Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai - 17.3.2012  (Luettu 994 kertaa)

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai - 17.3.2012
« Vastaus #15 : 17.03.12 - klo:11:58 »

:-))

Noh nih, lohi valmistui uunissa ja kohta sitä syömään. [:-)]

Pilvistä on edelleen ja hieman utuisen näköistä, aivan kuin sateista. Eipä tuo säätila houkuta ulkoilemaan tänään.
Mittarissa nyt +2,1 astetta.
Me ajateltiin, että pöllöretki tänä iltana, niinkuin Eviskin kertoi.
Seurataan säätilaa ja katsotaan sitten.
Ollaan oltu flunssassa, eikä olla päästy vielä pöllöilemään, joten toiveissa nyt olisi. [:-)]

Nyt mä meen sitä ruokailua valmistamaan. [:20]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #16 : 17.03.12 - klo:12:11 »

Olen hiukan laajentanut työmaata keittiön puolelle. Mä olen näköjään säästänyt 4 lasista sinappipurkkia, joista on tarkoitus tehdä "servetti-tekniikalla" nättejä tuikkulyhtyjä. Kannattaiskohan ne laittaa suosiolla lasinkeräykseen?  [:-I] [:-DD]
No, pesuainekaapit on nyt siistot. Itseasiassa noita pesuaineita on ihan älyttömästi, kun loistavasti pärjäisi niillä muutamalla erityyppisellä peruspesuaineella, joita Tiinalta olen ostanut jemmaan useammankin pullon!  [:-I]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 17.03.12 - klo:12:11 »

Näkyy Kaijankin kohdalla päteä sanonta, että "suutarin lapsilla ole kenkiä".  [:-DD]
Sama minullakin tuli mieleeni  :-))

Mä rosvosin pihalta linnuilta yhden kannellisen, läpinäkyvän, korkean laatikon. Siihen sain sellaiset pullot, joita tarvitaan todella harvoin. Ja sen päälle pystyy tarpeen vaatiessa laittamaan matalahkon korin! Laatikossa on ollut kauraa, eikä sitä osteta enää tälle kaudelle. Täytyy hankkia syksyllä uusi kauralaatikko!  [:-)]
Hätä keinot keksii  [:-)]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #18 : 17.03.12 - klo:12:11 »

Heips, yhdet päikkärit jo takana. Koitan kerätä voimia kauppaan lähtemiseen. Olo semmoinen että soitin töihin että en tule sunnuntainakaan töihin. Kuume sentään laskenut mutta muut oireet jatkuvat. Kiitos paranemistoivotuksista, tuntuu että yhtä valitusta nykyään kaikki mitä itse tulee kirjoitettua.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 17.03.12 - klo:12:18 »

Heips, yhdet päikkärit jo takana. Koitan kerätä voimia kauppaan lähtemiseen. Olo semmoinen että soitin töihin että en tule sunnuntainakaan töihin. Kuume sentään laskenut mutta muut oireet jatkuvat. Kiitos paranemistoivotuksista, tuntuu että yhtä valitusta nykyään kaikki mitä itse tulee kirjoitettua.

Sulla on niin sitkeässä nuo taudit, että kauhistuttaa! Koska sä olet viimeksi ollut 100% terve?
Terveisin eräs, joka on pikkuflunssan takia surkutellut itseään muutaman viikon  [;-)]

Mutta nyt kyllä valitan samaan syssyyn oikeaa olkapäätä. Se on tehnyt jo pidempään kiusaa. Saan käden nostettua ihan ylös; ei ongelmia, mutta olkapään tasalle nostaminen sattuu ihan sairaasti. Hammasta purren äsken yritin yhden olkapään korkeudella olevan hyllyn pyyhkäistä  [:-//] [:´((]
ONNEKSI se ei haittaa nostoja töissä, vaikka olisi painavampikin taakka.

