaikassani ei ole ollut mitään kurjaa. Ei kavereiden eikä pomojenkaan puolelta. Hieman ketutti joskus kun kauemmin ollut työkaveri sai aina paremmat/mukavammat hommat. Mutta ymmärsin sen enkä sitä kovin rankasti ottanut.
Ja tämä työpaikka josta jäin putkeloon, olikin unelma paikka. Sain vastuuta, tunsin työni mielekkääksi, minulla oli ihanat työkaverit ja pomotkin, ylimpään saakka IHMISIÄ ja mukavia sellaisia.
Ihan sitä töineen ja kavereineen jäin kaipaamaan. Nyt kyllä en enää kaipaile  :-))

Kirjattu

Sivu luotiin 0.051 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.