Anniinalle pikaista paranemista!
Hammaslääkärireissusta selvisin hengissä
. Mulla alkaa tuo paha hammaslääkäripelko helpottaa, koska niin monta käyntiä on nyt mennyt ilman kipua. Nytkin kyllä puudutettiin, just siks ettei kipua olisi. Ensi viikolla keskiviikkona on uusi aika, tarkistetaan koko kalusto löytyykö reikiä. Ja samalla katsotaan mitä mahtaisi maksaa, ja minkälainen ratkaisu yleensäkin olisi mahdollinen tuohon viime kesänä poistetun hampaan jättämään ammottavaan aukkoon. En tiedä mitä vaihtoehtoja yleensä on edes olemassa, implantti tai silta tms. Kalliita ovat varmaan kaikki vaihoehdot, mutta ei kyllä ole kiva tuo puuttuvan poskihampaan kolokaan.
Minulla on kaksi
![Surullinen [:-(]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/4.gif)
puuttuvaa poskihammasta. Kummallakin puolella yläleuassa. Ei ole kiva. Minulla on erittäin helposti reikiintyvä hammaskalusto. Siihen on rahaa uponnut ihan kiitettävästi. Nykyään pääosin niitä vanhojen paikkojen uusimisia.
Noiden hampaiden uusiminen oli ainakin silloin kymmenisen vuotta sitten niin kallista että en siihen alkanut. Joku leukaluuhun asennettava juttu. Sekään ei taannut että pysyisi paikallaan kuin muutaman vuoden.
Kun nuo eivät näy eivätkä kummasti edes syömistä haittaa, niin olen niihin koloihin niin tottunut että JOS teettäisin niihin uudet niin taitaisi olla tottuelemista.