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #20 : 17.03.12 - klo:12:31 »

Joskus marraskuun alussa.. Eli tervettä päivää odotellessa. Mut einiin huonoa ettei hyvääkin, käsi tuntuu paljon paremmalta, fysiot on auttaneet.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #21 : 17.03.12 - klo:12:39 »

Päivää pöntölle.  [:-)]

Olen jonkinaikaa ollutkin kirjoittelematta, lukemassa käväsin.
Mitään syytä erityisesti hiljaisuuteen ei ole, on vaan ollut sellaista yleistä tylsää oloa. Tuntui etten viitsi kirjoittaa joka aamu samoja kahvinjuonti ja heräämis rituaaleja.  :-))
Jospa tästä taas piristyis. Kohta pääsee ulkoilemaankin kun kävelytiet on sulia,ainakin osittain. Otin itseäni niskasta kiinni ja pakottauduin uimaan neljänä päivänä tällä viikolla.
Tuntui antavan puhtia muuhunkin eloon.  [:-)]

Varsin harmaa, sumuinen sää tänään. Plussaa kuitenkin 1,5 joten kyllä se kevät näinkin edistyy.

Leppoisaa lauantaita kaikille pönttöläisille ja pikaista toipumista poteville ! [:45]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #22 : 17.03.12 - klo:12:42 »

Olen jonkinaikaa ollutkin kirjoittelematta, lukemassa käväsin.
Mitään syytä erityisesti hiljaisuuteen ei ole, on vaan ollut sellaista yleistä tylsää oloa. Tuntui etten viitsi kirjoittaa joka aamu samoja kahvinjuonti ja heräämis rituaaleja.  :-))

Kyllä sua jo ehdittiin kaivatakin!  [:-)]

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 17.03.12 - klo:12:54 »

Kiva kun Annulix "tuli takaisin". Aina välillä tulee noita hiljaisia hetkiä itse kullekin, mutta kun se on ohi, on mukava palata takaisin juttelemaan.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 17.03.12 - klo:12:58 »

Huhhuh! Pasi tuli yllättäen  :-O jo nyt kotiin. Ja mä olin just silloin ahkerana  [:6] tyhjentämässä tiskikonetta. Se kuitenkin kuvitteli, että mä vaan notkun pöntöllä enkä tee mitään hyödyllistä!  [;-)]

Täytyy vielä jatkaa, että sääliä tuntien se katsoi, kun yritin liesituulettimen päältä urheasti kipeällä kädellä pyyhkiä rasvaa ja pölyä!  [:-DD]

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #25 : 17.03.12 - klo:13:08 »

Kiitos Kaija ja Mesis.  [:-)]
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 17.03.12 - klo:13:13 »

Mielenaurinkoista lauantaita.  [:-)]

Positiivarit

TENAVATUOKIO

Tuttavaperheen poika kävi 80-luvulla
koulun ekaa luokkaa. Kotona ei oltu
uskonnosta keskusteltu. Eräänä päivänä
hän kertoi koulusta tultuaan: "Jeesus
laitto tänään hyvää ruokaa." Koulussa
oli yhteisesti kiitetty ruokailun
päätteeksi. -Naapuri

Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 17.03.12 - klo:13:38 »

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #28 : 17.03.12 - klo:13:43 »

Huhhuh! Pasi tuli yllättäen  :-O jo nyt kotiin. Ja mä olin just silloin ahkerana  [:6] tyhjentämässä tiskikonetta. Se kuitenkin kuvitteli, että mä vaan notkun pöntöllä enkä tee mitään hyödyllistä!  [;-)]

Täytyy vielä jatkaa, että sääliä tuntien se katsoi, kun yritin liesituulettimen päältä urheasti kipeällä kädellä pyyhkiä rasvaa ja pölyä!  [:-DD]
Ai katsoi. Eikö yhtään tullut auttamaan.
Meilläkin eilen isäntä sisällä ihan varmaan tunsi sääliä, kun minä loin vähän jäätynyttäkin, tosi piukkaan mennyttä katolta pudonnutta lunta pois aidan vierestä hyvän matkaa, ettei koira pääse hyppäämään aidan yli, ja vielä toisen mokoman toiselta puolen pihaa.
Oikea kullanmuru  [:-P]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #29 : 17.03.12 - klo:14:45 »

:-))  Kivaa juttua oli taas tässä ketjussa ja en varmaan muista kaikkea kommentoida, joten kaikille!  [:30]   :-)) [:-)]

Kaffeella justiin, tai no ihan kohta juotu, mutta teen vielä toisen kupposen.
Ulkoilua tuli sen verran harrastettua, että kävin pihailemassa ja kuulostelemassa, mutta niin tuulista oli, ettei enempi ulkoilu oikein kiinnosta nyt. [:-I] [:-)]

Nyt se toinen kuppi kaffeeta. [:-)]

Sairastaville toivotaan paranemista ja tsemppiä!   [:1]   [:30]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sivu luotiin 0.195 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.