Lainaus käyttäjältä: Laura - 16.03.12 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.03.12 - klo:20:23The voice on Finland.... pitikö tähänkin ohjelmaan haalia kristiinakomulainen? Mä en vaan kertakaikkiaan tykkää siitä En pysty katsomaan koko ohjelmaa tuon L.T:n takia. En vaan kestä, sorry kaikille faneille.Mistä roudari tietää, että lava on suorassa? Kun L.T:n naama on suorassa
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.03.12 - klo:20:23The voice on Finland.... pitikö tähänkin ohjelmaan haalia kristiinakomulainen? Mä en vaan kertakaikkiaan tykkää siitä En pysty katsomaan koko ohjelmaa tuon L.T:n takia. En vaan kestä, sorry kaikille faneille.
The voice on Finland.... pitikö tähänkin ohjelmaan haalia kristiinakomulainen? Mä en vaan kertakaikkiaan tykkää siitä
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.03.12 - klo:20:45Lainaus käyttäjältä: Laura - 16.03.12 - klo:20:44Lainaus käyttäjältä: Kaija - 16.03.12 - klo:20:23The voice on Finland.... pitikö tähänkin ohjelmaan haalia kristiinakomulainen? Mä en vaan kertakaikkiaan tykkää siitä En pysty katsomaan koko ohjelmaa tuon L.T:n takia. En vaan kestä, sorry kaikille faneille.Mistä roudari tietää, että lava on suorassa? Kun L.T:n naama on suorassa Pöööö Kaija, meni sinänsä huono vitsi vielä huonommin... eikös se ollut että mistä tietää että lava on vinossa...