Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aurinkoista keskiviikkoa!  (Luettu 845 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Aurinkoista keskiviikkoa!
« Vastaus #15 : 07.03.12 - klo:09:11 »

Mun kone rupesi huohottamaan muutama tunti sitten. Syynä siihen on yleensä selaimeen (Chrome) tuleva päivitys. Se vie niin paljon tehoja, että mikään muu ei sitten suostukaan toimimaan.  [:-I] Päivitys ei onneksi kestä kovin pitkään.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #16 : 07.03.12 - klo:09:13 »

Mun kone rupesi huohottamaan muutama tunti sitten. Syynä siihen on yleensä selaimeen (Chrome) tuleva päivitys. Se vie niin paljon tehoja, että mikään muu ei sitten suostukaan toimimaan.  [:-I] Päivitys ei onneksi kestä kovin pitkään.

Mäkin aattelin, että koneeseen on varmaan päivitys tulossa. Kaikki toimii hitaasti. Ja keskiviikkoisinhan niitä mulle just tuleekin.
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #17 : 07.03.12 - klo:09:14 »

Huomenta!  [:-)]
Aurinkoista edelleen. Vielä on tyyntä.
Alin lukema -14,4 ja nyt -10,5 astetta.

Kaffeeta kohta. [:27]

Hyvää keskiviikkoa toivotaan kaikille!    [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #18 : 07.03.12 - klo:09:17 »

Huomenta, tänään pitäisi pestä pyykkiä ennen töihin lähtöä. Meillä on töissä hurja sairausbuumi, oon tänään ainoana vakituisena kolmen sijaisen kanssa, huomenna oon yksin naapuriosastolla kun ei saatu yhtään sijaista  [:-I]

Eilen kävin vihdoin ekaa kertaa fysioterapiassa tän käden takia, hartia on kuulemma ihan jumissa, rannekanava tosiaan pinteessä ja mainitsi myös ne mun yliliikkuvat nivelet. Mua nauratti kun sanoi mulle että taidat olla aika notkea...mua kankeampaa ei taida löytyä  :-)) Sain lämpöhoitoa,ultraäänihoitoa ja hierontaa. Aika erilaista siis kuin silloin 3,5 vuotta sitten, silloin rusauteltiin jokankerta nikamia...Nyt on selkä aika arka eilisestä  [:-DD]
Kirjattu

Jenna

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
« Vastaus #19 : 07.03.12 - klo:09:17 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Aurinkoista Keskiviikko - Päivän Aamua  [:22] [:45]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Askareisiin  [:26] [:27]

Mukavaa Päivän Jatkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

[:43] [:45] [:43] [:45] [:43]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
Vs: Aurinkoista keskiviikkoa! 7.3.2012
« Vastaus #20 : 07.03.12 - klo:09:23 »

Huomenta!
Edelleen aurinkoista, mutta reilusti pakkasta. Tosin runsaassa tunnissa on lämmennyt jo 3,5 astetta.
Marketti ja kirjasto ainakin tänään ohjelmassa. Pyykkikonekin on jo töissä.
Ulkoilu iltapäivällä voi olla kivaa.
Saisikohan ketjun alkuun jonkun toimesta päivämäärän?
Keskiviikkoa kaikille! [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #21 : 07.03.12 - klo:09:38 »

Huomenta!  [:-)]

Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Paitsi ei fasaani. Mittarissa -13,5. Muutama tunti sitten oli vielä reippaat -19, kun Pasi nousi ja mä peiton alta kyselin lukemia.  :-O
Eilen illalla, kun lähdin töistä klo 22, oli niin raaka ilma, että varmaan ihan ekaa kertaa tälle talvelle piti laittaa käsineet käteen parkkikselle kävellesssä, vaikka mittari näytti silloin vain  -10.

Tuli nukuttua suht fiksusti 01-09, ja nyt tuntuu, että vapaa aamupäivä on pilalla, kun olen vasta heräilemässä. Ei ole kuin muutama tunti omaa aikaa  [:-/]

Kurppa

• Jäsen
  • **
  • Poissa Poissa
  • Tampere
« Vastaus #22 : 07.03.12 - klo:09:42 »

Huomenta [:-)]

Aurinko paistaa, pakkasta -8. Iltapäivällä hiihtolenkki metsässä [:-)]

Kaikille aurinkoista päivää [:-)]

Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 07.03.12 - klo:09:42 »

Huomenia. Kaunis mutta kylmä ilma. Muffi temmeltää parvekkeella "lintulautojen" kimpussa. Puurokuppi mul edessä, odottaa hiukkasen jäähtymistä. Piltti-mustikalla kuorrutettu, NJAM! On välillä niin että kun tuntuisi kakattavan ja juoksee pytylle, niin piiitkä pieruhan sieltä vaan tuleekin :-)) kuten Otsoltakin.

