Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 16.3.2012  (Luettu 496 kertaa)

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Perjantai 16.3.2012
« Vastaus #15 : 16.03.12 - klo:12:07 »

Työtäänhän nuo kirjanpitäjätkin vain tekevät, mutta ärsyttää... Saisin olla 3 vrk ilman mitään sairauslomatodistusta poissa ja nyt sain sairauslomatodistuksen vain ma-ti ja olin poissa myös ke, joten minun pitää tänään mennä hakemaan sairauslomaa keskiviikosta tai sitten se on palkatonta, vaikka ei esimies käskenytkään erikseen hakea enää sairauslomaa keskiviikosta... Onpas kiva hakea näin jälkikäteen sairauslomaa. No ilmoitin lähteväni kotiin nyt heti viettämään sairauslomaa tänäänkin.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #16 : 16.03.12 - klo:12:11 »

Hyvää viikonloppua sinne mökille Repelle ja Tiinalle..saattaapi hyvinkii uusiin kiikareihin osua joku muuttaja  :-))

Kiitos Punis! [KIPPIS] Toivossa onpi hyvä elää :-))

Äsken kiikaroin tästä makkarin ikkunasta kun komea punatulkkukoiras patsasteli pitkään kuusen latvassa. Kyllä noilla uusilla kiikareilla selkeästi näkee kuvan kirkkaampana ja värit selkeämpinä. Kaulahihna tuossa uudessa kiikarissa vaan on sellainen jäykkä pökötin, joten vaihdoin vanhoista kiikareista tuon ostamani Optolyth hihnan tilalle.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #17 : 16.03.12 - klo:12:39 »

Mulla pohdinnassa samoja mietteitä kun Anniinalla, pomon luvalla saa olla 3 päivää pois, no mä sovin alkuun 2 päivästä, nyt sitten mietityttää että jos ei menekään ohi niin voinko olla automaattisesti sen kolmannen, viikonloppuna ei pomoa saa kiinni ja päivystys on sitten Hyvinkäällä...
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #18 : 16.03.12 - klo:14:48 »

Jani oli laittanut aivan ihanan kuvan. Kerrassaan hieno!

Telkkinen oli nähnyt kamalan painajaisen. Minäkin olen monena yönä katsellut niin paljon unia, ettei mitään määrää. Viime yönä näin unta, että laskin Syrin pöydälle, ja kun minun piti se ottaa siitä, se putosi lattialle. Säikähdin, että se kuolee, mutta se lähtikin siitä liikkeelle. Otin sen syliini ja rapsuttelin poskesta, ja Syri nukahti siihen.

Ai Mörrillä on synttärit. Onnea paljon!

Sairaille pikaista paranemista!
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #19 : 16.03.12 - klo:16:12 »

Iltapäivää jälleen! [:-)]
Pilvinen ja utuinen aamu muuttui aurinkoiseksi, mutta tuulta on taas aika lailla.
Mittarissa nyt -3,9 astetta.

Janilta tosiaankin hieno kuva! [:-)]

Tiinalle ja Repelle mukavaa viikonloppua mökillä lintujen merkeissä! :-)) [:-)]

Kaikille hyvää alkavaa viikonloppua!  [8-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #20 : 16.03.12 - klo:16:16 »

Kyllä Mesis sinunkin unesi aika ahdistava oli, onneksi tosiaan oli vain unta.

Minäkin haluan toivottaa Tiinalle ja Repelle mukavaa mökki viikonloppua ja hyviä lintuhaviksia uusille kiikareille [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 16.03.12 - klo:16:18 »

Kukkuu!

