Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Keskiviikko 14.3.2012  (Luettu 378 kertaa)

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
Vs: Keskiviikko 14.3.2012
« Vastaus #15 : 14.03.12 - klo:10:58 »

Anttilasta löytyi hyvät kotimaiset Goretex kävelykengät edulliseen hintaan. Normaalihinta 70 euroa ja -40% alekupongilla hinnaksi jäi vähän yli 40 euroa. Nyt kelpaa Pariisin katuja tallustella :-)).

Ajattelin tänään leipoa, kun pitkään aikaan en ole leiponut mitään. Jos kokeilis tehdä telkkisen suosittelemaa Sikke Sumarin Isoäidin torttua.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/sikke-ruokaa-rakkaudella/reseptit/uutinen/isoäidin-torttu
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 14.03.12 - klo:11:12 »

Tiina,mä en uskalla leipoo mitään ku menee karppaukset sitten harakoille ja sitä en tässä vaihessa halua ollenkaa...nyt täytyy olla lujana  [:68] [:68]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 14.03.12 - klo:11:31 »

Huomenta taas.  [:-)]

Aurinko, tuuli, liukkaus, sinitaivas ja tunnistamattomien lintujen laulu,
nuita kaikkia on ulkona tarjolla.  [:-)]

Kivaa, että Tiinalla oli mukava ilta.  Saati sit, kun menette Parisiin.  Se voikin olla elämys.   [:-)]

Hienoa, että Anniinan olo on parantunut.  Toivottavasti miehesikin on toipumaan päin.
Zeenerille ja kaikille poteville paranemista.

Kivaa keskiviikkoa!  [:45]
Kirjattu

Laura

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Helsinki
« Vastaus #18 : 14.03.12 - klo:11:39 »

Tervehdys [:-)]
Kampaajalla olin hakemassa väriä ja muotoa hiuksiin ja nyt
tuonne kauppoihin uutta tukkaa esittelemään [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 14.03.12 - klo:11:40 »

:-))
Laura, esittele meillekin.  [:-)]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #20 : 14.03.12 - klo:13:17 »

Huomenta!  [:-)]
Minä nukun nykyään tosi hyvin, harvoin on enää niitä öitä, kun unet on karussa. Vaan on niitäkin mun elämässä joskus ihan riittävästi ollut, en halua edes muistella [:-(].

Hiljainen aamu näemmä pöntöllä :-O

Eilinen ilta autoliikkeellä meni mukavasti ja nopeasti, paikalla oli niin paljon tuttuja. Siellä oli aivan ihana salaattibuffet, cesarsalaattia, mozzarellasalaattia ja hyvää savukalapiirakkaa. Arvonta ei mua suosinut, en siis voittanut viikoksi Toyota Priusta rajoittamattomilla kilometreillä käyttööni [:´((] :-)).

Kohta lähden Anttilaan, mainoksessa oli yhdet kengät jotka kiinnostaa ja lehdessä oli tänään -40% alekuponki. Tarvitsen Pariisin matkalle jotkut tosi hyvät kävelykengät, jotta jaksaa tarpoa katuja.

Että tuo Pariisi jotenkin sykähdyttää. Kumma että pelkkä nimi saa aikaan sellaisen ihme tunteen. En ole siellä käynyt kun parin päivän reissu maksaa ihan hirrrrveesti  :-O  . Mutta haluja kyllä olisi. Pienoinen viherrys vaivaa nyt minua    [:-DD]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 14.03.12 - klo:13:41 »

Olo on ollut jo aivan eri tänään. Kiitos kaikille tsempeistä, toivotuksista ja peukutuksista  [:-)] Kyllä tässä huomenna jo töihin pääsen ja Otso hoitoon  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #22 : 14.03.12 - klo:13:44 »

Ei tuo meidän matka nyt ihan mahdottomia maksa. Edestakaiset lennot maksaa vähän yli 200 euroa ja kolmen yön (ma-to) majoitus ihan hyvässä hotellissa maksaa 176 euroa, yhteensä siis noin 400 euroa/henkilö. Kälyni on nämä kaikki varaukset hoitanut netissä, eli kyseessä on siis ihan omatoimimatka. Ja tiedän tietty, että kyllähän siellä Pariisissa varmaan rahaa kuluu kun ei taida olla ihan niitä halvimpia kaupunkeja. Mutta niinkuin Muru sanoit, on kyllä älyttömän ihanaa lähteä Pariisiin [KIPPIS], eipä tuota ole vuosikausiin tullut ulkomailla matkustettuakaan. Paitti Tallinnaan :-))
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 14.03.12 - klo:16:29 »

Moikka pöntölle [:-)]

Päivä on mennyt mukavasti ystävän kassa pälättäessä. Saateltiin häntä Veran kanssa vähän matkaa eli tehtiin pieni ulkoilulenkki.
Liukasta on, että ei paljon reippailusta voi puhua, mutta ulkoilusta kyllä.

