Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tietsikka-asiaa  (Luettu 148 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Tietsikka-asiaa
« : 11.03.12 - klo:10:26 »

Pyytäisin vähän neuvoa ja opastusta, kun itse olen niin tyhmä näissä tietsikka-asioissa.
Sen jälkeen, kun ostimme uuden tulostimen (Brother-merkkinen. Näyttö on HP, mikä oli myös edellinen tulostin), alkoi tietokone tehdä sellaista, että jos se oli vaikka puolisen tuntia käyttämättä, se ei enää auennut. Sitä ei siis saanut sammutettua muuten kuin vetämällä tepseli pois seinästä, tai sammuttamalla se keskusyksiköstä. Näitähän ei saisi tehdä. Tiedän, mutta oli pakko.
Kokeilin sitten sellaista, että sammutin tulostimen aina, jos en sitä tarvinnut. Nyt kone alkoi tehdä sellaista, että kun sen avasi, se ei auennutkaan, vaan oli taas pakko tehdä nuo edellä mainitsemani "temput", ja sitten se aukesi toisella yrittämisellä.
Mikähän mahtaa olla vikana, ja pitääkö oikein käskeä joku asiantuntija korjaamaan, vai voiko sille itse tehdä jotain?
Kirjattu

Sinisorsa

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Tietsikka-asiaa
« Vastaus #1 : 11.03.12 - klo:11:30 »

Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #2 : 11.03.12 - klo:11:36 »

Niin ja onko se aiemman tulostimen ajuri poistettu. Jotkut on melko känttyröitä, tulostimet meinaan.
Brotherin tulostimen ajureita saa mm. täältä
laita laatikkoon vain tulostimen malli ja klikkaa

juu, sinisorsa ehtikin jo ensin  [:-)]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 11.03.12 - klo:11:46 »

Tää asennettiin etänä sieltä, mistä ostimme tämän, että oletan hänen tehneen kaikki asiaan kuuluvat hommat.
Kiitos kuitenkin avusta  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.247 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.