Kaikille kivaa viikonloppua.  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 16.03.12 - klo:16:32 »

Kaarinin kukkuusta alkoi heti soimaan tämä laulu päässä  [:-)]
http://www.youtube.com/watch?v=cxuWMrLrrZ4
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #23 : 16.03.12 - klo:16:37 »

Tästä Mesiksen laittamasta kukkuu laulusta tulikin kesän kaipuu olo.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 16.03.12 - klo:17:05 »

Kaarinin kukkuusta alkoi heti soimaan tämä laulu päässä  [:-)]
http://www.youtube.com/watch?v=cxuWMrLrrZ4
:-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #25 : 16.03.12 - klo:17:53 »

Iltaa kotoa!  [:-)]
Ihan sipissä huonon yön, kiireisen työpäivän ja kauppareissun jälkeen. Pasi vaan surffaa netissä ja mua pelottaa, että mä nukahdan ennen kuin päästään vaiheeseen "ruoanlaitto"  [:56]
Ja vielä enemmän mua pelottaa se, että heräänkö mä ensi yönäkin ennen neljää  [:-/] [:´((]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 16.03.12 - klo:18:30 »

Kannattaisiko Kaija Sinun juoda kupillinen kahvia iltapäivällä, jos se vaikka virkistäisi hetkeksi. Minä olen ainakin sellainen, että jos väsy iskee illalla, niin ei paraskaan TV-ohjelma pidä minua hereillä, vaan nukahdan istualleni sohvalle. Joskus olen havahtunut siinä kesken unien kudin kädessä, varras puoliväliin kudottuna  :-)). Onneksi ei ole silmukoita päässyt karkuun. Minua ainakin kahvi virkistää.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 16.03.12 - klo:18:41 »

Kannattaisiko Kaija Sinun juoda kupillinen kahvia iltapäivällä, jos se vaikka virkistäisi hetkeksi. Minä olen ainakin sellainen, että jos väsy iskee illalla, niin ei paraskaan TV-ohjelma pidä minua hereillä, vaan nukahdan istualleni sohvalle. Joskus olen havahtunut siinä kesken unien kudin kädessä, varras puoliväliin kudottuna  :-)). Onneksi ei ole silmukoita päässyt karkuun. Minua ainakin kahvi virkistää.

Töissä tuli juotua ihan reilusti kahvia 05.30-14.00 välillä; ei enää ihan hirveesti houkuta, vaikka äsken kyllä mietin sitäkin vaihtoehtoa!  [:-I]
Liian vähän unta, liian aikainen herätys, eli ihan normaalia, tervettä väsymystähän tää tietty on! Mutta ei kyllä kannattaisi tänä iltana nukahtaa hirveän aikaisin!

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 16.03.12 - klo:18:57 »

Ei se ole helppoa vuorotyöläisen arki. Yhtenä viikkona täytyisi mennä ajoissa nukkumaan, kun on aamulla herättävä aikaisin. Toisena viikkona on taas pakko valvoa illalla myöhään, kun on töissä. Sitten on vielä se kaikkein kamalin yövuoro, kun onkin nukuttava päivällä. Tuoreessa muistissa on vielä nuo hankaluudet.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 16.03.12 - klo:19:33 »

Ei se ole helppoa vuorotyöläisen arki. Yhtenä viikkona täytyisi mennä ajoissa nukkumaan, kun on aamulla herättävä aikaisin. Toisena viikkona on taas pakko valvoa illalla myöhään, kun on töissä. Sitten on vielä se kaikkein kamalin yövuoro, kun onkin nukuttava päivällä. Tuoreessa muistissa on vielä nuo hankaluudet.

Mä solahdin ihan uskomattoman nopsaan yöviikon (21.30-06) ja myöhäisen illan (13.30-22) jälkeen tähän aikaiseen aamuvuoroon. Muutamana iltana olen tosiaan nukahtanut jo 20.30, mikä on hienoa! Yleensä tällä viikolla mä luen Yhteishyvän yms kannesta kanteen yhtään tylsää mainosta sivuuttamatta. Ja silti ei tule uni. Paitsi iltapäivisin!  [:-I]

Onneksi täällä Pöntöllä on kohtalotovereita, jotka ymmärtää!  :-))
Kun mä aikanaan aloitin vuorotyöt, yksi kokeneempi kaveri sanoi, että vaikka sä kuinka yrität selittää vuorotyön kamaluutta ja hankaluutta sun kavereille, ne ei kuitenkaan ymmärrä. Ne vaan sanoo, että kai siihen tottuu  [:-//] [:-DD]

Sivu luotiin 0.105 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.