Anniinalle ja muillekin sairaille paranemistsempit. [:30]

Jokos Tiina olet piirakan värkännyt. Minä ainakin ja monet kenelle olen sitä tarjonnut olemme piirakasta tykänneet. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #24 : 14.03.12 - klo:16:55 »

Iltapäivää kotoa!  [:-)]
Töissä oli kiirettä ja kotona touhuttiin sitten pizzaa ja kävin suihkussakin. Ja nyt ruoan jälkeen, kun ei tarvii tehdä mitään, mua väsyttää ihan älyttömästi!  [:56]
Pasi on edelleen flunssassa. Ei kuumetta, hiukan nuhaa, ajoittain kurkkukipua.... mutta ihan vetämätön. Jaksoi onneksi innostua pizzan tekoon mun kanssa... Jos se ei ala huomenna piristyä, sen on syytä mennä lääkäriin. Ei tuo ole normaalia.  [:-(] [:-I]

Nyt pitäs keksii jotain, että pysyisi hereillä muutaman tunnin  [:-I]

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #25 : 14.03.12 - klo:17:37 »

Kaikenlaista juttua oli taas tässä ketjussa. Kiva lukea! [:-)]

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä! [:30]

Aurinkoinen oli koko päivän, mutta kovaa tuulta edelleenkin.
Mittarissa päivän ylin lukema oli +1,9 ja nyt -0,9 astetta.

Syötiin jo ja nyt vuorossa illan viettoa. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #26 : 14.03.12 - klo:19:26 »

Jokos Tiina olet piirakan värkännyt. Minä ainakin ja monet kenelle olen sitä tarjonnut olemme piirakasta tykänneet. [:-)]

Juu, piirakka on tehty ja yhdet palat jo maisteltukin. Hyvää on, mutta aika isotöinen mun mielestä, minkä kyllä tiesinkin koska Sikkekin ohjelmassaan mainitsi, että ei oo ihan nopein piirakka.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #27 : 14.03.12 - klo:19:59 »

Katsoin tossa aiemmin Yle Teemalta ohjelmaa nimeltään Dementia. Ohjelma kertoi kanadalaisesta, juutalaisten vanhusten hoitokodista. Rupesi niin säälittämään yksi naisasukas, Claire nimeltään. Hänen paras ystävänsä Max, myös hoitokodin asukki, oli kuollut. Clairella oli kuitenkin dementiaa, eikä hän muistanut, että Max on kuollut. Joten aina kun tuli puheeksi, että Max on kuollut, Claire otti uutisen vastaan ihan kuin olisi sen eka kertaa kuullut. Ihmetteli vaan kovasti, miksei hänelle oltu kerrottu Maxin kuolemasta vaikka siitä oli jo yhdeksän päivää. Tosiasiassa Claire oli ollut mukana muistotilaisuudessakin. Säälitti tosiaan kovasti, kun Claire joutui niin monesti surun valtaan, aina uudestaan ja uudestaan.
Tuo oli kaksijaksoinen ohjelma ja mua harmittaa kun en ole huomannut sitä ekaa jaksoa katsoa. Ohjelma oli nimittäin muutenkin hyvin koskettava.
Tuota ei edes Areenasta voi katsoa. [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #28 : 14.03.12 - klo:20:35 »

Tähdet tuikkii! :-)) [:-)]
Mittarissa nyt -4,3 astetta.

Iltapalaa syön ja sitten kohta nukkumaan. [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 14.03.12 - klo:20:36 »

Minäkin katsoin tuon ohjelman, ja tosiaankin säälitti, kun tämä nainen itki niin sydäntä särkevästi. Eka jaksoa en minäkään nähnyt.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.062 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.