Serkuntyttö muutti taannoin perheineen englantiin ja sen facebook- sivulle joka tietty näkyy mullekin oli ilmestynyt jotakin japaniksi. Tekstin alla luki "käännä":

It’s snowing today again. It made a small mountain of snow in front of windows of our house.
 今日も雪!一階の窓より高い雪山に。北海道に住むのはいいから、都会に近いマンションに移住を熱望。わが親父殿には、北の国のロマンから早く覚めてほしい!
Se mahdollistaa s snowing tänään uudelleen... Se tehdään pieniä vuoristoalueiden edessä windows talomme sekä lunta... Snow taas tänään! Suurempi kuin pohjakerroksessa-ikkunassa lumi. Hyvä asuvien Hokkaido innokas maastamuutto huoneistoissa, lähellä kaupungin-kohteesta. Woken alussa peräisin Pohjois-maan Romanssi isäni House! (Kääntänyt Bing) :-))
« Viimeksi muokattu: 07.03.12 - klo:09:50 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Aurinkoista keskiviikkoa!7.3.2012
« Vastaus #24 : 07.03.12 - klo:09:43 »

Huomenta Lapista! Aurinkoinen paistaa... ittellä vaan laiskottaa...aamulla heräsin siihen, että silmissä pyöri migreeni-näköhäiriö, sahalaitakuvio... No pistin silmät kiinni ja torkuin puolituntia, ohi meni, eikä tullut pääkipuakaan, mikä lie ollut.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 07.03.12 - klo:09:46 »

Noi Bingin käännökset on kerrassaan mahtavia! [:-DD]
Kirjattu

Pilvi

• Vieras
« Vastaus #26 : 07.03.12 - klo:09:59 »

Krnauuu...  Huomenta. Toimiiks tänään mikään kun Facebookki kaatu. [:10]

Nousi jo pystyyn.  :-))
« Viimeksi muokattu: 07.03.12 - klo:10:04 kirjoittanut Pilvi »
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #27 : 07.03.12 - klo:10:09 »

On se just ja just pystyssä, mutta huojuen... :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #28 : 07.03.12 - klo:10:19 »

Huomenta ja aurinkoista sellaista :-)) [:-)]

Aivan ihana aamu ja keli mitä loistavin. Lenkillä Veran kanssa kun olimme 5 oravaa veti hangella sellaista rinkiä
että oliko ihan kisailumeininkiä vai jotain muuta. Vaikutti, että niillä oli hauskaa. Vera antoi toisten ihan rauhassa
juosta, ei pyrkinyt perään vaikka oli vapaana ja hanki kantoi, että olisi voinut vallan hyvin perään pinkaista.

Otson paukulle :-)) [:-)]

Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #29 : 07.03.12 - klo:10:30 »

Aika kiireisiä meinaa nuo iltavuorot olla; Pöntöllä kerkii just käydä lukemassa viestit, mutta siihen se sitten jääkin. Onneksi aikakin menee nopsemmin, kun on puuhasteltavaa!  [:-)]

Nyt mun pitäisi olla reipas ja mennä suihkuun. Ja itseasiassa alakerran suihkuun. Ollaan käyty saunassa viimeksi ennen Goan reissua ja siellä varmaan kuivat viemärit kaipaisivat vettä  [:-I]
Saunominen ei vaan jostain syystä ole kiinnostanut kumpaakaan.... ja "ennen vanhaan" meillä saunottiin joka toinen päivä.

Uima-allas on edelleen tyhjillään, kun mietitään, mitä sen kanssa tekisi. Vähintäänkin se kaipaa hiukan uutta betonia muutamaan saumaan ennen silikoneja, mutta kukahan mulle osaisi kertoa, onko sillä jotain merkitystä, että tuleeko sinne saman lajin betonia kuin vanhakin? Yksi kulma on niin syvä, että ei viitsisi pelkällä silikonilla täyttää  [:-I] [:-/] [:´((]

No, eikun suihkuun ja sitten lisää kahvia!  [:-)]

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.